Motorové vozy řady 810 byly určené pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích. Díky nedostatku moderních vozů jezdí často i na hlavních tratích. Postupem času bylo vyrobeno mnoho barevných variací. Verze s béžovým banderolem se prosadila v 80. letech pro ČSD. Provozně mají nenáročnou jednoduchou konstrukci, která je základem snadné obsluhy i údržby. Mezi cestujícími jsou ale neoblíbené, protože je zde špatně řešen interiér - nedostatečné větrání ve voze a nepohodlné sedačky. Jedná se nejrozšířenější... Celý popis
Koupit za 11 559 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Roco Dieselový motorový vůz řady M 152.0 s přívěsem ČSD 70375
Doprava:
119 Kč
Skladem
11 559 Kč
Koupit za 11 559 Kč
Roco Dieselový motorový vůz 810 458-0 s přívěsem, CD - 70377
Doprava:
zdarma
Skladem
11 213 Kč
Koupit za 11 213 Kč
Roco Dieselový motorový vůz 810 458-0 s přívěsem, CD - 70377
Doprava:
79 Kč
Skladem
10 441 Kč
Koupit za 10 441 Kč
Roco Dieselový motorový vůz 810 458-0 s přívěsem, CD - 70377
Doprava:
zdarma
10 440 Kč
Koupit za 10 440 Kč
Roco Dieselový motorový vůz řady M 152.0 s přívěsem ČSD 70375
Doprava:
zdarma
Skladem
10 245 Kč
Koupit za 10 245 Kč
Popis
Motorové vozy řady 810 byly určené pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích. Díky nedostatku moderních vozů jezdí často i na hlavních tratích. Postupem času bylo vyrobeno mnoho barevných variací. Verze s béžovým banderolem se prosadila v 80. letech pro ČSD. Provozně mají nenáročnou jednoduchou konstrukci, která je základem snadné obsluhy i údržby. Mezi cestujícími jsou ale neoblíbené, protože je zde špatně řešen interiér - nedostatečné větrání ve voze a nepohodlné sedačky. Jedná se nejrozšířenější hnací vozidla na českých kolejích. Vůz je členěn na první stanoviště strojvedoucího, první nástupní prostor s toaletou, centrální oddíl pro cestující, druhý nástupní prostor a druhé stanoviště strojní obsluhy. Počet míst k sezení je 56 a 40 míst je ke stání. Vytápění vozu je teplovzdušné (vvyužívající odpadní teplo od chlazení Dieselu, v jehož chladícím okruhu je také pomocný naftový teplovodní agregát). Vybaveno je zářivkovým osvětlením. Model je vybaven palubním dekodérem v železničním voze a funkčním dekodérem v přívěsu a také přepínatelnými světelnými a zvukovými funkcemi. Má přiložené zásuvné díly pro znázornění uzavřeného předního nárazníku. Specifikace: model s vnitřním vybavením + kabina řidičespojka - hřídel NEM 362 s uzavřeným spojovacím mechanismem počet hnaných náprav - 2rozhraní - elektrické rozhraní pro hnací jednotky PluX16 3 přední světlomety, v závislosti na směru jízdy/2 koncová světla, v závislosti na směru jízdy vnitřní osvětlení - ano, přepínatelné pomocí DIP přepínače LED světlomet - anofunkce přídavného světla - ano setrvačník - anozvuk - anodélka přes vyrovnávací paměť 322 mmminimální poloměr je 358 mmřízení DC digitálnívyrovnávací kondenzátor - ano Hlavní vlastnosti: samostatně namontované stěrače světelné funkce motorový vůz i kabinadekodér pro dodatečnou montáž na železniční vůz a postranní vůzdigitální dekodér funkcí, On-Board, typ MS450P22 Dokumentace:Návod k použití (DE)Návod k použití, dodatek 1 (DE)Seznam náhradních dílů (DE)Konfigurační proměnné a funkční klávesy (DE)Konfigurační proměnné a funkční klávesy (DE)
Parametry
Výrobce | Roco |