Kde jsem:     >  Katalog   >  Knihy a filmy   >  Knihy  >  Odborná literatura  >  Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret

Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretic...

Všechny nabídky pro Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret

Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názor...

Doprava: 55 Kč
= 184 Kč
Dodání: Do 10 dnů

Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly př...

Doprava: 89 Kč
= 222 Kč
Dodání: Skladem

Marketingové řízení místního rozvoje - Foret Miroslav

Publikace: Marketingové řízení místního rozvoje - Foret Miroslav. Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů mar...

Doprava: 79 Kč
= 216 Kč
Dodání: Do 10 dnů

Parametry Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret

Výrobce Key Publishing

Podobné produkty