Kompletně repasované originální turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla. Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min... Celý popis
Koupit za 6 500 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Kompletně repasované originální turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.
Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.
Kódy motoru: 2.0TDi 103kW BKD.
Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč
Kódy/čísla dílu: 724930, 03G253010H 03G253010J 03G253010JV 03G253010JX 03G253014H 03G253014HV 03G253014HX 03G253014J 03G253019A 03G253019AV 03G253019AV550 03G253019AX 03G253019H 03G253019HV 03G253019HX.
Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.
U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.
Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Jediným neduhem tohoto dmychadla je axiální ložisko s kluznou plochou 10mm, ale tento problém se u našich dmychadel nevyskytuje, protože jej nahrazujeme novějším typem axiálního ložiska s průměrem kluzné plochy 14mm a tím se častá závada těchto dmychadel tzv. "zvýšená axiální vůle" zcela eliminuje. Druhá často se objevující závada je zatuhlá regulace, ale tuto závadu nedokážeme z titulu opravy dmychadla odstranit. Můžeme maximálně doporučit spodní kryt pod motorem, aby se zabránilo neustálému omývání turbodmychadla vodou. Bohužel toto dmychadlo má pohon instalovaný osičkou vzhůru a tedy veškeré nečistoty a voda se dostávají přímo do pohonu. O této problematice pojednává hlouběji článek v sekci časté dotazy.
Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.
Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.
Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.
Kódy motoru: 2.0TDi 103kW BKD.
Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč
Kódy/čísla dílu: 724930, 03G253010H 03G253010J 03G253010JV 03G253010JX 03G253014H 03G253014HV 03G253014HX 03G253014J 03G253019A 03G253019AV 03G253019AV550 03G253019AX 03G253019H 03G253019HV 03G253019HX.
Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.
U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.
Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Jediným neduhem tohoto dmychadla je axiální ložisko s kluznou plochou 10mm, ale tento problém se u našich dmychadel nevyskytuje, protože jej nahrazujeme novějším typem axiálního ložiska s průměrem kluzné plochy 14mm a tím se častá závada těchto dmychadel tzv. "zvýšená axiální vůle" zcela eliminuje. Druhá často se objevující závada je zatuhlá regulace, ale tuto závadu nedokážeme z titulu opravy dmychadla odstranit. Můžeme maximálně doporučit spodní kryt pod motorem, aby se zabránilo neustálému omývání turbodmychadla vodou. Bohužel toto dmychadlo má pohon instalovaný osičkou vzhůru a tedy veškeré nečistoty a voda se dostávají přímo do pohonu. O této problematice pojednává hlouběji článek v sekci časté dotazy.
Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.
Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.
Parametry
Výrobce | Garrett |