Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.
Koupit za 374 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketingový výzkum - e-kniha
Doprava:
114 Kč
Skladem
374 Kč
Koupit za 374 Kč
E-kniha Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv
Doprava:
zdarma
367 Kč
Koupit za 367 Kč
Popis
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.
Parametry
Jazyk | české |
Autor | Radek Tahal a kolektiv |
Výrobce | Grada |