Tester těsnosti hlavy válců a těsnění pod hlavou CO2, 25 testů GEKO G02665 Sada umožňuje snadnou diagnostiku a rychlou detekci poškození těsnění pod hlavou. V případě, že těsnění netěsní a CO2 se dostane do chladicího systému, reakční kapalina zežloutne nebo zezelená. Chraňte před dětmi. Důkladně si po použití umyjte ruce. Postup: - doba testu je cca 7 minut - zahřát motor na provozní teplotu (80-90 ºC) - vypnout motor - počkat 5 minut - odšroubovat víčko nádržky chladicí kapaliny - vložit... Celý popis
Koupit za 178 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Tester těsnosti hlavy válců a těsnění pod hlavou CO2, 25 testů GEKO G02665
Sada umožňuje snadnou diagnostiku a rychlou detekci poškození těsnění pod hlavou. V případě, že těsnění netěsní a CO2 se dostane do chladicího systému, reakční kapalina zežloutne nebo zezelená.
Chraňte před dětmi. Důkladně si po použití umyjte ruce.
Postup:
- doba testu je cca 7 minut
- zahřát motor na provozní teplotu (80-90 ºC)
- vypnout motor
- počkat 5 minut
- odšroubovat víčko nádržky chladicí kapaliny
- vložit gumový kužel spolu s pipetou do nalévacího otvoru - kužel musí dobře těsnit
- naplnit pipetu 2 ml testovací kapaliny
- nastartovat motor a přibližně jednu minutu držet při vyšší otáčky, aby se vytvořil dostatečný tlak
- vypnout motor
- zkontrolovat barvu testovací kapaliny v pipetě
- žlutá nebo zelená barva testovací kapaliny znamená poškození těsnění nebo hlavy válců
- modrá barva znamená, že jak hlava, tak i těsnění, jsou v pořádku
Sada obsahuje:
- 250 ml reakční kapaliny CO2 (reakční kapalina, pokud nezměnila barvu, může být použita několikrát za předpokladu, že do ní nedostala chladicí kapalina)
- přístroj pro měření těsnosti
Sada umožňuje snadnou diagnostiku a rychlou detekci poškození těsnění pod hlavou. V případě, že těsnění netěsní a CO2 se dostane do chladicího systému, reakční kapalina zežloutne nebo zezelená.
Chraňte před dětmi. Důkladně si po použití umyjte ruce.
Postup:
- doba testu je cca 7 minut
- zahřát motor na provozní teplotu (80-90 ºC)
- vypnout motor
- počkat 5 minut
- odšroubovat víčko nádržky chladicí kapaliny
- vložit gumový kužel spolu s pipetou do nalévacího otvoru - kužel musí dobře těsnit
- naplnit pipetu 2 ml testovací kapaliny
- nastartovat motor a přibližně jednu minutu držet při vyšší otáčky, aby se vytvořil dostatečný tlak
- vypnout motor
- zkontrolovat barvu testovací kapaliny v pipetě
- žlutá nebo zelená barva testovací kapaliny znamená poškození těsnění nebo hlavy válců
- modrá barva znamená, že jak hlava, tak i těsnění, jsou v pořádku
Sada obsahuje:
- 250 ml reakční kapaliny CO2 (reakční kapalina, pokud nezměnila barvu, může být použita několikrát za předpokladu, že do ní nedostala chladicí kapalina)
- přístroj pro měření těsnosti