Vedené vibrační válce řady VVV jsou vhodné pro hutnění živičných povrchů i zemin. Používají se při výstavbě chodníků, parkovišť, dokončovacích pracích, opravách silnic, apod. Systém pohonu je hydrostatický, s plynulým ovládáním rychlosti od nuly do 5 km/h při jízdě vpřed a do 2 km/h při jízdě vzad (rychlost směrem vzad je omezená z bezpečnostních důvodů). k ovládání slouží madlo na ovládacím oji, které svým tvarem zároveň plní funkci "mrtvého muže" - tj. chrání obsluhu před přimáčknutím na překážku... Celý popis
Koupit za 355 450 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Vibrační válec vedený NTC VVV 700/22 HE4
Doprava:
zdarma
355 450 Kč
Koupit za 355 450 Kč
Ručně vedený vibrační válec NTC VVV 700/22HE4 10141N
Doprava:
2 890 Kč
355 449 Kč
Koupit za 355 449 Kč
Popis
Vedené vibrační válce řady VVV jsou vhodné pro hutnění živičných povrchů i zemin. Používají se při výstavbě chodníků, parkovišť, dokončovacích pracích, opravách silnic, apod.
Systém pohonu je hydrostatický, s plynulým ovládáním rychlosti od nuly do 5 km/h při jízdě vpřed a do 2 km/h při jízdě vzad (rychlost směrem vzad je omezená z bezpečnostních důvodů). k ovládání slouží madlo na ovládacím oji, které svým tvarem zároveň plní funkci "mrtvého muže" - tj. chrání obsluhu před přimáčknutím na překážku při jízdě vzad nebo před přejetím strojem v případě pádu.
Vibrace působí na oba běhouny zároveň, centrální vibrátor je poháněn mechanicky přes elektromagnetickou spojku. Zapínání vibrace se ovládá vypínačem na ovládacím ojeti.
Stroj je vybaven skrápěním na oba běhouny s velkou nádrží na vodu a závěsným okem pro manipulaci pomocí jeřábu.
Vedené válce VVV se dodávají s benzínovými nebo naftovými motory.
Všechny stroje s dieselovým motorem mají elektrické startování, benzínové motory mají manuální startování pomocí startovacího lanka.
Volitelně lze tyto válce vybavit počitadlem motohodin.
Hmotnost [kg]:
900
Frekvence [Hz]:
55
Odstředivá síla [kN]:
22
Rychlost pojezdu [m/min]:
0-4,7/0-2
Motor:
HATZ 1B40
Palivo:
nafta
Výkon motoru [kW]:
7,5
Šířka běhounu [mm]:
700
Systém pohonu je hydrostatický, s plynulým ovládáním rychlosti od nuly do 5 km/h při jízdě vpřed a do 2 km/h při jízdě vzad (rychlost směrem vzad je omezená z bezpečnostních důvodů). k ovládání slouží madlo na ovládacím oji, které svým tvarem zároveň plní funkci "mrtvého muže" - tj. chrání obsluhu před přimáčknutím na překážku při jízdě vzad nebo před přejetím strojem v případě pádu.
Vibrace působí na oba běhouny zároveň, centrální vibrátor je poháněn mechanicky přes elektromagnetickou spojku. Zapínání vibrace se ovládá vypínačem na ovládacím ojeti.
Stroj je vybaven skrápěním na oba běhouny s velkou nádrží na vodu a závěsným okem pro manipulaci pomocí jeřábu.
Vedené válce VVV se dodávají s benzínovými nebo naftovými motory.
Všechny stroje s dieselovým motorem mají elektrické startování, benzínové motory mají manuální startování pomocí startovacího lanka.
Volitelně lze tyto válce vybavit počitadlem motohodin.
Hmotnost [kg]:
900
Frekvence [Hz]:
55
Odstředivá síla [kN]:
22
Rychlost pojezdu [m/min]:
0-4,7/0-2
Motor:
HATZ 1B40
Palivo:
nafta
Výkon motoru [kW]:
7,5
Šířka běhounu [mm]:
700
Parametry
Výrobce | NTC |