Ed (Patrick Wilson) a Lorraine (Vera Farmiga) Warrenovi mají spoustu zkušeností s paranormálními jevy. Snímek V zajetí démonů 3: Na ďáblův příkaz je mrazivým příběhem natočeným podle skutečných událostí, jde o vůbec první případ v americké historii, kdy se vrah obhajoval tím, že svůj čin spáchal kvůli posedlosti ďáblem. Příběh je plný hrůzy, neznámého zla a smrti, stvořený pro milovníky mysteriózních horrorů. Hrají: Vera Farmiga, Patrick Wilson, Julian Hilliard, Regina Ting Chen, Mitchell Hoog,... Celý popis

Koupit za 247 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších
Zobrazit další nabídky

Popis

Ed (Patrick Wilson) a Lorraine (Vera Farmiga) Warrenovi mají spoustu zkušeností s paranormálními jevy. Snímek V zajetí démonů 3: Na ďáblův příkaz je mrazivým příběhem natočeným podle skutečných událostí, jde o vůbec první případ v americké historii, kdy se vrah obhajoval tím, že svůj čin spáchal kvůli posedlosti ďáblem. Příběh je plný hrůzy, neznámého zla a smrti, stvořený pro milovníky mysteriózních horrorů.
Hrají: Vera Farmiga, Patrick Wilson, Julian Hilliard, Regina Ting Chen, Mitchell Hoog, Andrea Andrade, Sterling Jerins, Charlene Amoia, Ruairi O'Connor, Ingrid Bisu, Shannon Kook, Eugenie Bondurant, Ronnie Gene Blevins, Steve Coulter, Ashley LeConte Campbell, Sarah Catherine Hook, Erin Fasano, Steven I. Dillard, Bryson JonSteele, Casey Hendershot, John Noble
Režie: Michael Chaves
Kamera: Michael Burgess
Hudba: Joseph Bishara
Scénář: David Leslie Johnson-McGoldrick
Produkce: James Wan, Peter Safran

DVD:
Zvukové formáty: česky Dolby Digital 5.1 / anglicky Dolby Digital 5.1 / maďarsky Dolby Digital 5.1 / polský komentář Dolby Digital 5.1
Titulky: české, anglické pro neslyšící, bulharské, maďarské, polské, rumunské
Obrazové formáty: 16:9 LB / 2,39:1
Délka: 107 minutBonusy:• Posednut démonem - Pohled na skutečný příběh, podle kterého se natočil film

Blu-ray:
Zvukové formáty: česky Dolby Digital 5.1 / anglicky Dolby Atmos-TrueHD / anglicky Dolby Digital 5.1 / francouzsky (Paříž) Dolby Digital 5.1 / německy 2.0.Audio Descriptive Service / německy Dolby Digital 5.1 / polský komentář Dolby Digital 5.1 / španělsky (Kastilie) Dolby Digital 5.1
Titulky: české, anglické pro neslyšící, dánské, finské, francouzské (Paříž), holandské, německé pro neslyšící, norské, polské, španělské (Kastilie), švédské
Obrazové formáty: 16:9 LB / 1080p / 2,39:1
Délka: 111 minut
Bonusy:• Posednut démonem - Pohlédněte na skutečný příběh, podle kterého se natočil film• Okultistka - Seznamte se s další hrůzostrašnou postavou z univerza V zajetí démonů• Vymítání strachu - Vnořte se do natáčení filmu a mrazivé scény vymítání ďábla v úvodní sekvenci filmu• DC horor uvádí: V zajetí démonů: Milovník č.1 - video komiks, který odhaluje více z univerza V zajetí démonů
Zobrazit více

Parametry

Žánr horory