LED do mlhových světel (které často slouží i jako přísvit do zatáček - funkce corner) Vhodné například pro Octavia II RS po faceliftu, nebo viz seznam níže... Pro snazší instalaci doporučuji přikoupit ještě propojky HB4 zajišťující možnost jednoduše otočit polaritu v případě, že je v autě naopak. U žárovky to nehraje roli, ale LED je polarizovaná. Nevhodné pro koncernové vozidla do roku výroby 2009 (hlásily by chybu). V tomto případě je nutno použít model HB4 9006 V1 Reálné fotografie v galerii... Celý popis
Koupit za 900 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
LED do mlhových světel (které často slouží i jako přísvit do zatáček - funkce corner)
Vhodné například pro Octavia II RS po faceliftu, nebo viz seznam níže...
Pro snazší instalaci doporučuji přikoupit ještě propojky HB4 zajišťující možnost jednoduše otočit polaritu v případě, že je v autě naopak. U žárovky to nehraje roli, ale LED je polarizovaná.
Nevhodné pro koncernové vozidla do roku výroby 2009 (hlásily by chybu). V tomto případě je nutno použít model HB4 9006 V1
Reálné fotografie v galerii
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
Jak objednat 1 kus?
patice: HB4 9006
model: M1
příkon: 2x 15W
příkon: 2x 1.2A
světelný tok: 4.000lm
napájecí napětí: 12V
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení: pasivní - TST technologie
- modely “M1” jsou vhodné pro použití u mlhových světel
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
- maximální účinnost chlazení zajišťuje technologie přímého odvodu tepla - TST
(LED s tímto způsobem chlazení nabízíme jako jediní v ČR)
- nehlásí chybu prasklé žárovky (viz CANBUS )
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla (nehrozí oslňování protijedoucích vozidel), viz OSLŇOVÁNÍ
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti halogenovým žárovkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 400°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě halogenových žárovek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- hliníkové tělo a měděný střed zajišťuje maximální účinnost chlazení
- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)
Vhodné například pro:
Škoda
Octavia II RS po faceliftu
Fabia II pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
Citigo
VW
Golf 6 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí HB4 9006
Touran 1T2 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí HB4 9006
Touran 1T3
FORD
Galaxy
BMW
e39
e46
e61
e90
...
Vhodné například pro Octavia II RS po faceliftu, nebo viz seznam níže...
Pro snazší instalaci doporučuji přikoupit ještě propojky HB4 zajišťující možnost jednoduše otočit polaritu v případě, že je v autě naopak. U žárovky to nehraje roli, ale LED je polarizovaná.
Nevhodné pro koncernové vozidla do roku výroby 2009 (hlásily by chybu). V tomto případě je nutno použít model HB4 9006 V1
Reálné fotografie v galerii
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
Jak objednat 1 kus?
patice: HB4 9006
model: M1
příkon: 2x 15W
příkon: 2x 1.2A
světelný tok: 4.000lm
napájecí napětí: 12V
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení: pasivní - TST technologie
- modely “M1” jsou vhodné pro použití u mlhových světel
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
- maximální účinnost chlazení zajišťuje technologie přímého odvodu tepla - TST
(LED s tímto způsobem chlazení nabízíme jako jediní v ČR)
- nehlásí chybu prasklé žárovky (viz CANBUS )
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla (nehrozí oslňování protijedoucích vozidel), viz OSLŇOVÁNÍ
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti halogenovým žárovkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 400°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě halogenových žárovek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- hliníkové tělo a měděný střed zajišťuje maximální účinnost chlazení
- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)
Vhodné například pro:
Škoda
Octavia II RS po faceliftu
Fabia II pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
Citigo
VW
Golf 6 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí HB4 9006
Touran 1T2 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí HB4 9006
Touran 1T3
FORD
Galaxy
BMW
e39
e46
e61
e90
...
Parametry
Výkon | 15 W |
LED | ano |
Barevná teplota | 6500 K |
Světelný tok | 0 lm |