DIAGNOSTICKÝ PŘÍSTROJ V300 V ČEŠTINĚ. Diagnostika OBD2 (motor) + LIVE DATA. Není třeba žádný počítač, během chvíle přečtete a smažete chyby, prohlédnete live data.Diagnostika motoru u aut s OBDII - pro EU nejpozději benzíny 2001 a nafty 2004, starší vozy záleží na výrobci, zda umožnil OBDII komunikaci.Přístroj má české menu, český návod.Každý přístroj před odesláním zkoušíme a nahráváme do něj nejnovější verzi software s češtinou. V300 je dostupný diagnostický přístroj komunikující v českém... Celý popis
Koupit za 1 770 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
DIAGNOSTICKÝ PŘÍSTROJ V300 V ČEŠTINĚ. Diagnostika OBD2 (motor) + LIVE DATA.
Není třeba žádný počítač, během chvíle přečtete a smažete chyby, prohlédnete live data.Diagnostika motoru u aut s OBDII - pro EU nejpozději benzíny 2001 a nafty 2004, starší vozy záleží na výrobci, zda umožnil OBDII komunikaci.Přístroj má české menu, český návod.Každý přístroj před odesláním zkoušíme a nahráváme do něj nejnovější verzi software s češtinou.
V300 je dostupný diagnostický přístroj komunikující v českém jazyce se zrychlenou komunikací.Ovládání přístroje je v českém jazyce a na velkém grafickém LCD displeji s podsvícením je kromě dalších informací vypisován přímo textový popis nalezené závady.
Přístroj spolupracuje s vozidly všech značek s podporou OBD2 avšak kromě základních chyb přístroj vyhodnocuje také chyby specifické pro 18 značek vozidel: GM, Ford, Chrysler, Honda, Toyota, Nissan, VW, Mazda, BMW, Geo, Jaguar, Mercedes, Mitsubishi, Subaru, Suzuki, Hyundai a další.
Přístroj je vyvinutý speciálně pro opraváře, stanice měření emisí, STK, obchodníky s ojetými vozidly, ale i pro majitele vozidel či automobilové kutily.
Špičkovou funkcí, která přibyla v novém přístroji, je možnost snímání aktuálních měřených hodnot za chodu motoru - tzv. "Live data" a jejich zobrazení na displeji přístroje.Umožňuje diagnostiku pomocí všech rozšířených standardů OBD II (resp. OBD2, EOBD): ISO, VPW, PWM, KWP2000 i CAN BUS.
Pomocí V300 můžete snadno a rychle zjistit příčinu závady.Agregáty moderních motorových vozidel jsou řízeny a kontrolovány složitými elektronickými systémy, které zaznamenávají případné chybné či nestandardní chování jejich komponent a čidel, a provádějí příslušné záznamy do paměti závad.V300 proskenuje paměť závad řídící jednotky motoru (ECU) a případně nalezené chybové kódy (DTC) zobrazí postupně na displeji včetně textového popisu závad.Po opravení závady nebo pokud jste si jisti, že příčina závady již pominula, můžete pomocí přístroje U581 paměti závad diagnostikovaných řídících jednotek smazat.V případě, že byla na palubní desce rozsvícena varovná kontrolka motoru (MIL - „Malfunction Indicator Lamp“) bude tato zhasnuta.
Díky svému robustnímu provedení a velmi příznivé ceně dokáže tento přístroj nahradit podstatně dražší servisní diagnostické skenery chybových kódů určené pro motorová vozidla většiny světových výrobců. Komunikace s řídící jednotkou vozidla se uskutečňuje prostřednictvím komunikačního protokolu OBD II (resp. OBD2, EOBD či JOBD) pomocí standardů ISO, VPW, PWM, KWP2000 či CAN BUS.
Přístroj V300 podporuje všechny světové standardy datového rámce pro OBDII komunikaci, a to:
SAE J1850 PWM,SAE J1850 VPW,ISO 9141-2,KWP2000,CAN BUS (J2284).
Není třeba žádný počítač, během chvíle přečtete a smažete chyby, prohlédnete live data.Diagnostika motoru u aut s OBDII - pro EU nejpozději benzíny 2001 a nafty 2004, starší vozy záleží na výrobci, zda umožnil OBDII komunikaci.Přístroj má české menu, český návod.Každý přístroj před odesláním zkoušíme a nahráváme do něj nejnovější verzi software s češtinou.
V300 je dostupný diagnostický přístroj komunikující v českém jazyce se zrychlenou komunikací.Ovládání přístroje je v českém jazyce a na velkém grafickém LCD displeji s podsvícením je kromě dalších informací vypisován přímo textový popis nalezené závady.
Přístroj spolupracuje s vozidly všech značek s podporou OBD2 avšak kromě základních chyb přístroj vyhodnocuje také chyby specifické pro 18 značek vozidel: GM, Ford, Chrysler, Honda, Toyota, Nissan, VW, Mazda, BMW, Geo, Jaguar, Mercedes, Mitsubishi, Subaru, Suzuki, Hyundai a další.
Přístroj je vyvinutý speciálně pro opraváře, stanice měření emisí, STK, obchodníky s ojetými vozidly, ale i pro majitele vozidel či automobilové kutily.
Špičkovou funkcí, která přibyla v novém přístroji, je možnost snímání aktuálních měřených hodnot za chodu motoru - tzv. "Live data" a jejich zobrazení na displeji přístroje.Umožňuje diagnostiku pomocí všech rozšířených standardů OBD II (resp. OBD2, EOBD): ISO, VPW, PWM, KWP2000 i CAN BUS.
Pomocí V300 můžete snadno a rychle zjistit příčinu závady.Agregáty moderních motorových vozidel jsou řízeny a kontrolovány složitými elektronickými systémy, které zaznamenávají případné chybné či nestandardní chování jejich komponent a čidel, a provádějí příslušné záznamy do paměti závad.V300 proskenuje paměť závad řídící jednotky motoru (ECU) a případně nalezené chybové kódy (DTC) zobrazí postupně na displeji včetně textového popisu závad.Po opravení závady nebo pokud jste si jisti, že příčina závady již pominula, můžete pomocí přístroje U581 paměti závad diagnostikovaných řídících jednotek smazat.V případě, že byla na palubní desce rozsvícena varovná kontrolka motoru (MIL - „Malfunction Indicator Lamp“) bude tato zhasnuta.
Díky svému robustnímu provedení a velmi příznivé ceně dokáže tento přístroj nahradit podstatně dražší servisní diagnostické skenery chybových kódů určené pro motorová vozidla většiny světových výrobců. Komunikace s řídící jednotkou vozidla se uskutečňuje prostřednictvím komunikačního protokolu OBD II (resp. OBD2, EOBD či JOBD) pomocí standardů ISO, VPW, PWM, KWP2000 či CAN BUS.
Přístroj V300 podporuje všechny světové standardy datového rámce pro OBDII komunikaci, a to:
SAE J1850 PWM,SAE J1850 VPW,ISO 9141-2,KWP2000,CAN BUS (J2284).