Spidex A28/38 ALU Náboj hřídelové spojky - předvrtaný

0 %
(0 hodnocení)

Elastické spojky dokážou eliminovat krátkodobé torzní rázy elastickou akumulací části rázové energie. Sníží se tak nerovnoměrnost přenosu pohybu a točivého momentu. Elastické spojky tlumí rezonanci tělesa a přispívají tím ke snížení hlučnosti. Elastická spojka SPIDEX přenáší točivý moment bez vůle a zpětných rázů. Vypouklý profil zubu umožňuje vyrovnání radiálních a úhlových posunů spojených hřídelí. Zub je složen z termoplastického polyuretanového elastomeru, který je zatěžován výhradně tlakem... Celý popis

Popis

Elastické spojky dokážou eliminovat krátkodobé torzní rázy elastickou akumulací části rázové energie. Sníží se tak nerovnoměrnost přenosu pohybu a točivého momentu. Elastické spojky tlumí rezonanci tělesa a přispívají tím ke snížení hlučnosti. Elastická spojka SPIDEX přenáší točivý moment bez vůle a zpětných rázů. Vypouklý profil zubu umožňuje vyrovnání radiálních a úhlových posunů spojených hřídelí. Zub je složen z termoplastického polyuretanového elastomeru, který je zatěžován výhradně tlakem a vyznačuje se dobrými tlumicími vlastnostmi, vysokou elasticitou, odolností proti otěru, olejům, tukům, mnoha rozpouštědlům, povětrnostním vlivům a ozónu. Rovněž odolnost proti hydrolýze a tropickým podmínkám je velmi dobrá.

Rozsah provozních teplot se pohybuje mezi -40 °C a +100 °C ve standardním provedení spojky. Jsou přípustné krátkodobé teplotní špičky do +120 °C. Pro teploty používání výrazně nad +100 °C do +150°C byla vyvinuta řada ozubení TPS

Standardní tvrdost ozubení je 92° Shore A. Pro vyšší točivé momenty je možné použít také ozubení s tvrdostí 95° a 98° Shore A a pro vysoké točivé momenty ozubení s tvrdostí 64° Shore D, které je ale velmi tvrdé a má malé tlumení.
Zobrazit více