Účinnost a snášenlivost jsou hlavními cíli, které si společnost Hildegard Braukmann stanovila pro vývoj svých produktů. Dermatologové, výsledky partnerských kosmetických ústavů a zpětná vazba od zákazníků určují, které složky jsou trvale začleněny do receptur. Tento přístup vedl od založení společnosti v roce 1962 k vytvoření více než 1000 vyzkoušených výrobků. K úspěchu přispěla i skutečnost, že se Hildegard Braukmannová po celou dobu své kariéry zaměřovala také na přírodní ingredience. Na tento... Celý popis
Koupit za 350 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Účinnost a snášenlivost jsou hlavními cíli, které si společnost Hildegard Braukmann stanovila pro vývoj svých produktů. Dermatologové, výsledky partnerských kosmetických ústavů a zpětná vazba od zákazníků určují, které složky jsou trvale začleněny do receptur. Tento přístup vedl od založení společnosti v roce 1962 k vytvoření více než 1000 vyzkoušených výrobků. K úspěchu přispěla i skutečnost, že se Hildegard Braukmannová po celou dobu své kariéry zaměřovala také na přírodní ingredience. Na tento vysoký standard nyní navazuje rodina Strengerových, která společnost vede po odchodu paní Braukmannové do důchodu, což je vidět i na řadě Attitude. Voda po holení Attitude Tato speciální voda po holení je vhodná pro všechny typy pleti, včetně kuperózy a růžovky. Jemné a protizánětlivé složky, jako je vilín a bisabolol, jsou ideální pro zklidnění pleti po holení a zabránění dalšímu podráždění a zarudnutí. Několik střiků Attitude After Shave Lotion se nanese na dlaně, rozetře a nanese na pokožku obličeje a jemně vmasíruje, dokud se nevstřebají téměř všechny zbytky péče o pleť. Doplňkové produkty z řady Attitude pro péči o pleť, jako je toaletní voda nebo sprchový gel, doplňují péči o pleť.
Parametry
| Výrobce | Hildegard Braukmann |