- Typ IC: bar and plate. - Celkové rozměry: 1006 x 410 x 150mm. - Rozměry jádra: 600 x 355 x 50mm. - Rozměry jádra sériových chladičů: 2x 174 x 183 x 85mm; průtok vzduchu: 2.700cm³. - Průtok vzduchu: 10.650cm³ (tedy více jak 3x tolik oproti sériovým SMIC). - Průměry vstupu/výstupu: vnější 61/73mm, vnitřní 50/61mm. - Zvyšuje efektivně chlazení stlačeného vzduchu a tím výkon a kroutící moment. - Minimální ztráty tlaku (pressure drop) 1050cfm @ 0.5psi. - Konstrukce z hliníku. - Černý "steath" povrch.... Celý popis
Koupit za 12 255 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
- Typ IC: bar and plate.
- Celkové rozměry: 1006 x 410 x 150mm.
- Rozměry jádra: 600 x 355 x 50mm.
- Rozměry jádra sériových chladičů: 2x 174 x 183 x 85mm; průtok vzduchu: 2.700cm³.
- Průtok vzduchu: 10.650cm³ (tedy více jak 3x tolik oproti sériovým SMIC).
- Průměry vstupu/výstupu: vnější 61/73mm, vnitřní 50/61mm.
- Zvyšuje efektivně chlazení stlačeného vzduchu a tím výkon a kroutící moment.
- Minimální ztráty tlaku (pressure drop) 1050cfm @ 0.5psi.
- Konstrukce z hliníku.
- Černý "steath" povrch.
- Svařován pomocí TIG.
- Testován do 5 bar.Intercooler FMIC Jap Parts Audi S3 8L / TT 8N / Seat Leon Cupra R 1M 1.8T 210/225PS.
- Celkové rozměry: 1006 x 410 x 150mm.
- Rozměry jádra: 600 x 355 x 50mm.
- Rozměry jádra sériových chladičů: 2x 174 x 183 x 85mm; průtok vzduchu: 2.700cm³.
- Průtok vzduchu: 10.650cm³ (tedy více jak 3x tolik oproti sériovým SMIC).
- Průměry vstupu/výstupu: vnější 61/73mm, vnitřní 50/61mm.
- Zvyšuje efektivně chlazení stlačeného vzduchu a tím výkon a kroutící moment.
- Minimální ztráty tlaku (pressure drop) 1050cfm @ 0.5psi.
- Konstrukce z hliníku.
- Černý "steath" povrch.
- Svařován pomocí TIG.
- Testován do 5 bar.Intercooler FMIC Jap Parts Audi S3 8L / TT 8N / Seat Leon Cupra R 1M 1.8T 210/225PS.