Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
Všechny nabídky pro Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názor...
Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly př...
Marketingové řízení místního rozvoje - Foret Miroslav
Publikace: Marketingové řízení místního rozvoje - Foret Miroslav. Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů mar...
Parametry Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
Výrobce | Key Publishing |