V testu časopisu Motohouse 2015/11 označeny jako “Koupě století” Co říká redakce? Pneumatiky s rozměrem 120/70-17 a 190/55-17 jsme obuli na naše redakční BMW S 1000 RR kvůli testu maximálního zatížení. Gumy se velmi rychle ohřívají a už po pár kilometrech cítíte jistotu, což je velmi dobrá vlastnost. Motorka na nich velmi dobře vede stopu a nemá tendence se rovnat ani při brzdění do zatáčky. Zadní guma velmi jasně dává najevo, kde je její limit, a chování je hodně předvídatelné, což pomáhá k důvěře.... Celý popis
Koupit za 2 811 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Mitas Sport Force+ 190/55ZR17 75 W
Doprava:
99 Kč
Skladem
2 811 Kč
Koupit za 2 811 Kč
Mitas SPORTFORCE+ TL 190/55 R17 W75
Doprava:
99 Kč
3 813 Kč
Koupit za 3 813 Kč
Mitas SPORTFORCE+ TL 190/55 R17 W75
Doprava:
zdarma
Skladem
3 916 Kč
Koupit za 3 916 Kč
Pneumatiky MITAS sportforce plus mctt rear 190/55 R17 75W, letní pneu, moto
Doprava:
zdarma
4 423 Kč
Koupit za 4 423 Kč
Pneumatiky MITAS sportforce plus mctt rear 190/55 R17 75W, letní pneu, moto
Doprava:
99 Kč
4 377 Kč
Koupit za 4 377 Kč
Popis
V testu časopisu Motohouse 2015/11 označeny jako “Koupě století”
Co říká redakce?
Pneumatiky s rozměrem 120/70-17 a 190/55-17 jsme obuli na naše redakční BMW S 1000 RR kvůli testu maximálního zatížení.
Gumy se velmi rychle ohřívají a už po pár kilometrech cítíte jistotu, což je velmi dobrá vlastnost.
Motorka na nich velmi dobře vede stopu a nemá tendence se rovnat ani při brzdění do zatáčky.
Zadní guma velmi jasně dává najevo, kde je její limit, a chování je hodně předvídatelné, což pomáhá k důvěře.
Na silnici si s výkonem motorky velmi dobře poradí, při použití na okruhu jsou srovnatelné s přímou konkurencí od renomovaných výrobců, tedy poskytují velmi dobrou přilnavost, a pokud začnou klouzat vlivem přehřátí po několika rychlých kolech, je to velmi čitelné.
Naprosto fantasticky se chovají na vodě, kde je jejich přilnavost výborná!
Verdikt
Mitas Sport Force je vzhledem k ceně koupě století! A není to kvůli tomu, že by to byla levná guma, která ovšem není na úrovni dnešní doby. Vůbec ne, tohle je moderní pneumatika se všemi parametry, které má mít. Dokonce ani 200koňový superbike je nerozerval na cucky a velmi dobře jsme na nich pojezdili. Pro použití na silnici a občasné výlety na trať jsou opravdu velmi dobré, na vodě doslova výborné. A v neposlední řadě mají tu vlastnost, že si dokážou udržet svůj profil po dlouhou dobu bez vyjíždění plošek, což výrazně zvyšuje životnost. Mají naše doporučení.
Technologie
Motopneumatiky MITAS SPORT FORCE + jsou ideální volbou pro řidiče sportovních i cestovních motocyklů. Řidiči si mohou díky novým inovativním technologiím a postupům při výrobě pneumatiky Sport Force užít dynamickou jízdu za všech podmínek. Mezi tyto inovace patří: OGT 3D (3-D Optimum Groove Technology)
Díky této technologii má motopneumatika MITAS SPORT FORCE + optimální tvar a hloubku dezénových drážek a při jízdě tak dochází k menšímu zahřívání běhounu. SCT (Strong Carcass Technology)
Technologie SCT udržuje vysokou tuhost kordové vrstvy i u ojeté pneumatiky, a tudíž déle zachovává optimální jízdní vlastnosti a prodlužuje její životnost. FEA (Finite Element Analyses)
K navržení optimální konstrukce pneumatiky MITAS SPORT FORCE + byla použita analýza FEA se speciální počítačovou simulací. Díky těmto postupům lze konstrukci pneumatiky přizpůsobit tak, aby měla nejvyšší možný záběr, ale zároveň byla natolik pevná, aby byla zajištěna maximální stabilita při jízdě. Směs Pokročilé S-SBR elastomery, které vytvářejí funkční polymerní řetězce, jsou jedním z klíčových používaných materiálů. Kombinací těchto elastomerů, plniva a dalších speciálních aditiv se výrazně zlepšuje jejich hystereze. Společně s dezénovým vzorem běhounu, konstrukcí a zpevňujícími materiály ústí tato zlepšení v maximalizaci záběru a životnosti v různých jízdních podmínkách. Běhoun V případě přední pneumatiky MITAS SPORT FORCE + je hloubka vrstvy dezénu v prostřední části pneumatiky mělká, aby se pak zvedala v oblasti, kde je opotřebení pneumatiky větší. Směrem k okraji moto pneumatiky se opět snižuje a přechází v hladkou plochu. Hloubka vrstvy dezénu u zadní pneumatiky je největší v prostřední části, kde je opotřebení a odvod vody nejintenzivnější. Poté se směrem k okrajům motopneumatiky MITAS SPORT FORCE + postupně snižuje. V oblastech, kde je při náklonu největší kontakt pneumatiky s povrchem a záběr musí být největší, přechází rovněž v hladkou plochu – tzv. slick.
Co říká redakce?
Pneumatiky s rozměrem 120/70-17 a 190/55-17 jsme obuli na naše redakční BMW S 1000 RR kvůli testu maximálního zatížení.
Gumy se velmi rychle ohřívají a už po pár kilometrech cítíte jistotu, což je velmi dobrá vlastnost.
Motorka na nich velmi dobře vede stopu a nemá tendence se rovnat ani při brzdění do zatáčky.
Zadní guma velmi jasně dává najevo, kde je její limit, a chování je hodně předvídatelné, což pomáhá k důvěře.
Na silnici si s výkonem motorky velmi dobře poradí, při použití na okruhu jsou srovnatelné s přímou konkurencí od renomovaných výrobců, tedy poskytují velmi dobrou přilnavost, a pokud začnou klouzat vlivem přehřátí po několika rychlých kolech, je to velmi čitelné.
Naprosto fantasticky se chovají na vodě, kde je jejich přilnavost výborná!
Verdikt
Mitas Sport Force je vzhledem k ceně koupě století! A není to kvůli tomu, že by to byla levná guma, která ovšem není na úrovni dnešní doby. Vůbec ne, tohle je moderní pneumatika se všemi parametry, které má mít. Dokonce ani 200koňový superbike je nerozerval na cucky a velmi dobře jsme na nich pojezdili. Pro použití na silnici a občasné výlety na trať jsou opravdu velmi dobré, na vodě doslova výborné. A v neposlední řadě mají tu vlastnost, že si dokážou udržet svůj profil po dlouhou dobu bez vyjíždění plošek, což výrazně zvyšuje životnost. Mají naše doporučení.
Technologie
Motopneumatiky MITAS SPORT FORCE + jsou ideální volbou pro řidiče sportovních i cestovních motocyklů. Řidiči si mohou díky novým inovativním technologiím a postupům při výrobě pneumatiky Sport Force užít dynamickou jízdu za všech podmínek. Mezi tyto inovace patří: OGT 3D (3-D Optimum Groove Technology)
Díky této technologii má motopneumatika MITAS SPORT FORCE + optimální tvar a hloubku dezénových drážek a při jízdě tak dochází k menšímu zahřívání běhounu. SCT (Strong Carcass Technology)
Technologie SCT udržuje vysokou tuhost kordové vrstvy i u ojeté pneumatiky, a tudíž déle zachovává optimální jízdní vlastnosti a prodlužuje její životnost. FEA (Finite Element Analyses)
K navržení optimální konstrukce pneumatiky MITAS SPORT FORCE + byla použita analýza FEA se speciální počítačovou simulací. Díky těmto postupům lze konstrukci pneumatiky přizpůsobit tak, aby měla nejvyšší možný záběr, ale zároveň byla natolik pevná, aby byla zajištěna maximální stabilita při jízdě. Směs Pokročilé S-SBR elastomery, které vytvářejí funkční polymerní řetězce, jsou jedním z klíčových používaných materiálů. Kombinací těchto elastomerů, plniva a dalších speciálních aditiv se výrazně zlepšuje jejich hystereze. Společně s dezénovým vzorem běhounu, konstrukcí a zpevňujícími materiály ústí tato zlepšení v maximalizaci záběru a životnosti v různých jízdních podmínkách. Běhoun V případě přední pneumatiky MITAS SPORT FORCE + je hloubka vrstvy dezénu v prostřední části pneumatiky mělká, aby se pak zvedala v oblasti, kde je opotřebení pneumatiky větší. Směrem k okraji moto pneumatiky se opět snižuje a přechází v hladkou plochu. Hloubka vrstvy dezénu u zadní pneumatiky je největší v prostřední části, kde je opotřebení a odvod vody nejintenzivnější. Poté se směrem k okrajům motopneumatiky MITAS SPORT FORCE + postupně snižuje. V oblastech, kde je při náklonu největší kontakt pneumatiky s povrchem a záběr musí být největší, přechází rovněž v hladkou plochu – tzv. slick.
Parametry
Výrobce | Mitas |
Šířka | 190 mm |
Vnitřní průměr | 17 |
Index rychlosti | W (=270km/h) |
Profil | 55 |
Index nosnosti | 75 |
Hlučnost | 0 dB |
Kategorie pneu | sportovní |
Období | letní |
Spotřeba paliva | C |