Kniha přání a stížností slouží zákazníkům či návštěvníkům k zapisování pochval, připomínek, návrhů a stížností. Je povinným nebo doporučeným prvkem v mnoha provozech a umožňuje firmám transparentně evidovat a vyhodnocovat zpětnou vazbu. Díky přehlednému zpracování a výrazné červené obálce je snadno rozpoznatelná a okamžitě dostupná. Využití ● záznam přání, stížností a podnětů zákazníků ● evidence pozitivní i negativní zpětné vazby ● interní kontrola kvality poskytovaných služeb ● povinný dokument... Celý popis

Koupit za 70 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Kniha přání a stížností slouží zákazníkům či návštěvníkům k zapisování pochval, připomínek, návrhů a stížností. Je povinným nebo doporučeným prvkem v mnoha provozech a umožňuje firmám transparentně evidovat a vyhodnocovat zpětnou vazbu. Díky přehlednému zpracování a výrazné červené obálce je snadno rozpoznatelná a okamžitě dostupná.

Využití

● záznam přání, stížností a podnětů zákazníků ● evidence pozitivní i negativní zpětné vazby ● interní kontrola kvality poskytovaných služeb ● povinný dokument pro řadu provozoven dle zákona ● vhodné pro obchody, restaurace, služby, školy i úřady

Vlastnosti produktu

-

nepropisující tiskopis

-

blok 32 listů

-

formát A4

-

červená obálka

Parametry produktu

Upřesnění: nepropisovací Formát: A4
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Optys
Počet listů 32 ks
Formát A4