Univerzální žáruvzdorné mazivo proti opotřebení vyrobené na bázi vysoce rafinovaných minerálních olejů se zahušťovadlem na bázi termostabilního komplexního lithiového mýdla s přídavkem speciálních protioděrových, antioxidačních a antikorozních přísad, určené pro dlouhodobé mazání kuličkových a válečkových ložisek pracujících při vysokém tepelném a mechanickém zatížení.Vlastnosti výrobku: uchovává provozní kapacity do teploty minimálně +170°C, což zvyšuje životnost ložisek; Vytváří dlouhotrvající,... Celý popis
Koupit za 132 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Univerzální žáruvzdorné mazivo proti opotřebení vyrobené na bázi vysoce rafinovaných minerálních olejů se zahušťovadlem na bázi termostabilního komplexního lithiového mýdla s přídavkem speciálních protioděrových, antioxidačních a antikorozních přísad, určené pro dlouhodobé mazání kuličkových a válečkových ložisek pracujících při vysokém tepelném a mechanickém zatížení.Vlastnosti výrobku:
uchovává provozní kapacity do teploty minimálně +170°C, což zvyšuje životnost ložisek;
Vytváří dlouhotrvající, odolný vůči vodě, kolísání teplot, znečištění, mazacímu filmu, který umožňuje prodloužení směnného intervalu a snížení nákladů na údržbu;
Spolehlivě chrání ložiska a další díly před korozí;
Má dobrou tepelnou a mechanickou stabilitu, účinně odolává oxidaci;
Splňuje širokou škálu požadavků, což umožňuje použití jediného maziva ve většině třecích jednotek;
Kompatibilní s většinou standardních lithiových maziv;
Konzistence tuku zůstává při dlouhodobém skladování konstantní.
Použití: K mazání zatížených kluzných a valivých ložisek, ložisek kol, různých kloubů, kloubů kardanových hřídelí, závěsných jednotek a dalších agregátů vystavených rázovému zatížení a vibracím v dopravních, zemědělských a terénních vozidlech. V nákladních automobilech – v jednotkách pracujících při středním a vysokém zatížení (axiální ložiska a pohony, ložiska hnacích hřídelí, náboje kol, karoserie sklápěčů, tažná zařízení, kardanové hřídele, čepy řízení, zvedací zařízení, pohony ruční brzdy, točnice).Vhodné pro použití v průmyslových zařízeních, pro která je vyžadováno vysokoteplotní vysokotlaké mazivo NLGI 2: slévárenské, vibrační, těžební, válečkové dopravníky atd.
Pracovní teplota: -30°C až +170°C
Specifikace: NLGI 2, DIN 51502 KP2P-30, MB 265.1, MAN TL 284
uchovává provozní kapacity do teploty minimálně +170°C, což zvyšuje životnost ložisek;
Vytváří dlouhotrvající, odolný vůči vodě, kolísání teplot, znečištění, mazacímu filmu, který umožňuje prodloužení směnného intervalu a snížení nákladů na údržbu;
Spolehlivě chrání ložiska a další díly před korozí;
Má dobrou tepelnou a mechanickou stabilitu, účinně odolává oxidaci;
Splňuje širokou škálu požadavků, což umožňuje použití jediného maziva ve většině třecích jednotek;
Kompatibilní s většinou standardních lithiových maziv;
Konzistence tuku zůstává při dlouhodobém skladování konstantní.
Použití: K mazání zatížených kluzných a valivých ložisek, ložisek kol, různých kloubů, kloubů kardanových hřídelí, závěsných jednotek a dalších agregátů vystavených rázovému zatížení a vibracím v dopravních, zemědělských a terénních vozidlech. V nákladních automobilech – v jednotkách pracujících při středním a vysokém zatížení (axiální ložiska a pohony, ložiska hnacích hřídelí, náboje kol, karoserie sklápěčů, tažná zařízení, kardanové hřídele, čepy řízení, zvedací zařízení, pohony ruční brzdy, točnice).Vhodné pro použití v průmyslových zařízeních, pro která je vyžadováno vysokoteplotní vysokotlaké mazivo NLGI 2: slévárenské, vibrační, těžební, válečkové dopravníky atd.
Pracovní teplota: -30°C až +170°C
Specifikace: NLGI 2, DIN 51502 KP2P-30, MB 265.1, MAN TL 284
Parametry
Výrobce | Mannol |