PopisHerní set 16 v 1 Herní set 16 v 1 je určen pro děti od 3 let. Skvělý způsob, jak společně trávit volný čas. Každý si v ní najde něco pro sebe, na výběr je až 16 her a spousta příslušenství potřebného k jejich hraní.1. Mezinárodní šachyPřipravte si hrací desku a 16 bílých a černých pěšců: krále, hejtmana, dva střelce, dva jezdce, dvě věže a osm pěšců, rozmístěte je na desce podle návodu. Bílí pěšci začínají jako první.Cílem hry je eliminovat soupeřova krále. Králové se mohou pohybovat vertikálně,... Celý popis

Koupit za 274 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

PopisHerní set 16 v 1 Herní set 16 v 1 je určen pro děti od 3 let. Skvělý způsob, jak společně trávit volný čas. Každý si v ní najde něco pro sebe, na výběr je až 16 her a spousta příslušenství potřebného k jejich hraní.1. Mezinárodní šachyPřipravte si hrací desku a 16 bílých a černých pěšců: krále, hejtmana, dva střelce, dva jezdce, dvě věže a osm pěšců, rozmístěte je na desce podle návodu. Bílí pěšci začínají jako první.Cílem hry je eliminovat soupeřova krále. Králové se mohou pohybovat vertikálně, horizontálně i diagonálně. Věže se mohou pohybovat vertikálně a horizontálně, ale nemohou se pohybovat diagonálně. Věže se mohou pohybovat pouze diagonálně. 2. Připravte si hrací desku a pěšce s čísly 1 až 12. Všichni pěšci se mohou pohybovat pouze diagonálně. Uspořádejte čísla tak, aby v jedné řadě byl součet čísel 26. Začněte nahoře a postupujte po směru hodinových ručiček.3. Husové šachyPřipravte si hrací desku, 4 pěšce a hrací kostku. Umístěte pěšce vedle sopky a pak se střídejte s ostatními/ostatními hráči tak, že hodíte kostkou a posunete pěšce o tolik, kolik kostka ukazuje. Pokud stojíte na pozici 8,16,26,39,53 - můžete kostkou hodit znovu. Pokud dosáhnete bloku číslo 21, vraťte se na pozici 18. Na pozici 31 se vraťte na 6, z pozice 42 se vraťte na 36, na pozici 52 se vraťte na 45 a na pozici 58 se vraťte na 54. Vyhrává hráč, který jako první dosáhne pozice 63.4. Hady a žebříkyPřipravte si hrací desku, 4 pěšce a hrací kostku. Umístěte pěšce do bloku 1 a poté hoďte kostkou a posuňte pěšce o tolik polí, kolik kostka ukáže. Pokud se zastavíte na bloku s žebříkem, vylezte na něj. Po žebříku lze vylézt pouze nahoru, dolů po něm slézt nelze. Pokud číslo z kostky převyšuje počet bloků, které zbývají do cíle, musí se hráči vrátit o číslo, které převyšuje. Hráč dosáhne cíle pouze v případě, že číslo na kostce je přesně rovno počtu bloků, které zbývají do cíle. Hráč, který dosáhne cíle jako první, vyhrává hru.5. Kostky (pět za sebou)Připravte si hrací desku, 5 bílých a 5 černých pěšců. Rozmístěte je na hrací desce podle návodu. Každý hráč může pohybovat pěšáky vodorovně nebo svisle a o libovolný počet kroků, ale nemůže v polovině cesty změnit směr. Hráč vyhrává, když buď srazí všechny pěšce svých soupeřů, nebo když jeho soupeř nemá kam jít.6. Melounové šachy Připravte si hrací desku a 6 bílých a 6 černých pěšců. Rozmístěte je na hrací desce podle návodu. Každý pěšec se může podílet na znehybnění pěšců jiného hráče, obklíčení nepřátelští pěšci jsou zabráni. Hráč, který se zmocní čtyř pěšců soupeře, vyhrává hru.7. ZvířataPřipravte si hrací desku a 16 figurek zvířat. Každý z hráčů má 8 zvířat, například slona, lva, tygra, geparda, vlka, psa, kočku, myš. Musí je umístit na příslušná místa podle návodu. Silnější sežere slabšího. Síla zvířat je seřazena od nejsilnějšího po slabší. Slon>lev>tygr>gepard>vlk>pes>kočka>myš>slon. Pokud se zvíře jednoho hráče dostane do jeskyně soupeře, tento hráč vyhrává; hráči nemohou přesouvat své vlastní jeskyně. Hra končí, pokud jeden z hráčů sežere všechna soupeřova zvířata nebo pokud jsou všechna hráčova zvířata uvězněna a nemohou se pohybovat.8. Válečná hraPřipravte si hrací desku, jednoho černého pěšce a tři bílé pěšce. Hráči si zvolí barvu pěšců. Bílí pěšci jsou bloky, černí pěšci jsou vojska. Rozmístěte pěšáky podle návodu. Černé vojsko se musí dostat z bunkrů (bílých), zatímco bunkry musí obklopit černí. Černý jde první, může se pohybovat dozadu, dopředu, doprava a doleva. Bílý se nemůže pohybovat dozadu. Bílý vyhrává, když obklíčí černého, a černý vyhrává, když opustí kruh. 9. Morrisových devět mužůPřipravte si hrací desku s 9 bílými pěšci a 9 černými pěšci. Každý hráč si vybere barvu pěšců. Oba hráči provedou vždy 1 tah, pokud hráč provede tři tahy pěšci v řadě(vodorovně nebo svisle), může vyřadit jednoho ze soupeřových pěšců, ale nemůže vyřadit pěšce, kteří již jsou v řadě po třech. Když je na desce již všech 9 pěšců, mohou hráči přesunout své pěšce na blízké bloky pomocí šipky zobrazené na desce. Když hráči zbývají tři pěšáci, mohou se pěšáci přesunout kamkoli na hrací desce bez ohledu na jejich pozici. Hráč prohrává, když mu zbývají pouze 2 pěšci nebo se všichni jeho pěšci nemohou pohnout.10.Létající šachyPřipravte si hrací desku, 16 pěšců (4 od každé barvy) a hrací kostku. Každý hráč si vybere barvu a umístí pěšce na příslušná místa na hrací desce. Hru začíná nejmladší hráč a hráči hází kostkou po směru hodinových ručiček. Začíná pouze hráč, kterému padne 6. Pokud padnou dvě šestky za sebou, můžete na hrací desku umístit dalšího pěšce nebo posunout pěšce, který již na desce je. Vyhrává hráč, který se všemi pěšci dosáhne cíle jako první.11. PěšciPřipravte si hrací desku, 12 černých a 12 bílých pěšců. Každý hráč si vybere barvu pěšců a rozmístí je podle návodu. Cílem hry je zlikvidovat všechny pěšce soupeře. Pokud jsou vaši pěšci vedle soupeře a za soupeřem je prázdné pole, můžete pěšce přeskočit, čímž zlikvidujete soupeřova pěšce. 12. Catch the TigerPřipravte si hrací desku, 16 černých pěšců a 1 bílého pěšce. Každý si vybere jednu barvu. Bílý je pro tygra, černý pro psy. Tygr musí sežrat psy, aby se dostal z obležení, psi musí tygra obklíčit. Bílý tým vyhrává, když jsou všichni černí venku nebo když zůstane jen 1 černý. Černý tým vyhrává, když jsou všichni bílí v pasti, nemohou se pohnout nebo odstranit černé.13.Pět v řaděPřipravte si hrací desku jako pro mezinárodní šachy,20 bílých a 20 černých pěšců. Každý hráč si vybere barvu pěšců, vždy 1 tah na hráče. Vyhrává hráč, který provede pět tahů pěšci v řadě v libovolném směru.14.Kalkulačka 24Připravte si sadu karet. Odstraňte žolíky a zbývajících 52 karet položte na stůl. Hráči si vezmou z banku 4 karty. Vítězem se stává ten, kdo získá výsledek 24 při jakémkoli výpočtu (J znamená 11, Q znamená 12, K znamená 13, A1).15.Rybářova kočkaPřipravte si pokerovou sadu. Rozdejte karty hráčům. Hráči zahrají karty a seřadí je na hrací plochu. Pokud je některá z karet hráče stejná jako karta uvedená v řadě, může si vzít kartu. Hru vyhrává ten, kdo sebere všechny karty, nebo ten, kdo sebere nejvíce karet.16.Připravte pokerovou sadu, odstraňte žolíky a nechte 52 karet na stole. Rozdejte karty hráčům tak, aby každý hráč měl 13 karet. Jeden z hráčů ukáže kartu jako první a barva této karty bude barvou pro dané kolo. Ostatní hráči poté vyloží kartu stejné barvy, jakou ukázal první hráč. Hráč s nejvyšším počtem karet vyhrává kolo. Pokud nemáte kartu stejné barvy jako první hráč, ukažte jinou, ale tato karta bude považována za nejslabší. Pořadí karet: A>K>Q >J>10>9>8>7>6>5>4>3>2. Tým, který vyhraje kolo, vede další kolo. Hra končí po 13 kolech.Rozměry- pěšci o průměru cca 2 cm,- hrací deska cca 25 cm x 25 cm,- základna cca 26,5 cm x 25 cm,- obal cca 27,5 cm x 27,5 cm x 5,5 cm.Součásti sady - plastový stojan na desky,- pět oboustranných desek,- nálepky na pěšce,- 50 žlutých pěšců,- 40 bílých pěšců,- 40 černých pěšců,- hrací kostka,- pokerové karty,- návod. .
Zobrazit více

Parametry

Výrobce RkToys
Věk od 3 let
Počet hráčů 2 - 6
Typ rodinné
Soubory her ano
Elektronické hry ne
Značka RKToys
Rok vydání 2018
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty