Dinitrol 500 lepidlo autoskel tuba ( vytlačovací kartuše ) 310 ml. Jednokomponentní dvouhodinové základní polyuretanové lepidlo pro přímé zasklívání autoskel. DINITROL 500 Charakteristika: Dinitrol 500 je dvouhodinové lepidlo autoskel, které je rovněž využíváno pro konstrukční lepení v autoprmyslu (nástaveb, kabin a pod.) v případech nejvyššího namáhání. Dinitrol 500 je kvalita lepidla používaná v prvovýrobě pro zasklívání nových vozidel a je plně doporučena i pro servisní opravy. Při lepení autoskel... Celý popis

Koupit za 259 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Dinitrol 500 lepidlo autoskel tuba ( vytlačovací kartuše ) 310 ml. Jednokomponentní dvouhodinové základní polyuretanové lepidlo pro přímé zasklívání autoskel. DINITROL 500 Charakteristika: Dinitrol 500 je dvouhodinové lepidlo autoskel, které je rovněž využíváno pro konstrukční lepení v autoprmyslu (nástaveb, kabin a pod.) v případech nejvyššího namáhání. Dinitrol 500 je kvalita lepidla používaná v prvovýrobě pro zasklívání nových vozidel a je plně doporučena i pro servisní opravy. Při lepení autoskel případně při konstrukčním lepení je nutno používat i navazující pomocné materiály viz dále. Plný pracovní postup je zárukou kvality a životnosti lepeného spoje. Aplikace je jednoduchá pomocí obvyklých pomůcek a nářadí. Lepidlo má úplnou tvarovou stálost po aplikaci (v nevyzrálém stavu), tvoří jen krátký vlas a rychle zraje vlivem vzdušné vlhkosti. Ve vyzrálém stavu pak vykazuje vysokou odolnost proti stárnutí a ultrafialovému záření, je přelakovatelné, nekorozivní a čichově neutrální. Oblast použití: Dinitrol 500 - je lepidlo autoskel určené pro lepení čelních, postranních a zadních autoskel osobních a nákladních aut, autobusů, průmyslových vozidel atd.                       - je rychlé konstrukční vysokopevnostní lepidlo používané pro lepení nejvíce namáhaných sestav kabin vozidel a autobus, nástaveb automobilů, drážních vozidel apod. Aplikace: Lepení autoskel Příprava autoskla (nového) - plochu autoskla očistěte obecným čističem od mastnot (např. DINITROL 7250) keramický sítotisk ošetřete přípravkem DINITROL 520 CLEANER-ACTIVATOR systémem nanést a setřít - naneste podkladovou vrstvu DINITROL 530 GLASPRIMER (několikanásobné zvýšení přilnavosti a zachycení UV záření) a nechejte ji cca 10 min zaschnout - autoskla opatřená z výroby RIM-páskem vyžadují před lepením ošetření RIM-pásku pomocí DINITROL 540 REACTIVATOR. Povrch RIM-pásku se potře souvislým filmem a nechá se zaschnout. Shodně se postupuje, pokud potřebujeme lepením navázat na jakýkoli zvětralý polyuretan. Příprava příruby karoserie - na místech, kde není původní pevná housenka lepidla, odstraňte mechanicky rez a volné části lepidla, očistěte celou přírubu včetně lakovaných částí pomocí DINITROL 520 CLEANER-ACTIVATOR, naneste podkladovou vrstvu DINITROL 530 GLASPRIMER - původní housenku lepidla odřízněte pomocí dláta nebo nože na sílu cca 1 mm a takto získanou čistou plochu již nijak neošetřujte !!! Pak naneste lepidlo na připravenou plochu autoskla (nebo případně karoserie) a vložte autosklo do rámu karoserie. Distančními podložkami je nutno zajistit správnou sílu lepidla po ztvrdnutí, která má činit minimálně cca 3 mm. Pokud lepíte původní autosklo na němž drží stará housenka lepidla, pak ji těsně před lepením seřízněte dlátem na sílu cca 1 mm a přímo naneste polyuretan. Nepoužívejte na takto seříznutou vrstvu polyuretanu ani DINITROL 520 Cleaner, ani DINITROL 530 Glassprimer !!! Konstrukční lepení se provádí podle naprosto obdobných zásad s tím, že před použitím DINITROL 520 CLEANER-ACTIVATOR předchází: - mechanické očištění a zdrsnění povrchu SCOTCHBRITEM, smirkovým papírem nebo např. FLEX-bruskou - DINITROL 530 GLASPRIMER je nahrazen přípravkem DINITROL 550 MULTIPRIMER případně čirým DINITROL 560 PVC ACITVATOR resp. DINITROL 625. Obecné zásady - Teplota zpracování od +5 C do max. +35 C. - Lepené dílce i použité materiály musí mít teplotu pracoviště tak, aby nedocházelo ke kondenzaci vzdušné vlhkosti v průběhu lepení. - DINITROL 530 GLASPRIMER i DINITROL 550 MULTIPRIMER obsahují usazující se pevné částice a je tedy nutno je před použitím důkladně promíchat pomocí vložených míchacích kuliček. - Nevytvrzené lepidlo se může odstranit pomocí DINITROL 585 a tvarovat pomocí DINITROL 300. Ztvrdlé lepidlo se nechá odstranit pouze mechanicky. - Veškeré používané materiály jsou hygroskopické (pohlcují vzdušnou vlhkost) a z toho dvodu je nutno obaly bezodkladně zavírat a skladovat v suchu. - Výrobce garantuje dokonalý výsledek lepení jen při použití úplného systému lepení DINOL (Cleaner, Glassprimer a navazující lepidlo) a dodržení postupu aplikace viz dříve. Připravenost vozidla k jízdě: v závislosti na teplotě a atmosférické vlhkosti po 2 hod. TECHNICKÁ DATA: Barva: černá Báze: polyuretan Tekutost:  40-55 g/min Hustota cca.: 1,2 g/ cm3 Doba tvoření kůže cca.: 25-320 min při 23C a 50% relativní vlhkosti Tvrdost Shore A (DIN 53505) cca.:  54 Poměrné prodloužení při přetržení (DIN 53504) cca.: 700% Pevnost v tahu (DIN 53504) cca.: 10 Mpa Pevnost v trhu cca.: 11 Mpa Pevnost v tahu při 100% prodloužení cca.: 2,1 MPa Střižný modul při 10% deformaci cca.: 1,1 MPa Pevnost ve střihu 3h: 0,7 MPa                                 24h 3,9 Mpa                                168h 7,6 MPa Teplota zpracování: +5C - +35C Tepelná odolnost: -40C - +100C, krátkodobě až +120C Doba odjezdu vozidla s 1 aibagem: 2h                                         s 2 airbagy 6h Předběžný nátěr: Dinitrol 520 a 530 (550) Viskozita: pastovitá Skladování: Při chladném a suchém skladování neotevřené cca.: 12 měsíců. Chránit před slunečním světlem. Neskladovat při teplotách vyšších než + 25C.
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Dinitrol
Velikost balení 310 ml
Typ lepidla