Naturals Pampering Touch Moisturizing Shower Milk - Sametově jemný sprchový gel s vůní kokosu - sprchové mléko s přírodními výtažky šetrně pečuje o vaši pokožku - zanechá ji hydratovanou, hebkou a krásně provoněnou vůní kokosu - jemně myje a čistí pokožku - má krémové složení - příjemně voní Použití: Aplikujte na vlhkou pokožku, napěňte a opláchněte.
Koupit za 39 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Palmolive Naturals sprchový gel s vůní kokosu Pampering Touch Moisturizing Shower Milk 250 ml
Doprava:
55 Kč
Skladem
39 Kč
Koupit za 39 Kč
Palmolive Naturals Coconut sprchový gel 250ml
Doprava:
zdarma
Skladem
95 Kč
Koupit za 95 Kč
Palmolive Naturals Coconut sprchový gel 250ml
Doprava:
69 Kč
Skladem
75 Kč
Koupit za 75 Kč
Palmolive Naturals Coconut sprchový gel, 250 ml
Doprava:
79 Kč
Skladem
63 Kč
Koupit za 63 Kč
Palmolive Naturals Pampering Touch sprchové mléko s kokosem 250 ml
Doprava:
49 Kč
Skladem
60 Kč
Koupit za 60 Kč
Popis
Naturals Pampering Touch Moisturizing Shower Milk - Sametově jemný sprchový gel s vůní kokosu
- sprchové mléko s přírodními výtažky šetrně pečuje o vaši pokožku
- zanechá ji hydratovanou, hebkou a krásně provoněnou vůní kokosu
- jemně myje a čistí pokožku
- má krémové složení
- příjemně voní
Použití:
Aplikujte na vlhkou pokožku, napěňte a opláchněte.
- sprchové mléko s přírodními výtažky šetrně pečuje o vaši pokožku
- zanechá ji hydratovanou, hebkou a krásně provoněnou vůní kokosu
- jemně myje a čistí pokožku
- má krémové složení
- příjemně voní
Použití:
Aplikujte na vlhkou pokožku, napěňte a opláchněte.
Parametry
Určení | dámské |
Značka | Palmolive |
Objem | 250 ml |
Konzistence | tekuté |
Výrobce | Palmolive |
Typ pokožky | pro normální pokožku |
Bio | ne |
Bez parabenů | ano |
Bez silikonu | ano |
Veganské | ne |
Detoxikační | ne |
Hydratační | ano |
Ochranný | ne |
Povzbuzující | ne |
Regenerační | ano |
Relaxační | ano |
Vyživující | ano |
Zklidňující | ne |
Zpevňující | ne |
CBD | ne |
Typ produktu | krémy |
Antibakteriální | ne |
S dubovou kůrou | ne |
Přírodní | ano |