Určeno pouze pro modely vozidel viz seznam níže Pokud bude použito do jiného vozidla, zvolte  D1S G2    Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.   Nejvýkonnější LED náhrady xenonových výbojek pro přímé připojení za jednotku bez dalších úprav světel - kus za kus Vhodné pouze pro:  Škoda Superb II před faceliftem VW Touareg  7L BMW e60, X5 e70  Ford S-max  Do ostatních... Celý popis

Koupit za 2 500 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

 

Určeno pouze pro modely vozidel viz seznam níže

Pokud bude použito do jiného vozidla, zvolte  D1S G2 

 

Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.

 

Nejvýkonnější LED náhrady xenonových výbojek pro přímé připojení za jednotku bez dalších úprav světel - kus za kus

Vhodné pouze pro: 

Škoda Superb II před faceliftem

VW Touareg  7L

BMW e60, X5 e70 

Ford S-max 

Do ostatních modelů je potřeba použít: D1S G2 

Reálné fotografie v galerii, videa níže pod popiskem

Vhodné i pro bi-xenonové světla

Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy

Jak objednat 1 kus? 

 

 

patice: D1S / D1R

model: SII

příkon: 2x 35W - maximální možný příkon u xenonových světel

světelný tok: 9.000lm

napájecí napětí: vysoké napětí (produkující řídící jednotkou)

chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)

typ použitých LED čipů: CSP

materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro

chlazení: aktivní - ventilátorem

rozměry: shodné s xenonovou výbojkou

 

 

- tyto modely jsou určeny použítí jako přímá náhrada výbojek u xenonových a bi-xenonových světel a není potřeba žádná další úprava světlometů, nebo kabeláže

- světelný tok 9.000lm,běžné xenonové výbojky mají okolo 3.200lm

- případné funkce světel jako např. natáčení do zatáček a přizvednutí v závislosti na rychlosti jízdy (ASF), vyřezávání protijedoucích vozidel (DLA - Dynamic Light Assist), automatická dálková světla (SLA - Smart Light Assist) a další asistenční systémy zůstávají funkční beze změny

- nehlásí chybu prasklé žárovky

- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP

- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ )

- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti xenonovým výbojkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 600°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol

- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě xenonových výbojek, které lze kdykoliv vrátit zpět

- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích

- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení

- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)

 

vysvětlení rozdílu mezi xenonovými a BI-xenonovými světly ZDE

 

Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s novou Osram Xenarc (najčastěj používaná u xenonových světel při výrobě):

- LED vybojky vs xenon

 

video OII 1

video OII 2
Zobrazit více