Atraktivní model šestinápravové dieselelektrické lokomotivy T 679.1 „Sergej“ Československých státních drah, sloužící zejména k tažení těžkých nákladních vlaků. Typ M62 patřil mezi vůbec nejvýkonnější stroje velmi hojně zastoupené v zemích východního bloku. Vyráběny byly až do přelomu tisíciletí a ještě i dnes je lze vidět v aktivní službě u Maďarských státních železnic. Modelu na první pohled dominuje mohutný a podrobně zpracovaný podvozek s pečlivě ztvárněnými detaily zavěšení a pneumatického... Celý popis
Koupit za 4 971 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Piko Dieselová lokomotiva T 679.1 (M62) „Sergej“ ČSD IV - 52819
Doprava:
79 Kč
Skladem
4 971 Kč
Koupit za 4 971 Kč
Piko Dieselová lokomotiva T 679.1 (M62) „Sergej“ ČSD IV 52819
Doprava:
88 Kč
4 935 Kč
Koupit za 4 935 Kč
Piko Dieselová lokomotiva T 679.1 (M62) „Sergej“ ČSD IV - 52819
Doprava:
zdarma
4 721 Kč
Koupit za 4 721 Kč
Piko Dieselová lokomotiva T 679.1 (M62) „Sergej“ ČSD IV - 52819
Doprava:
zdarma
Skladem
4 680 Kč
Koupit za 4 680 Kč
Piko Dieselová lokomotiva T 679.1 (M62) „Sergej“ ČSD IV - 52819
Doprava:
55 Kč
Skladem
4 589 Kč
Koupit za 4 589 Kč
Popis
Atraktivní model šestinápravové dieselelektrické lokomotivy T 679.1 „Sergej“ Československých státních drah, sloužící zejména k tažení těžkých nákladních vlaků. Typ M62 patřil mezi vůbec nejvýkonnější stroje velmi hojně zastoupené v zemích východního bloku. Vyráběny byly až do přelomu tisíciletí a ještě i dnes je lze vidět v aktivní službě u Maďarských státních železnic. Modelu na první pohled dominuje mohutný a podrobně zpracovaný podvozek s pečlivě ztvárněnými detaily zavěšení a pneumatického systému brzd. Výlisek vysoko posazené karoserie důsledně zachycuje mřížky ventilace, víka a dvířka obslužných zařízení i jemné linie krytí. Charakteristickými postranními okénky lze nahlížet do členitého intieriéru strojovny. Prvotřídní lakování dává poutavě vyniknout zejména řadě chromovaných prvků na čelech. Značení a provozní detaily jsou díky nejkvalitnějšímu potisku dokonale ostré a jasně čitelné. Úprava střechy věrně odráží skutečné stroje, a pozdější série jsou tak snadno rozeznatelné podle přítomnosti skříně tlumiče výfuku. Pro účely vystavení ve vitríně lze model doplnit detaily táhlového ústrojí, které jsou součástí balení. Pohon zajišťuje výkonný motor s rozměrnými setrvačníky a moment je přenášen prostřednictvím dvojice úhlopříčně uspořádaných bandážovaných kol na vnitřních nápravách, poháněna je však hned čtveřice dvojkolí. Mohutný a precizně zhotovený podvozek pak významným dílem přispívá k mimořádným jízdním vlastnostem modelu a pomáhá autenticky zprostředkovat parametry charakteristické předloze. Trojice světel na čelech se rozsvěcí a mění barvu v závislosti na směru jízdy. Osvětlením je dále vybavena jak kabina strojvedoucího, tak i strojovna. Individuálního řízení všech světel lze pak dosáhnout vestavbou digitálního ovládání. Model je možno rozšířit zvlášť určeným digitálním dekodérem se zvukovým modulem a reproduktorem. Hlavní vlastnosti:šestice nápravmotor s dvojicí setrvačníkůdvojice bandážovaných hnacích kolsvětla s přepínáním barvy dle směru jízdyosvětlení interiérurozhraní PluX22 dle NEM 658šachta dle NEM 362 s kinematikou krátkého spřáhla Dokumentace:obecné informace k T 679.1 (M62) (CZ)obecné informace k příbuzným modelům V 200 (M62) (DE, EN, FR, PL)návod k obsluze a seznam náhradních dílů modelu č. 52819 (DE, EN, FR, CZ)Měřítko: H0
Délka modelu: 202 mm
Minimální rádius: 358 mm
Napájení: DC
Ovládání: analogové
Osvětlení: ano
Zvuk: ne
Dopravce: ČSD
Éra: IV
Věk: 14+
Délka modelu: 202 mm
Minimální rádius: 358 mm
Napájení: DC
Ovládání: analogové
Osvětlení: ano
Zvuk: ne
Dopravce: ČSD
Éra: IV
Věk: 14+
Parametry
Výrobce | Piko |