Tento model je prodáván jako zajetý kus, z flotily YAMAHA 2024. Najeto má 7140 km. Více informací obdržíte přímo u našich prodejců. XSR900 GP Model XSR900 GP je navržen tak, aby vyvolával vzpomínky na zlatou éru. Představuje dokonalou symbiózu historického závodního stylu v kombinaci s nejmodernějšími technologiemi, která nabízí vzrušující jízdu stimulující smysly tak jako žádná jiná. Ikona od podstaty Model XSR900 GP připomíná vzhledem modely YZR500, na kterých v 80. a 90. letech vítězili ikoničtí... Celý popis
Koupit za 269 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Tento model je prodáván jako zajetý kus, z flotily YAMAHA 2024. Najeto má 7140 km. Více informací obdržíte přímo u našich prodejců.
XSR900 GP
Model XSR900 GP je navržen tak, aby vyvolával vzpomínky na zlatou éru. Představuje dokonalou symbiózu historického závodního stylu v kombinaci s nejmodernějšími technologiemi, která nabízí vzrušující jízdu stimulující smysly tak jako žádná jiná.
Ikona od podstaty
Model XSR900 GP připomíná vzhledem modely YZR500, na kterých v 80. a 90. letech vítězili ikoničtí závodníci značky Yamaha, a je tak zcela nebývalou oslavou závodního původu značky Yamaha. Přední kapotáž inspirovaná závodními motocykly YZR Grand Prix a výstupek sedla evokují vzpomínky na zlatou éru závodů Grand Prix – skutečná pocta některým z nejikoničtějších závodních motocyklů minulosti značky Yamaha. Nenechte se zmást historickým stylem, pod kapotáží se skrývají nejmodernější technologie společnosti Yamaha a výsledkem je skutečně schopný stroj, který nadchne při každém otočením plynu. Jízdu vylepšují nejmodernější komponenty brzd a odpružení. Laťku dále zvyšují integrované jízdní režimy a rozsáhlá sada elektroniky.
Výrazný design připomínající závodní motocykly Grand Prix z 80. a 90. let
Model XSR900 má horní kapotáž připomínající „zlatou éru“ závodů Grand Prix z 80. let minulého století. Kapotáž v kombinaci s oddělenými chrániči kloubů nejenže navozuje atmosféru modelu YZR500, ale přidaný aerodynamický efekt navíc zvyšuje maximální rychlost a zrychlení. Závodní vzhled dotvářejí barevně sladěný potah sedla spolujezdce s hranatou zádí ve stylu 80. let minulého století.
Nový plnobarevný 5palcový TFT displej s konektivitou
V kokpitu v retro stylu je umístěn nový pětipalcový barevný TFT displej. Na výběr máte ze čtyř motivů displeje, které vyhovují různým jízdním zážitkům, včetně analogového otáčkoměru inspirovaného závodními motocykly z minulých let. Pro obohacení zážitků z jízdy je součástí standardní výbavy motocyklu XSR900 GP možnost připojení chytrého telefonu. Tak můžete být během jízdy ve spojení díky propojení chytrého telefonu se strojem prostřednictvím aplikace My Ride.
Vysoce kvalitní plně nastavitelné přední a zadní odpružení KYB
V souladu s přístupem propojování stylu dob minulých s moderními technologiemi se motocykl XSR900 GP může pochlubit nejnovější technologií odpružení, včetně plně nastavitelných upside-down vidlic KYB a zadního odpružení s přepákováním, které jsou optimalizovány pro lepší ovladatelnost a přizpůsobeny sportovnímu stylu jízdy.
Závodní řídítka a spínače na řídítkách nové konstrukce
Pro sportovní styl jízdy, který odpovídá estetice inspirované závodními modely, má motocykl XSR900 GP nad horními brýlemi připevněna závodní řídítka. Jezdec je tak na stroji posunut více dopředu, čímž se zvyšuje zatížení přední části a nabízí přesnější pocit obvyklý u závodního stroje, ale zároveň dostatečný komfort pro jízdu na silnici.
Šasi ve stylu Deltabox se zvýšenou tuhostí
Společnost Yamaha poprvé představila rám Deltabox ve svých motocyklech Grand Prix v 80. letech a stala se tak průkopníkem nové technologie, která ovlivnila budoucnost sportovních sériových motocyklů. Rám ve stylu Deltabox je dodnes základem mnoha motocyklů Yamaha, včetně modelu XSR900 GP. Aby se motocykl XSR900 GP přizpůsobil sportovnější jízdní poloze, bylo šasi vyladěno tak, aby se zlepšila stabilita v zatáčkách a zvýšila se zpětná vazba přední části.
Přepracované hlavní sedlo inspirované 80. léty, nové boční kryty a odnímatelný potah sedla
Pohodlné sedlo jezdce nové konstrukce bylo navrženo s ohledem na styl závodníků z 80. a 90. let minulého století. Pod sedlem jsou přidány uzavřené boční panely, které doplňují závodní vzhled a jsou upevněny pomocí závodních D-kroužků zaručujících rychlou a snadnou demontáž. Kryt sedla je umístěn nad místem spolujezdce a při jízdě se spolujezdcem jej lze sejmout.
Nový styl a umístění stupaček
Stupačky z hliníku litého pod tlakem jsou k dispozici ve dvou polohách, horní a spodní. Polohy stupaček byly upraveny tak, aby odpovídaly sportovnější ergonomii a přizpůsobily se nové poloze sedla a sníženým závodním řídítkům.
Systém řízení jízdy Yamaha (YRC) a 6osá jednotka IMU
Pokročilá 6osá jednotka IMU odvozená z modelu R1 ovládá rozsáhlou sadu systémů podpory jezdce, včetně systému řízení trakce zohledňujícího náklon a ABS, protismykového systému nebo systému kontroly zvedání předního kola. Systém řízení jízdy Yamaha umožňuje zvolit výkonovou charakteristiku motoru a úroveň zásahů systému podpory jízdy sledujícího náklon tak, aby vyhovovaly vašim preferencím a podmínkám na silnici. Tři přednastavené integrované jízdní režimy „SPORT“, „STREET“ a „RAIN“ s továrním nastavením s různými úrovněmi zásahu pro různé podmínky doplňuje ručně nastavitelný režim „CUSTOM“.
Tempomat, systém Quick Shift třetí generace a asistenční antihoppingová spojka
Vychutnejte si lepší zážitek z jízdy díky nejnovějším technologiím společnosti Yamaha, včetně třetí generace systému Quick Shift, který umožňuje řazení bez spojky jak při řazení vyšších převodových stupňů při zrychlování, tak při podřazování. Tempomat je součástí standardní výbavy a je ovládán novým intuitivním přepínačem, který usnadňuje jízdu na delší vzdálenosti, zatímco asistenční antihoppingová spojka (A&S) udržuje motocykl v klidu při sportovní jízdě.
Propracovaný motor CP3 o objemu 890 ccm s vysokým točivým momentem splňující normu EU5+
Motor CP3 o objemu 890 ccm s vysokým točivým momentem v kombinaci s lehkým a agilním šasi Deltabox modelu XSR900 GP je ideální pro sportovnější jízdní polohu. Akustická harmonie řevu tříválce umocňuje pocit zrychlení při každém otočení plynem a nabízí nejsportovnější jízdní zážitek z celé řady motorů CP3.
Kola Yamaha SpinForged s pneumatikami Bridgestone Battlax Hypersport S23
Kola modelu XSR900 GP jsou vyrobena s využitím exkluzivní technologie Spinforging společnosti Yamaha a jsou extrémně lehká, což umožňuje citlivější odpružení, které zvyšuje agilitu a stabilitu. Model XSR900 GP je citlivější, zejména při zatáčení a brzdění, a jeho přilnavost pomáhají zvyšovat nejnovější pneumatiky Bridgestone Battlax Hypersport S23.
XSR900 GP
Model XSR900 GP je navržen tak, aby vyvolával vzpomínky na zlatou éru. Představuje dokonalou symbiózu historického závodního stylu v kombinaci s nejmodernějšími technologiemi, která nabízí vzrušující jízdu stimulující smysly tak jako žádná jiná.
Ikona od podstaty
Model XSR900 GP připomíná vzhledem modely YZR500, na kterých v 80. a 90. letech vítězili ikoničtí závodníci značky Yamaha, a je tak zcela nebývalou oslavou závodního původu značky Yamaha. Přední kapotáž inspirovaná závodními motocykly YZR Grand Prix a výstupek sedla evokují vzpomínky na zlatou éru závodů Grand Prix – skutečná pocta některým z nejikoničtějších závodních motocyklů minulosti značky Yamaha. Nenechte se zmást historickým stylem, pod kapotáží se skrývají nejmodernější technologie společnosti Yamaha a výsledkem je skutečně schopný stroj, který nadchne při každém otočením plynu. Jízdu vylepšují nejmodernější komponenty brzd a odpružení. Laťku dále zvyšují integrované jízdní režimy a rozsáhlá sada elektroniky.
Výrazný design připomínající závodní motocykly Grand Prix z 80. a 90. let
Model XSR900 má horní kapotáž připomínající „zlatou éru“ závodů Grand Prix z 80. let minulého století. Kapotáž v kombinaci s oddělenými chrániči kloubů nejenže navozuje atmosféru modelu YZR500, ale přidaný aerodynamický efekt navíc zvyšuje maximální rychlost a zrychlení. Závodní vzhled dotvářejí barevně sladěný potah sedla spolujezdce s hranatou zádí ve stylu 80. let minulého století.
Nový plnobarevný 5palcový TFT displej s konektivitou
V kokpitu v retro stylu je umístěn nový pětipalcový barevný TFT displej. Na výběr máte ze čtyř motivů displeje, které vyhovují různým jízdním zážitkům, včetně analogového otáčkoměru inspirovaného závodními motocykly z minulých let. Pro obohacení zážitků z jízdy je součástí standardní výbavy motocyklu XSR900 GP možnost připojení chytrého telefonu. Tak můžete být během jízdy ve spojení díky propojení chytrého telefonu se strojem prostřednictvím aplikace My Ride.
Vysoce kvalitní plně nastavitelné přední a zadní odpružení KYB
V souladu s přístupem propojování stylu dob minulých s moderními technologiemi se motocykl XSR900 GP může pochlubit nejnovější technologií odpružení, včetně plně nastavitelných upside-down vidlic KYB a zadního odpružení s přepákováním, které jsou optimalizovány pro lepší ovladatelnost a přizpůsobeny sportovnímu stylu jízdy.
Závodní řídítka a spínače na řídítkách nové konstrukce
Pro sportovní styl jízdy, který odpovídá estetice inspirované závodními modely, má motocykl XSR900 GP nad horními brýlemi připevněna závodní řídítka. Jezdec je tak na stroji posunut více dopředu, čímž se zvyšuje zatížení přední části a nabízí přesnější pocit obvyklý u závodního stroje, ale zároveň dostatečný komfort pro jízdu na silnici.
Šasi ve stylu Deltabox se zvýšenou tuhostí
Společnost Yamaha poprvé představila rám Deltabox ve svých motocyklech Grand Prix v 80. letech a stala se tak průkopníkem nové technologie, která ovlivnila budoucnost sportovních sériových motocyklů. Rám ve stylu Deltabox je dodnes základem mnoha motocyklů Yamaha, včetně modelu XSR900 GP. Aby se motocykl XSR900 GP přizpůsobil sportovnější jízdní poloze, bylo šasi vyladěno tak, aby se zlepšila stabilita v zatáčkách a zvýšila se zpětná vazba přední části.
Přepracované hlavní sedlo inspirované 80. léty, nové boční kryty a odnímatelný potah sedla
Pohodlné sedlo jezdce nové konstrukce bylo navrženo s ohledem na styl závodníků z 80. a 90. let minulého století. Pod sedlem jsou přidány uzavřené boční panely, které doplňují závodní vzhled a jsou upevněny pomocí závodních D-kroužků zaručujících rychlou a snadnou demontáž. Kryt sedla je umístěn nad místem spolujezdce a při jízdě se spolujezdcem jej lze sejmout.
Nový styl a umístění stupaček
Stupačky z hliníku litého pod tlakem jsou k dispozici ve dvou polohách, horní a spodní. Polohy stupaček byly upraveny tak, aby odpovídaly sportovnější ergonomii a přizpůsobily se nové poloze sedla a sníženým závodním řídítkům.
Systém řízení jízdy Yamaha (YRC) a 6osá jednotka IMU
Pokročilá 6osá jednotka IMU odvozená z modelu R1 ovládá rozsáhlou sadu systémů podpory jezdce, včetně systému řízení trakce zohledňujícího náklon a ABS, protismykového systému nebo systému kontroly zvedání předního kola. Systém řízení jízdy Yamaha umožňuje zvolit výkonovou charakteristiku motoru a úroveň zásahů systému podpory jízdy sledujícího náklon tak, aby vyhovovaly vašim preferencím a podmínkám na silnici. Tři přednastavené integrované jízdní režimy „SPORT“, „STREET“ a „RAIN“ s továrním nastavením s různými úrovněmi zásahu pro různé podmínky doplňuje ručně nastavitelný režim „CUSTOM“.
Tempomat, systém Quick Shift třetí generace a asistenční antihoppingová spojka
Vychutnejte si lepší zážitek z jízdy díky nejnovějším technologiím společnosti Yamaha, včetně třetí generace systému Quick Shift, který umožňuje řazení bez spojky jak při řazení vyšších převodových stupňů při zrychlování, tak při podřazování. Tempomat je součástí standardní výbavy a je ovládán novým intuitivním přepínačem, který usnadňuje jízdu na delší vzdálenosti, zatímco asistenční antihoppingová spojka (A&S) udržuje motocykl v klidu při sportovní jízdě.
Propracovaný motor CP3 o objemu 890 ccm s vysokým točivým momentem splňující normu EU5+
Motor CP3 o objemu 890 ccm s vysokým točivým momentem v kombinaci s lehkým a agilním šasi Deltabox modelu XSR900 GP je ideální pro sportovnější jízdní polohu. Akustická harmonie řevu tříválce umocňuje pocit zrychlení při každém otočení plynem a nabízí nejsportovnější jízdní zážitek z celé řady motorů CP3.
Kola Yamaha SpinForged s pneumatikami Bridgestone Battlax Hypersport S23
Kola modelu XSR900 GP jsou vyrobena s využitím exkluzivní technologie Spinforging společnosti Yamaha a jsou extrémně lehká, což umožňuje citlivější odpružení, které zvyšuje agilitu a stabilitu. Model XSR900 GP je citlivější, zejména při zatáčení a brzdění, a jeho přilnavost pomáhají zvyšovat nejnovější pneumatiky Bridgestone Battlax Hypersport S23.
Parametry
Značka | Yamaha |
Barva | bílá |