Ducati PRO-III

99 %
(12 hodnocení)

Výkon (W): 350 Dojezdová vzdálenost (km): 50 Doba nabíjení (hod.): 9 Velikost kol ("): 10 Materiál kol: nafukovací pneumatika Nosnost (kg): 100 Hmotnost (kg): 17.5 Materiál rámu: hliník Maximální rychlost (km/h): 25 Brzda: kotoučové Věk osoby od: 14 Výška osoby od (cm): 140 Tempomat: ANO Rekuperace: NE Mobilní aplikace: NE Šířka řidítek (cm): Výška řidítek max. (cm): Výška řidítek min. (cm): Světlo : ANO Možnost upevnění sedadla: NE Napětí akumulátoru / baterie (V): 36 Kapacita... Celý popis

Koupit za 22 990 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Výkon (W): 350

Dojezdová vzdálenost (km): 50

Doba nabíjení (hod.): 9

Velikost kol ("): 10

Materiál kol: nafukovací pneumatika

Nosnost (kg): 100

Hmotnost (kg): 17.5

Materiál rámu: hliník

Maximální rychlost (km/h): 25

Brzda: kotoučové

Věk osoby od: 14

Výška osoby od (cm): 140

Tempomat: ANO

Rekuperace: NE

Mobilní aplikace: NE

Šířka řidítek (cm):

Výška řidítek max. (cm):

Výška řidítek min. (cm):

Světlo : ANO

Možnost upevnění sedadla: NE

Napětí akumulátoru / baterie (V): 36

Kapacita baterie (mAh): 13000

Kapacita baterie (Wh): 468

Elektrická koloběžka DUCATI PRO-III

- Ducati PRO-III s předstihem dorazila na náš trh jako překvapení podzimu, respektive Vánoc 2021!  A s pořádnou náloži technických vychytávek, ve stáji Ducati, prozatím ojedinělých.

Konstrukce

- Ducati po řadě PRO-I a PRO-II opouští trubkovou konstrukci rámů a pro zvýšení tuhosti připravil monokok ze slitiny hliníku. Ten zároveň snižuje hmotnost stroje, ale nově u řady PRO poskytuje možnost umístění vyjímatelné baterie. Zdánlivě tak následuje osvědčenou konstrukci, představenou u strojů Aprilia eSR1. PRO-III je ale v každém ohledu větší a přináší o téměř 4 cm delší rozvor a vyšší umístění řídítek o 2,5 cm. Skládací mechanismus je vybaven jednoduchou, avšak maximálně funkční pojistkou, zaručující bezpečnou jízdu, ale také rychlé složení, které budete oceňovat každý den.

- Bonbónkem mezi elektrickými koloběžkami je Ducati PRO-III rozhodně také pro svůj výjimečný design. Svou novou PRO-III si rozhodně s žádnou jinou koloběžkou nespletete. Na první pohled upoutá designové světlo s nabroušeným pohledem inspirovaným u motocyklů Ducati Panigale nebo Multistrada. Za ním pak italský design signuje italská trikolóra odkazující na zelené louky, bílý sníh a rudou krev. Designu mohutného a pro nohy prostorného monokokového decku sekunduje stejně předimenzovaná tyč řízení s jediným a vše říkajícím nápisem - DUCATI.

Absolutní novinkou v daném segmentu je také využití bezkontaktního NFC klíče. Tím koloběžku bleskově uzamknete, nebo při svém příchodu naopak odemknete. 

 

Pohon

- Osvědčený a výjimečně tichý bezkartáčový motor o výkonu 350 W (s okamžitým špičkovým výkonem 515 W) si koloběžka nese od svého předchůdce. Jaký by to byl ale supersport, když by nebylo poháněné zadní kolo? I v tomto ohledu je 3. řada PRO jedinečná. Zadním pohonem se totiž odlehčí od vibrací do řídící tyče a celkově se jízda stane zábavnější. 

 

Baterie

- Pod výklopný deck kombinující matnou s vysoce leskou černou barvu, Italové ukryli svou prozatím největší baterii. Ta pracuje v režimu 36 V, ale při 13Ah a 468Wh přináší zatím navýšení kapacity o 2/3 oproti Aprilii eSR1, nebo o 1/3 oproti nejvyššímu předchůdci - Ducati PRO-II EVO.

- Při plném nabití nabízí Ducati PRO-III úctyhodný dojezd až 50 km při průměrné rychlosti 15 km/h. Tato hodnota je samozřejmě závislá nejen na hmotnosti jezdce, ale stavu a povrchu vozovky, teplotě prostředí a profilu tratě. Informace o jejím aktuálním stavu je možné přehledně sledovat na velkém displeji koloběžky nebo prostřednictvím svého spárovaného mobilního telefonu. Baterie je u Ducati PRO-III vyjímatelná a společně s dalšími komponenty je certifikovaná na IPX4.

Brzdy

- Koloběžku poprvé krotí oddělený brzdový systém předního a zadního kola! 120 mm mechanické kotoučové brzdy tak ovládáte po motocyklovém stylu levou – zadní a pravou – přední kolo. Jak brzdný výkon rozložíte, je jen pilotovi tohoto stroje, tedy na Vás! Ducati PRO-III přináší KERS brzdový systém – neboli „Kinetic Energy Recovery System“, tedy zjednodušeně rekuperaci bržděním.

 

Kola

- K bezpečí samozřejmě i nadále přispívají 10” bezdušové pneumatiky se zvýšenou odolností proti propíchnutí. Ty poskytují maximální jízdní komfort v podobě pohlcování vibrací a tlumení drobných nerovností a bezpečí maximální přilnavosti k vozovce nejen v zatáčkách. A také uživatelské pohodlí v podobě technologie odolné proti propíchnutí. Dbejte jen prosím na jejich pravidelnou kontrolu a huštění.

Bluetooth konektivita a další komfortní funkce

- Velký, 3,5“ LCD displej na kterém i letmým pohledem jezdec zjistí veškeré důležité informace a nastavení koloběžky ovládá jediné tlačítko. Samozřejmostí už je také u koloběžek
- Ducati tempomat, který nabízí udržování zvolené rychlosti bez nutnosti držet plynovou páčku.

Veškerá nastavení a informace lze již samozřejmě monitorovat a ladit prostřednictvím mobilní aplikace Ducati Urban e-Mobility, ke stažení dostupná pro platformu Apple i Google Android. Kromě volby maximální rychlosti nebo spouštění osvětlení můžete například aktivovat nebo deaktivovat funkci tempomatu nebo nastavit koloběžku do režimu startu bez nutnosti odražení. Ten je však náročnější na spotřebu energie.

Při jízdě Vás bude jen stěží limitovat obrovská baterie. Mobilní telefon však možná ano. A tak jej můžete při cestách využít právě pro jeho dobíjení prostřednictvím USB zdířky přímo na řídítkách.

Nechte se s novou DUCATI PRO-III povznést na technologickou špičku elektrických koloběžek a vydejte se kam Vás fantazie a vášeň pro jízdu zavede!

Technické parametry:

Základní informace:

- Materiál rámu: slitina hliníku

- Odpružení: NA

- Rychlost: ECO:
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Ducati
Výkon 350 W
Nosnost 100 kg
Max. rychlost 25 km/h
Dojezd 50 km
Chopper ne
Se sedlem ne
Kapacita baterie 13000 mAh
Skládací ano
Pro dva ne
Stupeň krytí IP IPX4
Rozměry 1124 x 480 x 1175 mm
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty