Opravné knoty MARUNI S-101 MINI STICK ve tvaru hrotů jsou vhodné pro opravu bezdušových MOTO plášťů. Umožňují jednoduchou opravu malých poškození z vnější strany pláště, bez nutnosti demontáže pneumatiky z ráfku. Postup opravy: - Před samotnou aplikací hrotů je nutné zbavit průpich všech nečistot. K tomu se použije hladká čistící jehla (110.70) a následně se do otvoru nanese vulkanizační roztok F (případně lze místo něj použít i typ D). - Nejprve je potřeba z hrotu sejmout zelenou ochrannou plastovou... Celý popis
Koupit za 12 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Opravný knot MARUNI S-101
Doprava:
99 Kč
Skladem
12 Kč
Koupit za 12 Kč
Opravný knot MARUNI S-101
Doprava:
39 Kč
Skladem
11 Kč
Koupit za 11 Kč
Popis
Opravné knoty MARUNI S-101 MINI STICK ve tvaru hrotů jsou vhodné pro opravu bezdušových MOTO plášťů. Umožňují jednoduchou opravu malých poškození z vnější strany pláště, bez nutnosti demontáže pneumatiky z ráfku.
Postup opravy:
- Před samotnou aplikací hrotů je nutné zbavit průpich všech nečistot. K tomu se použije hladká čistící jehla (110.70) a následně se do otvoru nanese vulkanizační roztok F (případně lze místo něj použít i typ D).
- Nejprve je potřeba z hrotu sejmout zelenou ochrannou plastovou pásku, která slouží jako ochrana „živé“ vulkanizační směsi (červený pruh kolem hrotu) a rovněž se nanese vrstvou vulkanizačního lepidla F.
- Hrot se následně s použitím běžného křížového šroubováku PD1 nebo PZ1 zatlačí do očištěného a lepidlem ošetřeného otvoru.
Červená směs se pak účinkem vulkanizačního roztoku přivulkanizuje ke gumovému materiálu pneumatiky.
Postup opravy:
- Před samotnou aplikací hrotů je nutné zbavit průpich všech nečistot. K tomu se použije hladká čistící jehla (110.70) a následně se do otvoru nanese vulkanizační roztok F (případně lze místo něj použít i typ D).
- Nejprve je potřeba z hrotu sejmout zelenou ochrannou plastovou pásku, která slouží jako ochrana „živé“ vulkanizační směsi (červený pruh kolem hrotu) a rovněž se nanese vrstvou vulkanizačního lepidla F.
- Hrot se následně s použitím běžného křížového šroubováku PD1 nebo PZ1 zatlačí do očištěného a lepidlem ošetřeného otvoru.
Červená směs se pak účinkem vulkanizačního roztoku přivulkanizuje ke gumovému materiálu pneumatiky.
Parametry
Výrobce | B-Tires |