U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné. Silniční rámová sada S-Works Tarmac SL8 tvoří základ jednoho z nejrychlejších a nejvyspělejších kol na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Po osmi... Celý popis

Koupit za 132 000 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.

Silniční rámová sada S-Works Tarmac SL8 tvoří základ jednoho z nejrychlejších a nejvyspělejších kol na světě, díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a jízdních vlastností, které se dříve považovaly v jednom kole za nemožné. Po osmi generacích a více než dvou desetiletích vývoje je to víc než nejrychlejší Tarmac všech dob – je to nejrychlejší závodní kolo na světě, když na to máte nohy.

Prostřednictvím závodních simulací využívajících data z reálného světa tým Specialized Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno. Na trasách na 40 km je o 16,6 sekund rychlejší, na trase Milan - San Remo o 128 sekund rychlejší a o 20 sekund rychlejší na legendárním stoupání na Tourmalet.

Aero je dnes všechno

Aero parametry byly upřednostněny tam, kde na tom záleží, tzn. na přední hraně kola, která proráží vzduch první. Tarmac SL8 je více aero než Venge! Čistý řez vzduchem je optimalizován díky novému tvaru hlavové trubky Speed Sniffer. Posunutím průchodu krku vidlice rámem dozadu bylo možné zúžit a zostřit náběžnou hranu hlavové trubky, což přináší mnohem nižší aerodynamický odpor. S využitím nových pravidel UCI má Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou kdy ve Specialized vyrobili, což zajišťuje snadnější proudění vzducho zvířeného kolem nohou dále za kolo a tím menší aerodynamický odpor a vliv na čistou linii jízdy vpřed.

Minimální hmotnost

Rámová sada S-Works Tarmac SL8 se inspirovala u modelu Aethos a blíží se tak minimu UCI normy, i s kompletními aero úpravami. Rám Tarmac SL8 FACT 12r Carbon váží neuvěřitelných 685 gramů. Je tak o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než dnes běžně používané rámy na World Tour. Díky skvělému rozložení nízké hmotnosti ve spodní rámové trubce, sedlové trubce, zadní části a tvaru rámu, který přenáší zatížení tak efektivně, že nebylo potřeba vytvářet další vrstvy karbonu pro navýšení tuhosti.

Jede jako čert s nebeskou lehkostí

Díky masivnímu nárůstu poměru tuhosti vůči hmotnosti – zlepšení o 33 % oproti SL7 – posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost modelu, agresivní odezvu a geometrii osvědčenou v mistrovství světa na další úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, což nastavuje nové měřítko pro pohodlí závodního kola. Díky Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % větší poddajnost a pluje tak hladce i po drsných silnicích a s vyššími ráfky. Osvědčená geometrie s prostorem pro 32 mm široké pláště umožňuje snadné přizpůsobení a všestrannost pro použití objemnějších plášťů v náročnějších terénech nejen jarních klasik.

Geometrie pro každého bez ohledu na pohlaví

Mezi dvěma cyklisty může být větší rozdíl než mezi cyklistou mužem a cyklistkou ženou. Samotné pohlaví neposkytuje dostatek odlišných dat pro specializaci geometrie, a to znamená, že vytváření mužských nebo ženských kol považováno zastaralé.

Hlavní přednosti a parametry:

- Špičkový karbonový rám Tarmac SL8 FACT 12r Carbon (685 g)

- Nová aerodynamická a tuhá geometrie

- Hmotnost: 1.41 kg / vel. 56 včetně sedlovky a vidlice
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized