Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti letech vývoje je to více než nejrychlejší Tarmac všech dob - je to nejrychlejší závodní kolo na světě. Máte na to nohy? Samotná aerodynamika nebo nízká hmotnost závody nevyhrávají - důležitá je rychlost. Dosažení této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti.... Celý popis

Koupit za 215 000 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti letech vývoje je to více než nejrychlejší Tarmac všech dob - je to nejrychlejší závodní kolo na světě. Máte na to nohy?

Samotná aerodynamika nebo nízká hmotnost závody nevyhrávají - důležitá je rychlost. Dosažení této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti. Díky simulacím závodů s využitím reálných dat náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na tratích, na kterých záleží - o 16,6 sekundy rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán - San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendárním stoupání Tourmalet.

- AERO VE VŠEM: Aero je tam, kde je důležité - na náběžné hraně - a ne jen tam, kde dobře vypadá. Vytvořili jsme tak naše dosud nejeerodynamičtější silniční kolo. Ano, je více aero než model Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému přednímu kuželu - Speed Sniffer. Posunutím sloupku vidlice v hlavové trubce dozadu - sloupku, který určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší odporu vzduchu. S využitím nových pravidel UCI má model Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující "špinavý" vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět. Nevoní vítězství sladce?

- MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERO: Tarmac SL8 převzal poznatky z modelu Aethos, aby mohl být snadno postaven na minimum UCI limitu s plným aerodynamickým nastavením. Tým dodal rám s ohromující hmotností 685 gramů - o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoli jiného na World Tour*. Díky schopnosti učinit z nízké hmotnosti nejvyšší prioritu, byly v oblasti spodní trubky, sedlové trubky a zadní části kola použity poznatky z modelu Aethos. Tvar rámu přenáší zátěž tak efektivně, že se další karbonové vrstvy tuhosti stávají zbytečnými.

- PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ: Díky obrovskému nárůstu poměru tuhosti a hmotnosti - zlepšení o 33 % oproti modelu SL7 - posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní reakce a geometrii osvědčenou na mistrovství světa na vyšší úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, která nastavuje nová měřítka pro pohodlí závodních kol. Díky naší konstrukci Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % vyšší poddajnost, takže se vznáší nad nerovnostmi s pocitem, který je ve světě závodních kol jedinečný. Osvědčená geometrie Tarmacu a 32mm prostor pro plášťě jsou shodné s modelem SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a univerzálnost pro použití plášťů s vyšším objemem, pokud je to potřeba.

- BEYOND GENDER: Mezi dvěma cyklisty - muži může být větší rozdíl než mezi mužem a ženou. Samotné pohlaví neposkytuje zdaleka dostatek dat pro specializaci, a to znamená, že vytváření mužských nebo ženských kol je svévolné a zastaralé. Každý jezdec může získat výhodu další úrovně Tarmac SL8. Nehledáme rozdíly, kde nejsou.

- Tarmac SL8 Pro nabízí výjimečný výkon díky kompletní sadě SRAM Force eTap AXS s měřičem výkonu, bezdušovým kolům Roval Rapide CL II a řídítkům Roval Rapide s představcem SL7. Jste připraveni závodit hned po vybalení z krabice.

 

 

Kokpit

SEDLO Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails

SEDLOVKA S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset

ŘÍDÍTKA Roval Rapide Handlebar, carbon

OMOTÁVKA Supacaz Super Sticky Kush

PŘEDSTAVEC Tarmac integrated stem, 6-degree

OBJÍMKA Tarmac integrated wedge

Zapletená kola a pláště

PŘEDNÍ KOLO Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth

ZADNÍ KOLO Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth

DUŠE Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve

PŘEDNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm

ZADNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm

Odpružení

VIDLICE Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Rámová sada

RÁM Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Pohon

ŘETĚZ SRAM Force 12-speed

STŘED SRAM DUB BSA 68

ŘAZENÍ SRAM Force eTap AXS

PŘESMYKAČ SRAM Force eTAP AXS, braze-on

KLIKY SRAM Force DUB, Power Meter

KAZETA SRAM Force, 12-speed, 10-33t

PŘEHAZOVAČKA SRAM Force eTAP AXS, 12-speed

PŘEVODNÍKY 48-35t

Brzdy

PŘEDNÍ BRZDA SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc

ZADNÍ BRZDA SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized
Typ silniční
Materiál rámu karbonové
Odpružení pevná
Kotoučové brzdy ano
Určení unisex
Modelový rok 2024
Počet převodů 2 x 12
Uzamykání vidlice ne
Teleskopická sedlovka ne
S přídavnými kolečky ne
S košíkem ne
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty