Baterie Motobatt pro motocykly MB9U (11Ah, 12V, 4 vývody)Motobaterie MOTOBATT MB9U 11Ah náhrada baterií: 12N7-3A, 12N7-3B, 12N7D-3B, 12N7-4A, 12N7-4B, CB7-A / YB7-A, CB7A-A / YB7A-A, CB7LA / YB7LA, CB7L-B / YB7L-B, CB7L-B2 / YB7L-B2, 12N9-3A, 12N9-3A-1, 12N9-3B, 12N9-4B-1, CB9-A, CB9-A2, CB9A-A, CB9-B, CB9-B2, CB9L-A2, CB9L-B, CB9L-B2, MB9U s vyšší kapacitou oproti konkurenčním akumulátorům, při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) umožňuje variabilní umístění... Celý popis
Koupit za 581 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Baterie pro PK80L
Doprava:
99 Kč
Skladem
581 Kč
Koupit za 581 Kč
Motobaterie MOTOBATT MB9U 11 Ah (12V,11Ah,140A,d 136 x š 76 x v 133)
Doprava:
65 Kč
Skladem
1 113 Kč
Koupit za 1 113 Kč
MotoBatt 12V/11Ah (P+L) MB9U
Doprava:
80 Kč
Skladem
1 215 Kč
Koupit za 1 215 Kč
Motobaterie MOTOBATT MB9U 11 Ah
Doprava:
99 Kč
Skladem
1 320 Kč
Koupit za 1 320 Kč
Baterie MOTOBATT MB9U, 4pólová
Doprava:
250 Kč
1 499 Kč
Koupit za 1 499 Kč
Popis
Baterie Motobatt pro motocykly MB9U (11Ah, 12V, 4 vývody)Motobaterie MOTOBATT MB9U 11Ah náhrada baterií: 12N7-3A, 12N7-3B, 12N7D-3B, 12N7-4A, 12N7-4B, CB7-A / YB7-A, CB7A-A / YB7A-A, CB7LA / YB7LA, CB7L-B / YB7L-B, CB7L-B2 / YB7L-B2, 12N9-3A, 12N9-3A-1, 12N9-3B, 12N9-4B-1, CB9-A, CB9-A2, CB9A-A, CB9-B, CB9-B2, CB9L-A2, CB9L-B, CB9L-B2, MB9U s vyšší kapacitou oproti konkurenčním akumulátorům, při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) umožňuje variabilní umístění baterie, tzn. může být nakloněna, nebo i ležet.
Kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů není 100%):
APRILIA:
125 LEONARDO (Marzocchi) r.v. 02-04, 125 LEONARDO (Showa) r.v. 02-04, RS125 r.v. 99-10
BENELLI:
125 ADIVA r.v. 02>, 150 ADIVA r.v. 01-03, 250 VELVET r.v. 02>, 400 VELVET r.v. 03-04
BSA:
ROCKET 750 r.v. ALL, SPITFIRE HK35 r.v. ALL, STARFIRE B25 r.v. 67-72, TH UNDELBOLT r.v. ALL
CAGIVA:
125 Mito Sports r.v. 92-05, 125 Planet r.v. 02-05
DAELIM:
VS125 r.v. 01-03
DERBI:
150 BOULEVARD r.v. 03-05
GILERA:
12 r.v. 5DNA, 180 DNA r.v. 01-02
HARLEY DAVIDSON:
1000 XLCH Sportster r.v. 70-78, 1200 FX (Kickstart) r.v. 71-72
HONDA:
ATC125 E-F r.v. 84-85, CB200 T r.v. 74-79, CB250 R SA r.v. 80, CB250 R SC-D r.v. 82-84, CBX250 F r.v. 85, CD250 U r.v. 89-92, CJ360 T r.v. 76-79, CM250 Belt Drive r.v. 83-86, CMX250 r.v. 85-87, CT200 E-P r.v. 84-99, VT250 FD-F2D r.v. 82-86, VT250 FJ r.v. 88
ITALJET:
125 Formula r.v. 96-03, 125 Torpedo r.v. 99-03, 150 Torpedo r.v. 99-03
KAWASAKI:
BR250 A1 r.v. 86-88, EL250 D3-D7 r.v. 92-98, ER250 Z250T-Belt Drive r.v. 83-84, GPX250 F2-F11(EX250F) r.v. 88-97, GPZ250 C1-C3 Belt Dr r.v. 83-85, GPZ250 E1-E2 (EX250E) r.v. 86-87, KH500 (TRIPLE) H 1A r.v. 69-71, KH500 A8 r.v. 77, KH500 B.C.D.E.F. (TRIPLE) r.v. 72-76, Z750 J1-K6 r.v. 04-06, Z750 K7 r.v. 2007, ZXR250 A-C r.v. 88-96, ZZR250 H 1-H4(EX250) r.v. 90-93
MALAGUTI:
200 MADISON r.v. 03-04, 200MX PHANTOM r.v. 2005, 400 MADISON r.v. 03-04
MZ:
125/250ETZ r.v. All, 660 BAGHIRA/MASTIFF r.v. 99-02, 660 SKORPION Replica Race r.v. 95-02, 660 SKORPION Sport/Tour/Travlr r.v. 95-02
NORTON:
750 Command
PIAGGIO/VESPA:
125 LIBERTY r.v. 02-03, 125 LIBERTY r.v. 04-05, 125 PX r.v. 81-03, 150 LIBERTY r.v. 01-02, 150 PX r.v. 95>, 180 Hexagon r.v. 01-02, 200 PX r.v. 81-07, 250 BEVERLY r.v. 2004, 250 Hexagon r.v. M r.v. 68-75
TRIUMPH:
650 T ’bird 6T/Tiger TR 6 R /Bonnie r.v. 63-73, 650-Trophy TR 6 r.v. 63-73, 750 Bonneville/Tiger Earl, 750 Trident 3 Cyl T 150 r.v. 68-75, Early Models r.v. 69-79, Early Models r.v. 76-83
YAMAHA:
BW200 ES-EU r.v. 85-90, SR185 J r.v. 81-84, SR500 E-H r.v. 78-84, TW200 T r.v. 05-09, TW200 W r.v. 87-96, TW200 W r.v. 97-04, YFM100 W-B r.v. 89-91, YFM50R Y r.v. 05-09, YFM80 D-V r.v. 92-06
Nejste-li si jisti typem baterie pro váš motocykl, vyhledejte si vhodný model podle typu vašeho motocyklu v přiložené tabulce kompatibility, případně napište produkt manažerovi.
Americké AGM (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) baterie Motobatt se vyznačují:
Vyšší startovací proud, tzn. vhodné i pro náročnější motocykly s velkým obsahem, kde jiné baterie selhávaly
AGM technologie umožňuje variabilní umístění baterie, tzn. může být nakloněna, nebo i ležet
Snáší hluboké vybití, tzn. je odolná vůči různým režimům provozu ( přežije zimu, když na motocyklu nejezdíte)
Široká možnost volby montáže, tzn. všechny baterie mají vývody plus mínus na obou stranách - jediné co musíte řešit při výběru vhodné baterie jsou rozměry
Motobatt akumulátory jsou vybaveny speciálními nástavci, díky kterým si můžete upravit rozměry baterie dle vašich potřeb.
Baterie Motobatt jsou dodávány ve stavu 95-100% nabití, tedy schopné okamžité montáže do vašeho vozidla.
Uzavřené články, bez nebezpečí úniku elektrolytu.
Vylepšená konstrukce pro potřeby motocyklů, skútrů, a malých vozidel.
POZOR!!! Mnoho typů „LOW-COST“ baterií může být laciných jednoduše proto, že obsahují méně olova a více kyseliny. Taková baterie vás ale brzy nechá na holičkách.
Díky použití technologie AGM (Absorbed Glas Mat) bylo u baterií Motobatt možné zvýšit plochu a počet olověných desek v jednotlivých článcích. Tím se výrazně zvyšuje výkon, kapacita i spolehlivost v poměru k jejich objemu a váze.
Zkráceně AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něj je klasický elektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem rounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod:
Motobatt je odolná k vibracím - dlouhodobým působením vibrací může dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení, tedy ke zkratu článku
Motobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v angličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z desek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází k jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku
Vyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné baterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50%, AGM baterie dokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapacity až na hodnotu 70% vybití.
Odolnost Motobatt k různým režimům provozu - pro motocykly (a jim podobná vozidla) je charakteristický nepravidelný provoz, tedy častá období kdy baterie zůstává v nedobytém stavu. Oproti klasické konstrukci umí separátory AGM výrazně zpomalit přirozenou sulfataci článků.
V řadě Motobatt lze až překvapivě snadno najít baterii přesně pro váš model. Téměř neúnosnou variabilitu rozměrů a též způsobů instalace bylo nutné rázně vyřešit.
Název „QUADFLEX“ sdružuje hned několik chytrých konstrukčních prvků:
POZOR!!
Každá baterie, a obzvláště motocyklová potřebuje čas od času plně dobít.
Pro správnou údržbu doporučujeme použití některého z moderních typů automatických nabíječek (viz. obrázek CTEK). Tyto přístroje mají přímo deklarováno uzpůsobení pro nabíjení baterií AGM.
Baterie Motobatt jsou dodávány s následujícím příslušenstvím:
• 2 x připojitelný pól (L, nebo U tvar dle typu baterie)
• 4x nerez šroub na póly (standard)
• 1x imbus klíč (standard)
• 0-3 plastové nástavce (dle typu baterie)
Parametry
KAPACITA 11 Ah
ROZMĚRY 136x76x133mm (max.155)
NAPĚTÍ 12 V
VÝVODY: 4
Motobatt CCA (A): 140
NASTAVCE: 6mm, 22mm
Technické informace:
- Napětí (V): 12
- Rozměry Š x V x H (mm): 136 x 76 x 133-155
- Hmotnost (kg): 3,35
- Kapacita (Ah): 11
Kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů není 100%):
APRILIA:
125 LEONARDO (Marzocchi) r.v. 02-04, 125 LEONARDO (Showa) r.v. 02-04, RS125 r.v. 99-10
BENELLI:
125 ADIVA r.v. 02>, 150 ADIVA r.v. 01-03, 250 VELVET r.v. 02>, 400 VELVET r.v. 03-04
BSA:
ROCKET 750 r.v. ALL, SPITFIRE HK35 r.v. ALL, STARFIRE B25 r.v. 67-72, TH UNDELBOLT r.v. ALL
CAGIVA:
125 Mito Sports r.v. 92-05, 125 Planet r.v. 02-05
DAELIM:
VS125 r.v. 01-03
DERBI:
150 BOULEVARD r.v. 03-05
GILERA:
12 r.v. 5DNA, 180 DNA r.v. 01-02
HARLEY DAVIDSON:
1000 XLCH Sportster r.v. 70-78, 1200 FX (Kickstart) r.v. 71-72
HONDA:
ATC125 E-F r.v. 84-85, CB200 T r.v. 74-79, CB250 R SA r.v. 80, CB250 R SC-D r.v. 82-84, CBX250 F r.v. 85, CD250 U r.v. 89-92, CJ360 T r.v. 76-79, CM250 Belt Drive r.v. 83-86, CMX250 r.v. 85-87, CT200 E-P r.v. 84-99, VT250 FD-F2D r.v. 82-86, VT250 FJ r.v. 88
ITALJET:
125 Formula r.v. 96-03, 125 Torpedo r.v. 99-03, 150 Torpedo r.v. 99-03
KAWASAKI:
BR250 A1 r.v. 86-88, EL250 D3-D7 r.v. 92-98, ER250 Z250T-Belt Drive r.v. 83-84, GPX250 F2-F11(EX250F) r.v. 88-97, GPZ250 C1-C3 Belt Dr r.v. 83-85, GPZ250 E1-E2 (EX250E) r.v. 86-87, KH500 (TRIPLE) H 1A r.v. 69-71, KH500 A8 r.v. 77, KH500 B.C.D.E.F. (TRIPLE) r.v. 72-76, Z750 J1-K6 r.v. 04-06, Z750 K7 r.v. 2007, ZXR250 A-C r.v. 88-96, ZZR250 H 1-H4(EX250) r.v. 90-93
MALAGUTI:
200 MADISON r.v. 03-04, 200MX PHANTOM r.v. 2005, 400 MADISON r.v. 03-04
MZ:
125/250ETZ r.v. All, 660 BAGHIRA/MASTIFF r.v. 99-02, 660 SKORPION Replica Race r.v. 95-02, 660 SKORPION Sport/Tour/Travlr r.v. 95-02
NORTON:
750 Command
PIAGGIO/VESPA:
125 LIBERTY r.v. 02-03, 125 LIBERTY r.v. 04-05, 125 PX r.v. 81-03, 150 LIBERTY r.v. 01-02, 150 PX r.v. 95>, 180 Hexagon r.v. 01-02, 200 PX r.v. 81-07, 250 BEVERLY r.v. 2004, 250 Hexagon r.v. M r.v. 68-75
TRIUMPH:
650 T ’bird 6T/Tiger TR 6 R /Bonnie r.v. 63-73, 650-Trophy TR 6 r.v. 63-73, 750 Bonneville/Tiger Earl, 750 Trident 3 Cyl T 150 r.v. 68-75, Early Models r.v. 69-79, Early Models r.v. 76-83
YAMAHA:
BW200 ES-EU r.v. 85-90, SR185 J r.v. 81-84, SR500 E-H r.v. 78-84, TW200 T r.v. 05-09, TW200 W r.v. 87-96, TW200 W r.v. 97-04, YFM100 W-B r.v. 89-91, YFM50R Y r.v. 05-09, YFM80 D-V r.v. 92-06
Nejste-li si jisti typem baterie pro váš motocykl, vyhledejte si vhodný model podle typu vašeho motocyklu v přiložené tabulce kompatibility, případně napište produkt manažerovi.
Americké AGM (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) baterie Motobatt se vyznačují:
Vyšší startovací proud, tzn. vhodné i pro náročnější motocykly s velkým obsahem, kde jiné baterie selhávaly
AGM technologie umožňuje variabilní umístění baterie, tzn. může být nakloněna, nebo i ležet
Snáší hluboké vybití, tzn. je odolná vůči různým režimům provozu ( přežije zimu, když na motocyklu nejezdíte)
Široká možnost volby montáže, tzn. všechny baterie mají vývody plus mínus na obou stranách - jediné co musíte řešit při výběru vhodné baterie jsou rozměry
Motobatt akumulátory jsou vybaveny speciálními nástavci, díky kterým si můžete upravit rozměry baterie dle vašich potřeb.
Baterie Motobatt jsou dodávány ve stavu 95-100% nabití, tedy schopné okamžité montáže do vašeho vozidla.
Uzavřené články, bez nebezpečí úniku elektrolytu.
Vylepšená konstrukce pro potřeby motocyklů, skútrů, a malých vozidel.
POZOR!!! Mnoho typů „LOW-COST“ baterií může být laciných jednoduše proto, že obsahují méně olova a více kyseliny. Taková baterie vás ale brzy nechá na holičkách.
Díky použití technologie AGM (Absorbed Glas Mat) bylo u baterií Motobatt možné zvýšit plochu a počet olověných desek v jednotlivých článcích. Tím se výrazně zvyšuje výkon, kapacita i spolehlivost v poměru k jejich objemu a váze.
Zkráceně AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něj je klasický elektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem rounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod:
Motobatt je odolná k vibracím - dlouhodobým působením vibrací může dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení, tedy ke zkratu článku
Motobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v angličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z desek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází k jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku
Vyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné baterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50%, AGM baterie dokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapacity až na hodnotu 70% vybití.
Odolnost Motobatt k různým režimům provozu - pro motocykly (a jim podobná vozidla) je charakteristický nepravidelný provoz, tedy častá období kdy baterie zůstává v nedobytém stavu. Oproti klasické konstrukci umí separátory AGM výrazně zpomalit přirozenou sulfataci článků.
V řadě Motobatt lze až překvapivě snadno najít baterii přesně pro váš model. Téměř neúnosnou variabilitu rozměrů a též způsobů instalace bylo nutné rázně vyřešit.
Název „QUADFLEX“ sdružuje hned několik chytrých konstrukčních prvků:
POZOR!!
Každá baterie, a obzvláště motocyklová potřebuje čas od času plně dobít.
Pro správnou údržbu doporučujeme použití některého z moderních typů automatických nabíječek (viz. obrázek CTEK). Tyto přístroje mají přímo deklarováno uzpůsobení pro nabíjení baterií AGM.
Baterie Motobatt jsou dodávány s následujícím příslušenstvím:
• 2 x připojitelný pól (L, nebo U tvar dle typu baterie)
• 4x nerez šroub na póly (standard)
• 1x imbus klíč (standard)
• 0-3 plastové nástavce (dle typu baterie)
Parametry
KAPACITA 11 Ah
ROZMĚRY 136x76x133mm (max.155)
NAPĚTÍ 12 V
VÝVODY: 4
Motobatt CCA (A): 140
NASTAVCE: 6mm, 22mm
Technické informace:
- Napětí (V): 12
- Rozměry Š x V x H (mm): 136 x 76 x 133-155
- Hmotnost (kg): 3,35
- Kapacita (Ah): 11
Parametry
Výrobce | Motobatt |
Kapacita | 11 Ah |
Napětí | 12 V |
Startovací proud | 140 A |
Délka | 136 mm |
Šířka | 76 mm |
Výška | 133 mm |
Hmotnost | 3.35 kg |
Bezúdržbová | ano |