Roadtec Z8 Interact TN- nové obutí pro sportovně-cestovní motocykly od firmy Metzeler. Technologie Interact TM s novým profilem pláště zabezpečuje precizní řízení za každého počasí. Nový vzorek pláště s vylepšeným odvodem vody a moderním vzhledem, ale také úplně novým stupněm přilnavosti. CMT (Contur Modeling Technology) - nová generace sportovně-turistického profilu umocněná novým vzorkem (hlubší odvodové drážky zvyšující kilometrový výkon) poskytuje lehké řízení a vysokou míru bezpečnosti při... Celý popis
Koupit za 3 371 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Metzeler Roadtec Z8 Interact Rear 180/55 R17 W73
Doprava:
99 Kč
3 371 Kč
Koupit za 3 371 Kč
Metzeler Roadtec Z8 Interact Rear 180/55 R17 W73
Doprava:
zdarma
3 474 Kč
Koupit za 3 474 Kč
METZELER 180/55 R 17 73W ROADTEC_Z8_INTERACT TL ZR (M)
Doprava:
149 Kč
Skladem
3 789 Kč
Koupit za 3 789 Kč
METZELER 180/55ZR17*W M/C ROADTEC Z8 INT O 73W
Doprava:
70 Kč
Skladem
6 033 Kč
Koupit za 6 033 Kč
Pneumatiky METZELER roadtec z8 interact 180/55 R17 73W TL ZR (C), celoroční pneu, moto
Doprava:
99 Kč
4 781 Kč
Koupit za 4 781 Kč
Popis
Roadtec Z8 Interact TN- nové obutí pro sportovně-cestovní motocykly od firmy Metzeler.
Technologie Interact TM s novým profilem pláště zabezpečuje precizní řízení za každého počasí. Nový vzorek pláště s vylepšeným odvodem vody a moderním vzhledem, ale také úplně novým stupněm přilnavosti.
CMT (Contur Modeling Technology) - nová generace sportovně-turistického profilu umocněná novým vzorkem (hlubší odvodové drážky zvyšující kilometrový výkon) poskytuje lehké řízení a vysokou míru bezpečnosti při všech jízdních manévrech. Rozdílné strunové napětí kostry pláště Interact technologieTM a 3 zónová kostra pláště mají příznivý vliv na kilometrový výkon a přilnavost.
Nová směs s obsahem siliky a nano-částic zaručuje výkon a bezpečnost za každého počasí a při různém povrchu vozovky. Úplně nový design odvozený od vývoje a vlastností supersportovního pláště Sportec M5 InteractTM nabízí vyšší stabilitu, která je také tím správným elementem pro dosažení větší lehkosti řízení.
Stejně jako M5 InteractTM je dezén vzorku ve tvaru řeckého pí nejen základním rozpoznávacím prvkem výrobku, ale i klíč nové Metzelerem patentované technologii. Tato technologie díky eleasticitě kostry pláště napomáha optimalizaci tlaku mezi pláštěm a silnicí za každých podmínek jízdy.
Současně s vyvíjením designu nové Roadtec Z8 InteractTM pracovali inženýři Metzeleru na optimalní konstrukci kostry pláště, která bude schopna odolat zvýšenému výkonu,
brzdným silám a bude mít ideální vlastnosti i při zatáčení.
Při porovnání radiální konstrukce Roadtec Z8 Interact TM a Roadtec Z6 Interact TM zjistíte , že nová Z8 používá novou sportovně orientovanou generaci Rayonu v jednoplášťové vrstvě, která ve spolupráci s patentovanou technologií 0° ocelového kordu vylepšuje řízení, stabilitu při zatáčení a brzdění i s plně naloženým motocyklem.
Roadtec Z8 InteractTM nabízí stejnou technologii vinutí ocelového kordu jako její předchůdce Z6 InteractTM. Variabilní proces navíjení 0°ocelového pásu garantuje progresivní rozložení tlaku na míru každému úhlu náklonu beze ztráty výkonu.
Roadtec Z8 InteractTM využívá design nové řady Metzeler se základem vzorku Pí. Oproti vzorku Sportec M5 InteractTM má větší počet odvodových drážek navržených k většímu výkonu při odvodu vody v těžších podmínkách.
Dezén InteractTM na Z8 (Z5) je používán jako kalibrující prvek, který optimalizuje tlak na povrch v libovolném úhlu náklonu.
Specifikace O je náhrada za provedení C pro těžké, velmi výkonné supertourery.
Technologie Interact TM s novým profilem pláště zabezpečuje precizní řízení za každého počasí. Nový vzorek pláště s vylepšeným odvodem vody a moderním vzhledem, ale také úplně novým stupněm přilnavosti.
CMT (Contur Modeling Technology) - nová generace sportovně-turistického profilu umocněná novým vzorkem (hlubší odvodové drážky zvyšující kilometrový výkon) poskytuje lehké řízení a vysokou míru bezpečnosti při všech jízdních manévrech. Rozdílné strunové napětí kostry pláště Interact technologieTM a 3 zónová kostra pláště mají příznivý vliv na kilometrový výkon a přilnavost.
Nová směs s obsahem siliky a nano-částic zaručuje výkon a bezpečnost za každého počasí a při různém povrchu vozovky. Úplně nový design odvozený od vývoje a vlastností supersportovního pláště Sportec M5 InteractTM nabízí vyšší stabilitu, která je také tím správným elementem pro dosažení větší lehkosti řízení.
Stejně jako M5 InteractTM je dezén vzorku ve tvaru řeckého pí nejen základním rozpoznávacím prvkem výrobku, ale i klíč nové Metzelerem patentované technologii. Tato technologie díky eleasticitě kostry pláště napomáha optimalizaci tlaku mezi pláštěm a silnicí za každých podmínek jízdy.
Současně s vyvíjením designu nové Roadtec Z8 InteractTM pracovali inženýři Metzeleru na optimalní konstrukci kostry pláště, která bude schopna odolat zvýšenému výkonu,
brzdným silám a bude mít ideální vlastnosti i při zatáčení.
Při porovnání radiální konstrukce Roadtec Z8 Interact TM a Roadtec Z6 Interact TM zjistíte , že nová Z8 používá novou sportovně orientovanou generaci Rayonu v jednoplášťové vrstvě, která ve spolupráci s patentovanou technologií 0° ocelového kordu vylepšuje řízení, stabilitu při zatáčení a brzdění i s plně naloženým motocyklem.
Roadtec Z8 InteractTM nabízí stejnou technologii vinutí ocelového kordu jako její předchůdce Z6 InteractTM. Variabilní proces navíjení 0°ocelového pásu garantuje progresivní rozložení tlaku na míru každému úhlu náklonu beze ztráty výkonu.
Roadtec Z8 InteractTM využívá design nové řady Metzeler se základem vzorku Pí. Oproti vzorku Sportec M5 InteractTM má větší počet odvodových drážek navržených k většímu výkonu při odvodu vody v těžších podmínkách.
Dezén InteractTM na Z8 (Z5) je používán jako kalibrující prvek, který optimalizuje tlak na povrch v libovolném úhlu náklonu.
Specifikace O je náhrada za provedení C pro těžké, velmi výkonné supertourery.
Parametry
Výrobce | Metzeler |
Šířka | 180 mm |
Vnitřní průměr | 17 |
Index rychlosti | W (=270km/h) |
Profil | 55 |
Index nosnosti | 73 |
Kategorie pneu | cestovní |
Období | celoroční |
Spotřeba paliva | E |