Aditivum Diesel Ester Je komplexní aditivum proti opotřebení pro všechny typy motorové nafty, zejména pro typy I a II s nízkým obsahem síry podle GOST R 52368-2005 (evropská specifikace EN-2005). Abyste dosáhli maximálního efektu, musíte jej používat neustále. Efekt aplikace je patrný po 20 hodinách jízdy (přibližně 1 200 - 1 600 km). Vlastnosti produktu:- Vytváří stabilní a vysoce mazací komplexní esterový olejový film s vysokým stupněm adsorpce na mechanismy a části palivového systému, což významně... Celý popis

Koupit za 250 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Aditivum Diesel Ester Je komplexní aditivum proti opotřebení pro všechny typy motorové nafty, zejména pro typy I a II s nízkým obsahem síry podle GOST R 52368-2005 (evropská specifikace EN-2005). Abyste dosáhli maximálního efektu, musíte jej používat neustále. Efekt aplikace je patrný po 20 hodinách jízdy (přibližně 1 200 - 1 600 km).
Vlastnosti produktu:- Vytváří stabilní a vysoce mazací komplexní esterový olejový film s vysokým stupněm adsorpce na mechanismy a části palivového systému, což významně snižuje koeficient tření kontaktních ploch a výrazně snižuje jejich opotřebení. Účinek je zvláště patrný v případě vysokotlakých palivových čerpadel ve dvojici sestávající z pístového pouzdra, vstřikovačů a vstřikovačů čerpadel, což významně zvyšuje životnost těchto drahých zařízení. U vysokotlakého palivového čerpadla je odstraněna hlavní příčina opotřebení dvojic pístů - „suché“ motorové nafty nižší kvality;
- Vytváří odolný a obzvláště dlouhotrvající mazací komplex esteroolejový film s vysokým stupněm adsorpce ve dvojicích ve spalovací komoře: prstenec - skříň a ventilová deska a sedla ve dvou čtyřtaktních cyklech od rozprašování směsi paliva a vzduchu , což zvyšuje koeficient tření a opotřebení vložek a pístních kroužků a sedel ventilů, zejména nepotažených, se výrazně sníží. Hoří úplně palivem a nezanechává žádné zbytky;- Vytváří další stabilní a vysoce mazací komplexní esterový olejový film s vysokým stupněm adsorpce par ve spalovací komoře: prstencové pouzdro a sedlo ventilové desky, které zůstávají i po spálení paliva - což snižuje koeficient tření a výrazně se snížilo opotřebení objímky a kompresních kroužků, jakož i sedel ventilů, zejména nevytvrzených.- Díky čisticím přísadám, které obsahuje, účinně čistí komponenty a části palivového systému od nečistot a usazenin všeho druhu a spalovací komoru od usazenin uhlíku, které se tvoří při spalování paliva, a to i nekvalitní. Zabraňuje tvorbě nových usazenin na nekonjugovaných površích železných a neželezných kovů a slitin tvorbou speciálního ochranného filmu proti oleji. Z tohoto důvodu má také výrazný antikorozní účinek;- Zesilovače zapalování obsažené v přísadě zlepšují účinnost paliva, což znamená, že se palivová směs zapálí rychleji a poté hoří rovnoměrně a čistě; snižuje dynamické zatížení skupiny válců a pístů a tím zvyšuje její výkon; zvyšuje cetanové číslo o 1–2 body u paliv s nízkým cetanovým číslem.- Obnovuje pružnost a objem gumových těsnění;- Zabraňuje oxidaci zvláště špatně kvalitního paliva, které zabraňuje tvorbě pryskyřičných usazenin v palivu, které vedou k usazování uhlíku ve spalovací komoře a ucpávají jemné filtry;- Snižuje spotřebu paliva a toxicitu výfukových plynů zvyšováním úplnosti spalování paliva;- Zabraňuje stratifikaci motorové nafty a obnovuje vlastnosti skladovaného paliva po dlouhodobém skladování, což je důležité zejména pro řídce osídlené a severní oblasti, kde je palivo dlouhodobě skladováno v ropných skladech;- Kombinace dosažených účinků nemá obdoby.
Aplikace: Nalijte 50 ml na 50 litrů paliva do nádrže.Doporučeno pro pravidelné používání.
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Mannol
Použití aditiva do nafty
Objem 1 l