Jak NANOTECH funguje? Funkční složkou přípravků NANOTECH jsou wolframové částice typu fullerenů (za objev fullerenů byla udělena Nobelova cena).Částice jsou kulaté a skládají se z několika desítek vrstev. Za působení tlaku a smyku se jednotlivé vrstvy oddělují a na kluzných plochách vytváří wolframový nano povlak. Ten výrazně zvyšuje odolnost kluzných ploch proti opotřebeni a snižuje tření.   NANOTECH zvyšuje odolnost kluzných ploch proti opotřebeni a snižuje tření. Snížené opotřebení   větší nájezd/životnost... Celý popis

Koupit za 658 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Jak NANOTECH funguje? Funkční složkou přípravků NANOTECH jsou wolframové částice typu fullerenů (za objev fullerenů byla udělena Nobelova cena).Částice jsou kulaté a skládají se z několika desítek vrstev. Za působení tlaku a smyku se jednotlivé vrstvy oddělují a na kluzných plochách vytváří wolframový nano povlak. Ten výrazně zvyšuje odolnost kluzných ploch proti opotřebeni a snižuje tření.   NANOTECH zvyšuje odolnost kluzných ploch proti opotřebeni a snižuje tření. Snížené opotřebení   větší nájezd/životnost motoru a méně servisu.  Snížené tření  větší účinnost motoru - snížená spotřeba PHM. Mechanismus částic používaných jako mazivo Fotografie wolframových částic z elektronového mikroskopu ukazují odlupování jednotlivých vrstev, které na kovovém povrchu tvoří vícevrstvý ochranný tribofilm Valivý efekt Částice mají duté jádro, chovají se jako nanokuličková ložiska. Vykazují bezkonkurenční - nejnižší tření. Dokážou odolávat extrémním tlakům Díky svému kulovitému tvaru a dutému jádru mohou wolframové částice zajistit vysokou pružnost, která odolává extrémnímu dynamickému a statickému zatížení. Zabraňují tvorbě mikro prasklin a erozi kontaktních ploch. Díky sníženému tření a opotřebení docílíte následujících benefitůSnížené opotřebení a tření potvrdily testy u SGS (test zde) - SGS je vedoucí společností v oblasti inspekce, verifikace, testování a certifikace na světě. Nižší spotřeba až o 15% Zákazníci nejčastěji udávají snížení spotřeby PHM v rozmezí 5-15% oproti předchozímu stavu Nižší opotřebení Wolframové částice vytváří na kluzných plochách ochranný nanopovlak, který tyto kluzné plochy chrání proti opotřebení Nižší škodlivé emise Díky snížení tření a ošetření povrchů klesají škodlivé emise o 8 % a více. Eliminuje ¨studené starty¨ Bezkonkurenční mazivost wolframových částic eliminuje nežádoucí účinky studených startů  Snížení spotřeby PHMWolframové částice patří mezi nejmazivější známý materiál. Díky tomu, přísady snižují koeficient tření (snižují pasivní odpory) a tak dochází ke snížení spotřeby PHM. U motorů navíc dochází k vyhlazení povrchů (zacelení drsných míst) a tím také dochází k úspoře PHM a především oleje u motorů, které mají zvýšenou spotřebu díky mechanickému opotřebení.Vyšší výkonDíky snížení pasivních odporů dochází ke zvýšení efektivity (zvýšení výkonu) funkčnosti motoru. V motorech dochází ke zvýšení výkonu, také díky samoobnovovacím vlastnostem (vyhlazení povrchů) částicemi. U vozů s vysokým nájezdem km, říkají zákazníci, že po aplikaci přísady  proběhl v motoru „restart“ a auto jede jako nové.Škodlivé emiseDíky sníženému tření se sníží i námaha motoru a množství škodlivých emisí. U starších aut, nebo aut s vysokým nájezdem km, dojde k výraznému ošetření povrchů, díky tomu dojde ke snížení spotřeby PHM a oleje a tím se sníží množství škodlivých emisí.Eliminuje ¨studené starty¨Bezkonkurenční mazivost wolframových částic eliminuje nežádoucí účinky studených startů. Studené starty nejsou jenom když je venku  -10°C – studený start je každý start studeného motoru. Tyto částice vytvářejí efektivní mazací vrstvu, která minimalizuje tření a opotřebení, čímž eliminují negativní následky ¨studených startů¨. Zajišťují tak hladší chod motoru od prvních vteřin a přispívají k delší životnosti motoru s nižší potřebou servisu. Reálné výsledky od zákazníků   Naši partneřiU kterých můžete vidět jak využívají NANOTECH přísady na závodech jako je Rallye Dakar, FIM Cross-Country Rallies World Championship, Euro NASCAR, WRC2, ETRC, FIM MiniGP, EHCC.TurboTurbodmýchadlo se nejvíce ničí tím, že neprošlo procesem „dochlazování“. Například, po rychlejší jízdě, při větším zatížení, při jízdě ve vysokých teplotách… Co to je proces „dochlazování“? Jednoduše, po jízdě necháme motor běžet cca 1 min na volnoběh. V opačném případě dochází k zapečení těsnících kroužků, které těsní olejový okruh od výfukových plynů. Dále, vytočení turba do vysokých otáček, klidně 250 000 až 300 000 ot/min a následném vyřazení. Okamžitě spadnou otáčky motoru na volnoběh a tlak oleje klesne na 1 až 1,5 bar. V takovém případě je turbo nedostatečně mazané běžným olejem. Nejhorší případ je vytočení turba do vysokých otáček a vypnutí motoru. Tlak oleje jde na 0 bar a samotné kolo kompresoru turbíny s hřídelí v turbu se však bude točit dlouho - u keramických ložisek i 120 sekund. A po celou tu dobu bez mazání, jen na zbytkovém oleji. Použitím přísad NANOTECH uvedené nedostatky mazání výrazně eliminujete a prodloužíte životnost turbodmýchadla.SloženíZákladní složkou našich přísad jsou  částice typu fullerenu  (kulaté nanočástice). Wolframové částice typu fullerenu jsou molekuly, tvořené atomy wolframu uspořádanými do vrstvy z pěti a šestiúhelníků s atomy ve vrcholech, které jsou prostorově svinuty do uzavřeného tvaru (nejčastěji do tvaru koule nebo elipsoidu). Vzhledem k této struktuře jsou mimořádně odolné vůči vnějším fyzikálním vlivům.Pod elektronovým mikroskopem vypadá částice takto. Skládá se z několika desítek vrstev a má duté jádro. Jak vybrat variantu? 1. Zjistěte objem náplně motorového oleje - Nejprve je třeba vědět, jaký objem motorového oleje je ve vašem motoru. Tím určíte velikost balení pro váš motor.2. Varianty balení:110 ml pro motory s náplní do 3,5 litru oleje140 ml pro motory s náplní do 4,5 litru oleje180 ml pro motory s náplní do 6 litrů oleje240 ml pro motory s náplní do 8 litrů oleje300 ml pro motory s náplní do 10 litrů oleje500 ml pro motory s náplní do 16 litrů oleje1 l pro servisní použití*Pokud máte variantu, která je mezi velikostmi, doporučujeme zakoupit větší balení a celou ji aplikovat. Ideální aplikacePřed použitím plechovku zahřejte například v teplé vodě na +− 50°C, protřepejte a nalejte do teplého motoru. Po aplikaci můžete ihned jet, nebo alespoň na několik minut nastartujte. NANOTECH přísady se aplikují vždy po výměně oleje. S vypuštěním starého oleje se vyplaví i částice. Přísady se můžou aplikovat do nového i staršího oleje. Částice fungují vždy.  Přísady můžete používat do starých (historických) i nových, moderních a sportovních vozů. Přísady jsou vhodné pro motory s filtrem pevných částic DPF. Plug-in U hybridních pohonů Plug-in výrazně eliminuje „šokové“ zařazení studeného spalovacího motoru do provozu Vhodný pro kombinace benzin LPG a CNG. Výhodné sady pro BENZÍNOVÉ motoryOvěřený obchodObchod NANOTECH-EUROPE získal díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát Ověřeno zákazníky. Zlatý certifikát se uděluje jen TOP 3% eshopů v České republice. Děkujeme Vám, našim klientům, a vážíme si vaší přízně. NANOTECH-EUROPE  Máte dotazy na přísady NANOTECH?
Zobrazit více

Parametry

Výrobce NANOTECH-EUROPE
Značka NANOTECH-EUROPE

Podobné produkty