filtr pevných části, použití: Audi A3, A3 Sportback, Seat Altea, Altea XL, Škoda Octavia II, Superb II, VW Caddy III, Golf VI, Passat, Passat CC, Passat Alltrack Audi A3, A3 Sportback 2.0 TDi QUATTRO 4x4 1968ccm 103KW 140HP 08/2004-08/2012 motor CBAB, CFFB Seat Altea, Altea XL 2.0 TDi 4x4 1968ccm 103KW 140HP od 10/2010 motor CFHC Škoda Octavia II 1.6 TDi 4x4 1598ccm 77KW 105HP 06/2009-02/2013 motor CAYC 1598ccm 77KW 105HP od 09/2014 motor CLHA Škoda Octavia II 2.0 TDi 4x4 1968ccm 81KW 110HP 05/2011-02/2013... Celý popis

Koupit za 11 680 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

filtr pevných části, použití: Audi A3, A3 Sportback, Seat Altea, Altea XL, Škoda Octavia II, Superb II, VW Caddy III, Golf VI, Passat, Passat CC, Passat Alltrack

Audi A3, A3 Sportback 2.0 TDi QUATTRO 4x4 1968ccm 103KW 140HP 08/2004-08/2012 motor CBAB, CFFB Seat Altea, Altea XL 2.0 TDi 4x4 1968ccm 103KW 140HP od 10/2010 motor CFHC Škoda Octavia II 1.6 TDi 4x4 1598ccm 77KW 105HP 06/2009-02/2013 motor CAYC 1598ccm 77KW 105HP od 09/2014 motor CLHA Škoda Octavia II 2.0 TDi 4x4 1968ccm 81KW 110HP 05/2011-02/2013 motor CFHF 1968ccm 103KW 140HP 05/2010-05/2013 motor CLCB, CFHC Škoda Superb II 2.0 TDi 4x4 1968ccm 103KW 140HP 11/2010-05/2013 motor CFFB VW Caddy III 2.0 TDi 4x4 1968ccm 62KW 85HP 12/2010-05/2015 motor CFHE 1968ccm 81KW 110HP 08/2010-05/2015 motor CFHF 1968ccm 103KW 140HP 11/2010-05/2015 motor CFHC VW Golf VI 2.0 TDi 4MOTION 1968ccm 103KW 140HP 05/2009-11/2012 motor CBAB, CFFB VW Passat 2.0 TDi 4MOTION 1968ccm 103KW 140HP od 08/2009 motor CBAB 1968ccm 103KW 140HP 08/2010-12/2014 motor CFFB VW Passat CC 2.0 TDi 4MOTION 1968ccm 103KW 140HP od 08/2009 motor CBAB, CFFB VW Passat Alltrack 2.0 TDi 4MOTION 1968ccm 103KW 140HP 01/2012-12/2014 motor CFFB Demontáž starého filtru pevných částic DPF: 1. Odpojte kabel od mínusového pólu baterie. 2. Odpojte všechny senzory od starého filtru DPF . V případě, že na voze zůstanou trubky tlaku, tyto se musí demontovat a důkladně vyčistit. V opačném případě budou po namontování nového filtru vysílány zkreslené signály do řídící jednotky. 3. Vyjměte opotřebený DPF z výfukového systému. Montáž nového filtru pevných částic DPF: 1. Vyčistěte spojovací trubky a příruby tak, aby byla zajištěna maximální těsnost výfukového systému po instalaci nového filtru. 2. Doporučujeme vyměnit všechna těsnění. 3. Nainstalujte nový filtr částic na místě starého. Ujistěte se, že se filtr nedotýká podvozku, nebo jiné části vozu. 4. Nainstalujte všechny senzory a tlakové trubky. Ujistěte se, že jsou nainstalovány do příslušného šroubení. Nesmí dojít k záměně! 5. Připojte zpět kabel na mínusový pól baterie. 6. Připojte se k ECU OBD vozidla (řídící jednotce) a nechte vynulovat počítadlo výměny filtru pevných částic. V opačném případě nebude filtr pevných částic DPF pracovat správně a hrozí jeho zanesení. Toto vynulování je potřeba provést do ujetí 50 km od výměny nového filtru pevných částic DPF. 7. Nastartujte auto a zkontrolujte těsnost výfukového systému. V případě netěsnosti nebude nový filtr pracovat správně a hrozí jeho poškození. V případě reklamace je výrobcem požadován výpis o vynulování řídící jednotky.
Zobrazit více

Parametry

Výrobce JMJ

Podobné produkty