O KVALITĚ MOTORŮ RCGF - STINGER ENGINES Motor určený pro velké modely letadel. Vynikající kvalita za velmi dobrou cenu. Nízké vibrace, jedinečný zvuk. Nové keramické válce vám přinesou neuvěřitelný zážitek z létání! Silnější ! Delší životnost! Mnohem lepší výkon! Nové keramické válce vám přinesou neuvěřitelný zážitek z létání! Parametry Typ 2taktní pístový ventilový benzínový motor pro letadla Objem (ccm) 185cc Vrtání (mm) 54mm Doporučené vrtule 31X12, 32X10, 32X11, 32X12 Maximální výkon... Celý popis
Koupit za 32 485 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
O KVALITĚ MOTORŮ RCGF - STINGER ENGINES
Motor určený pro velké modely letadel. Vynikající kvalita za velmi dobrou cenu. Nízké vibrace, jedinečný zvuk.
Nové keramické válce vám přinesou neuvěřitelný zážitek z létání!
Silnější !
Delší životnost!
Mnohem lepší výkon!
Nové keramické válce vám přinesou neuvěřitelný zážitek z létání!
Parametry
Typ 2taktní pístový ventilový benzínový motor pro letadla
Objem (ccm) 185cc
Vrtání (mm) 54mm
Doporučené vrtule 31X12, 32X10, 32X11, 32X12
Maximální výkon 22 koní
Napájení 7,4V-14V
Karburátor : Walbro
Zapalování : Stinger DC-CDI (počítačem řízený automatický předstih, elektronický systém zapalování)
Zapalovací svíčky: NGK CM6
Vyžaduje: Benzín, 2taktní olej, zapalovací baterie a vrtule
rozsah otáček : 1100-8000 ot/min
Benzínová verze : Předmíchané palivo, 25-40 (benzín):1 (doporučeno : 32:1 pro skutečný olej, nebo 40:1 pro syntetický olej)
Mazací olej : Vysoce kvalitní plně syntetický 2válcový olej, jako je Motul 800 2T 100% syntetický závodní motorový olej , Red line dvoutaktní závodní motorový olej , Stihl Ultra high performance 2 cycle fully synthetic engine oil atd.
Break in Vrtule : 32X10 (standardní dvoulistá vrtule)
Break in Poměr směsi benzínu a oleje :40:1 pro skutečný olej, nebo 40:1 pro syntetický olej
Chladicí systém : Vzduchem chlazený
Stinger Balení motoru obsahuje: elektronické zapalování CDI, tlumič výfuku, zapalovací svíčku, těsnění, šrouby, prodloužení plynové rukojeti a návod.
Hmotnost:
Motor: 3680 g
Tlumič výfuku: 460 g
Modul zapalování: 1: 190 g
Celkem: Hmotnost: 4330 g
Technické údaje: Váha: 1,5 kg:
Zapalovací baterie: 7,4V-14VNiCd nebo NiMH, 7,4V LiFe nebo 2S LiPo pack ( NEPOUŽÍVEJTE BEC, iBEC nebo uBEC)
Směs benzínu a oleje: Výměnná svíčka: 32:1 pro skutečný olej nebo 40:1 pro syntetický olej
Náhradní zapalovací svíčka: NGK CM6 nebo ekvivalentní
Volnoběžné otáčky: 1100 ot/min.
Možnost objednání všech náhradních dílů (na dotaz)
Soupis všech náhradních dílů najdete také v manuálu u každého motoru.
CZ návod ve složce - související soubory.
Oficiální stránky výrobce: www.rcgfusa.com
Motor určený pro velké modely letadel. Vynikající kvalita za velmi dobrou cenu. Nízké vibrace, jedinečný zvuk.
Nové keramické válce vám přinesou neuvěřitelný zážitek z létání!
Silnější !
Delší životnost!
Mnohem lepší výkon!
Nové keramické válce vám přinesou neuvěřitelný zážitek z létání!
Parametry
Typ 2taktní pístový ventilový benzínový motor pro letadla
Objem (ccm) 185cc
Vrtání (mm) 54mm
Doporučené vrtule 31X12, 32X10, 32X11, 32X12
Maximální výkon 22 koní
Napájení 7,4V-14V
Karburátor : Walbro
Zapalování : Stinger DC-CDI (počítačem řízený automatický předstih, elektronický systém zapalování)
Zapalovací svíčky: NGK CM6
Vyžaduje: Benzín, 2taktní olej, zapalovací baterie a vrtule
rozsah otáček : 1100-8000 ot/min
Benzínová verze : Předmíchané palivo, 25-40 (benzín):1 (doporučeno : 32:1 pro skutečný olej, nebo 40:1 pro syntetický olej)
Mazací olej : Vysoce kvalitní plně syntetický 2válcový olej, jako je Motul 800 2T 100% syntetický závodní motorový olej , Red line dvoutaktní závodní motorový olej , Stihl Ultra high performance 2 cycle fully synthetic engine oil atd.
Break in Vrtule : 32X10 (standardní dvoulistá vrtule)
Break in Poměr směsi benzínu a oleje :40:1 pro skutečný olej, nebo 40:1 pro syntetický olej
Chladicí systém : Vzduchem chlazený
Stinger Balení motoru obsahuje: elektronické zapalování CDI, tlumič výfuku, zapalovací svíčku, těsnění, šrouby, prodloužení plynové rukojeti a návod.
Hmotnost:
Motor: 3680 g
Tlumič výfuku: 460 g
Modul zapalování: 1: 190 g
Celkem: Hmotnost: 4330 g
Technické údaje: Váha: 1,5 kg:
Zapalovací baterie: 7,4V-14VNiCd nebo NiMH, 7,4V LiFe nebo 2S LiPo pack ( NEPOUŽÍVEJTE BEC, iBEC nebo uBEC)
Směs benzínu a oleje: Výměnná svíčka: 32:1 pro skutečný olej nebo 40:1 pro syntetický olej
Náhradní zapalovací svíčka: NGK CM6 nebo ekvivalentní
Volnoběžné otáčky: 1100 ot/min.
Možnost objednání všech náhradních dílů (na dotaz)
Soupis všech náhradních dílů najdete také v manuálu u každého motoru.
CZ návod ve složce - související soubory.
Oficiální stránky výrobce: www.rcgfusa.com