Julius Meinl je ambasador vídeňské kavárenské kultury již od roku 1862 Směs pečlivě vybraných zrn kávy druhu arabika ze Střední Ameriky a robusty z Asie. Tato kávová směs je charakteristická unikátním chuťovým profilem. Intenzivní aroma připomínající čerstvě upečený chléb a velmi bohatá krémová dlouhotrvající crema tvoří ideální kávovou směs na přípravu s mlékem. Typ zrn: arabica a robusta Aroma: jako čerstvě upečený chléb Crema: krémová a hnědá Chuť: čokoládová a vyvážená Hmotnost:... Celý popis
Koupit za 329 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Julius Meinl Caffé Crema Intenso 1 kg
Doprava:
59 Kč
Skladem
329 Kč
Koupit za 329 Kč
Zrnková káva Julius Meinl Café Crema Intenso 1kg
Doprava:
49 Kč
Skladem
299 Kč
Koupit za 299 Kč
Káva Julius Meinl Trend Collection Caffé Crema Intenso 1kg, zrnková káva (9000403895358)
Doprava:
59 Kč
Skladem
395 Kč
Koupit za 395 Kč
Julius Meinl Caffé Crema Intenso 1 kg
Doprava:
149 Kč
Skladem
455 Kč
Koupit za 455 Kč
Julius Meinl Caffé Crema Intenso zrnková káva 1kg
Doprava:
79 Kč
Skladem
453 Kč
Koupit za 453 Kč
Popis
Julius Meinl je ambasador vídeňské kavárenské kultury již od roku 1862
Směs pečlivě vybraných zrn kávy druhu arabika ze Střední Ameriky a robusty z Asie.
Tato kávová směs je charakteristická unikátním chuťovým profilem.
Intenzivní aroma připomínající čerstvě upečený chléb a velmi bohatá krémová dlouhotrvající crema tvoří ideální kávovou směs na přípravu s mlékem.
Typ zrn: arabica a robusta
Aroma: jako čerstvě upečený chléb
Crema: krémová a hnědá
Chuť: čokoládová a vyvážená
Hmotnost: 1000g
Země původu: Rakousko
Příběh loga Julius Meinl
Víte, co přesně dobře známé logo znázorňuje? Je na něm zobrazen coffee connoisseur, znalec kávy, v červeném orientálním kloboučku zvaném fez.
Vyjadřuje poctu příběhu o tom, jak se káva dostala do Vídně. Říká se, že v roce 1683 získal císařský posel, tlumočník a obchodník Georg Franz Kolschitzky několik pytlů naplněných kávou. Ve Vídni patrně zůstaly po obléhání města Turky, a tak je použil k založení první vídeňské kavárny "Zur blauen Flasche".
Kultovní logo Julius Meinl pak roku 1924 vytvořil vídeňský umělec Joseph Binder na žádost Julia Meinla II. Zadání znělo: vytvořte fiktivního představitele příběhu, jak se káva dostala do Rakouska. Binder nakreslil osmanského mladíka, znalce kávy, pozvedajícího šálek k ústům.
Talentovaný italský designér Matteo Thun pak v roce 2004 přetvořil logo do jednodušší červenobílé formy. Původní klasické logo mu připomínalo vídeňské barokní andílky, a tak tuto myšlenku do svého návrhu zakomponoval.
Thun je nejen autorem redesignu loga, ale také jeho 3D provedení. Ústředním motivem zůstává červený orientální klobouček zvaný fez, jehož tvar, ovšem vzhůru nohama, se promítá také do tvaru šálků, hrnků a sklenic.
Směs pečlivě vybraných zrn kávy druhu arabika ze Střední Ameriky a robusty z Asie.
Tato kávová směs je charakteristická unikátním chuťovým profilem.
Intenzivní aroma připomínající čerstvě upečený chléb a velmi bohatá krémová dlouhotrvající crema tvoří ideální kávovou směs na přípravu s mlékem.
Typ zrn: arabica a robusta
Aroma: jako čerstvě upečený chléb
Crema: krémová a hnědá
Chuť: čokoládová a vyvážená
Hmotnost: 1000g
Země původu: Rakousko
Příběh loga Julius Meinl
Víte, co přesně dobře známé logo znázorňuje? Je na něm zobrazen coffee connoisseur, znalec kávy, v červeném orientálním kloboučku zvaném fez.
Vyjadřuje poctu příběhu o tom, jak se káva dostala do Vídně. Říká se, že v roce 1683 získal císařský posel, tlumočník a obchodník Georg Franz Kolschitzky několik pytlů naplněných kávou. Ve Vídni patrně zůstaly po obléhání města Turky, a tak je použil k založení první vídeňské kavárny "Zur blauen Flasche".
Kultovní logo Julius Meinl pak roku 1924 vytvořil vídeňský umělec Joseph Binder na žádost Julia Meinla II. Zadání znělo: vytvořte fiktivního představitele příběhu, jak se káva dostala do Rakouska. Binder nakreslil osmanského mladíka, znalce kávy, pozvedajícího šálek k ústům.
Talentovaný italský designér Matteo Thun pak v roce 2004 přetvořil logo do jednodušší červenobílé formy. Původní klasické logo mu připomínalo vídeňské barokní andílky, a tak tuto myšlenku do svého návrhu zakomponoval.
Thun je nejen autorem redesignu loga, ale také jeho 3D provedení. Ústředním motivem zůstává červený orientální klobouček zvaný fez, jehož tvar, ovšem vzhůru nohama, se promítá také do tvaru šálků, hrnků a sklenic.
Parametry
Výrobce | Julius Meinl |
Hmotnost | 1000 g |
Složení kávy | arabika a robusta |
Země původu | Brazílie |
Chuť kávy | květinová |
Stupeň pražení | střední |
Kyselost | nízká |
Sladkost | střední |
Hořkost | 1 |
Způsob přípravy | do kávovaru |
Aroma | výrobce neuvádí |
Intenzita | 8/10 |