Zcela nový model Levo poskytuje neuvěřitelný výkon, abyste mohli jezdit více trailů, díky bezkonkurenční kombinaci kvality jízdy, využitelného výkonu a dojezdu. Od svého uvedení na trh nastavilo Levo laťku, o kterou usilují všechny ostatní e-MTB a nové Levo ji opět zvyšuje. Plně integrovaný motor Turbo Full Power 2.2, 500Wh baterie a řídicí jednotka Turbo Connect Unit poskytují nejlepší točivý moment v kategorii 90 Nm a výkon 565 W až na pět hodin jízdy, což vám umožní jezdit dál a rychleji než... Celý popis
Koupit za 120 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Zcela nový model Levo poskytuje neuvěřitelný výkon, abyste mohli jezdit více trailů, díky bezkonkurenční kombinaci kvality jízdy, využitelného výkonu a dojezdu. Od svého uvedení na trh nastavilo Levo laťku, o kterou usilují všechny ostatní e-MTB a nové Levo ji opět zvyšuje.
Plně integrovaný motor Turbo Full Power 2.2, 500Wh baterie a řídicí jednotka Turbo Connect Unit poskytují nejlepší točivý moment v kategorii 90 Nm a výkon 565 W až na pět hodin jízdy, což vám umožní jezdit dál a rychleji než kdykoli předtím.
Jednotka kola Levo - Turbo Connect Unit (nebo “TCU”) je více než jen tlačítko “On-Off” - je to mozek celého kola. TCU zobrazuje stav baterie a asistenta režimů. Komunikuje také prostřednictvím ANT + / Bluetooth® s naším displejem na řídítkách, aby Vám zobrazoval ještě více informací o jízdě.
Speciální konstrukce s koly o velikosti 27,5" vzadu a 29" vpředu zajišťuje svižnou jízdu, která směle konkuruje ostatním plně výkonným e-MTB. Velkorysý kokpit vás usadí na střed kola a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký střed, pozvolnější úhel hlavové trubky a snížený offset vidlice zajišťují stabilitu na nerovnostech.
Levo nabízí dvě nastavení geometrie, takže si můžete snadno nastavit jeho výkon pro jakýkoli styl jízdy a jakýkoli terén. Výšku středového složení lze nastavit nahoru nebo dolů o 7 mm.
Odpružení modelu Levo má 150mm zdvih vzadu a je citlivé i na malých nerovnostech, pohlcuje velké nárazy bez jediného škubnutí, s klidem zvládá i zatáčky s velkým přetížením, ale přesto nabízí úžasnou odezvu na šlapání a přenáší vaši sílu na zem s maximální účinností.
S-Sizing pro určení velikosti je založen na tom, na čem záleží
Specifikace:
Kokpit
PŘEDSTAVEC Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
SEDLO Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
MADLA Specialized Trail Grips
ŘÍDÍTKA Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
SEDLOVKA TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
Rámová sada
OBJÍMKA Alloy, 38.6mm
VIDLICE RockShox 35 Silver, 35mm stanchion, Turnkey damper, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
RÁM Specialized M5 premium alloy, 150mm travel, 29" wheel front, 27.5" rear, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 148mm spacing
Zapletená kola
ZADNÍ NÁBOJ Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
VÝPLET DT Swiss Industry
ZADNÍ PLÁŠŤ Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
RÁFKY Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
PŘEDNÍ NÁBOJ Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h
DUŠE Standard, Presta Valve
Elektrokolo
KABELÁŽ Custom Specialized wiring harness
NABÍJEČKA Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
MOTOR Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
BATERIE Specialized M3-500, Integrated battery, 500Wh
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Pohon
KLIKY Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm
KAZETA SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
ŘETĚZ SRAM NX Eagle, 12-speed
ŘAZENÍ SRAM SX Eagle, 12-speed
PŘEHAZOVAČKA SRAM SX Eagle, 12-speed
PŘEVODNÍKY SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel
Odpružení
ZADNÍ TLUMIČ RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, S1: 52.5x210mm, S2-S6: 55x210mm
Brzdy
ZADNÍ BRZDA SRAM Guide RE, 200mm
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Guide RE, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
Plně integrovaný motor Turbo Full Power 2.2, 500Wh baterie a řídicí jednotka Turbo Connect Unit poskytují nejlepší točivý moment v kategorii 90 Nm a výkon 565 W až na pět hodin jízdy, což vám umožní jezdit dál a rychleji než kdykoli předtím.
Jednotka kola Levo - Turbo Connect Unit (nebo “TCU”) je více než jen tlačítko “On-Off” - je to mozek celého kola. TCU zobrazuje stav baterie a asistenta režimů. Komunikuje také prostřednictvím ANT + / Bluetooth® s naším displejem na řídítkách, aby Vám zobrazoval ještě více informací o jízdě.
Speciální konstrukce s koly o velikosti 27,5" vzadu a 29" vpředu zajišťuje svižnou jízdu, která směle konkuruje ostatním plně výkonným e-MTB. Velkorysý kokpit vás usadí na střed kola a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký střed, pozvolnější úhel hlavové trubky a snížený offset vidlice zajišťují stabilitu na nerovnostech.
Levo nabízí dvě nastavení geometrie, takže si můžete snadno nastavit jeho výkon pro jakýkoli styl jízdy a jakýkoli terén. Výšku středového složení lze nastavit nahoru nebo dolů o 7 mm.
Odpružení modelu Levo má 150mm zdvih vzadu a je citlivé i na malých nerovnostech, pohlcuje velké nárazy bez jediného škubnutí, s klidem zvládá i zatáčky s velkým přetížením, ale přesto nabízí úžasnou odezvu na šlapání a přenáší vaši sílu na zem s maximální účinností.
S-Sizing pro určení velikosti je založen na tom, na čem záleží
Specifikace:
Kokpit
PŘEDSTAVEC Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
SEDLO Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
MADLA Specialized Trail Grips
ŘÍDÍTKA Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
SEDLOVKA TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
Rámová sada
OBJÍMKA Alloy, 38.6mm
VIDLICE RockShox 35 Silver, 35mm stanchion, Turnkey damper, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
RÁM Specialized M5 premium alloy, 150mm travel, 29" wheel front, 27.5" rear, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 148mm spacing
Zapletená kola
ZADNÍ NÁBOJ Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
VÝPLET DT Swiss Industry
ZADNÍ PLÁŠŤ Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
RÁFKY Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
PŘEDNÍ NÁBOJ Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h
DUŠE Standard, Presta Valve
Elektrokolo
KABELÁŽ Custom Specialized wiring harness
NABÍJEČKA Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
MOTOR Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor
BATERIE Specialized M3-500, Integrated battery, 500Wh
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Pohon
KLIKY Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm
KAZETA SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
ŘETĚZ SRAM NX Eagle, 12-speed
ŘAZENÍ SRAM SX Eagle, 12-speed
PŘEHAZOVAČKA SRAM SX Eagle, 12-speed
PŘEVODNÍKY SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel
Odpružení
ZADNÍ TLUMIČ RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, S1: 52.5x210mm, S2-S6: 55x210mm
Brzdy
ZADNÍ BRZDA SRAM Guide RE, 200mm
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Guide RE, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
Parametry
Výrobce | Specialized |
Typ | horská |
Určení | unisex |
Modelový rok | 2023 |
Maximální dojezd | 140 km |
Umístění motoru | středové |
Odpružení | celoodpružená |
Teleskopická sedlovka | ano |
Brzdy | kotoučové |
Materiál rámu | hliníkové |
Kroutící moment | 90 Nm |