Pokud jste na klasickém jízdním kole byli zvyklí měnit převody pomocí trojpřevodníku, je možné, že vám při současném jednopřevodníku mohou někde převody chybět. Buď můžete ztěžka šlapat do velmi prudkého kopce (a to, i když máte elektrokolo) nebo se dostatečně nerozjedete na dlouhých rovinkách nebo v klesáních. Změnou jednopřevodníku toto můžete vyřešit. Pokud jezdíte výhradně po rovině nebo v nenáročném terénu bude Vám pravděpodobně současný převodník (38T) vyhovovat. Pokud jste ale silový typ... Celý popis

Koupit za 799 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Pokud jste na klasickém jízdním kole byli zvyklí měnit převody pomocí trojpřevodníku, je možné, že vám při současném jednopřevodníku mohou někde převody chybět. Buď můžete ztěžka šlapat do velmi prudkého kopce (a to, i když máte elektrokolo) nebo se dostatečně nerozjedete na dlouhých rovinkách nebo v klesáních.

Změnou jednopřevodníku toto můžete vyřešit.

Pokud jezdíte výhradně po rovině nebo v nenáročném terénu bude Vám pravděpodobně současný převodník (38T) vyhovovat. Pokud jste ale silový typ jezdce a chcete dosahovat podstatně vyšších rychlostí, potom si vyberte převodník o větším počtu zubů (40T). Naopak, pokud jezdíte převážně v náročném nebo velmi kopcovitém terénu, potom si pořiďte převodník o menší počtu zubů (36T nebo 32T).

Výměna jednopřevodníku u elektrokol GreenBike (pouze se středovým motorem) je velice jednoduchá, stačí povolit 4 šrouby a ozubenou rozetu (jednopřevodník) vysunout přes kliku a pedál ven. Opačným způsobem provedete montáž nového jednopřevodníku.

K novému jednopřevodníku budete také potřebovat sadu nových (delších) šroubů – 4 ks. Tato sada je součástí balení.

- materiál Aluminium alloy 7075

- vhodný pro 10 kolečko

- rozteč 104 mm

Poznámka: Tyto jednopřevodníky jsou určeny pouze pro elektrokola GreenBike se středovým motorem.
Zobrazit více