Plastikový model Academy 14110 - loď Cuttysark v měřítku 1:350 ke slepení. Informace o předloze: Cutty Sark je britská plachetnice. Postavená na řece Leven ve Dumbartonu ve Skotsku v roce 1869 pro linku Jock Willis Shipping Line. Byla jednou z posledních zastřihovačů čaje, která byla postavena. A jednou z nejrychlejších, která přišla na konci dlouhého období vývoje designu. Plachetnice ustoupily parnímu pohonu. Otevření Suezského průplavu (také v roce 1869) znamenalo, že parníky si nyní užily mnohem... Celý popis
Koupit za 161 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Academy Model Kit loď 14110 CUTTYSARK 1:350
Doprava:
69 Kč
161 Kč
Koupit za 161 Kč
Academy Cutty Sark 1:350
Doprava:
129 Kč
190 Kč
Koupit za 190 Kč
Academy - 14110 - CUTTYSARK 1:350
Doprava:
zdarma
160 Kč
Koupit za 160 Kč
Popis
Plastikový model Academy 14110 - loď Cuttysark v měřítku 1:350 ke slepení.
Informace o předloze:
Cutty Sark je britská plachetnice. Postavená na řece Leven ve Dumbartonu ve Skotsku v roce 1869 pro linku Jock Willis Shipping Line. Byla jednou z posledních zastřihovačů čaje, která byla postavena. A jednou z nejrychlejších, která přišla na konci dlouhého období vývoje designu. Plachetnice ustoupily parnímu pohonu.
Otevření Suezského průplavu (také v roce 1869) znamenalo, že parníky si nyní užily mnohem kratší cestu do Číny. Cutty Sark strávila jen několik let obchodem s čajem, než se obrátila k obchodu s vlnou z Austrálie, kde držela rekordní čas do Británie na deset let. Zlepšení technologie páry znamenalo, že na delší plavební trase do Austrálie postupně začaly dominovat parníky a lodě. V roce 1895 byla prodána portugalská společnost Ferreira and Co a přejmenována na Ferreira. Pokračovala jako nákladní loď, dokud ji nekoupil v roce 1922 námořní kapitán ve výslužbě Wilfred Dowman. Používal ji jako cvičnou loď operující zFalmouth , Cornwall. Po jeho smrti byla Cutty Sark přeložena na námořní školu Temže v Greenhithe v roce 1938. Vedle HMS Worcester se stala pomocnou kadetskou cvičnou lodí. V roce 1954 přestala být užitečná jako kadetská loď a byla převezena do veřejného suchého doku v Greenwichi v Londýně
Informace o předloze:
Cutty Sark je britská plachetnice. Postavená na řece Leven ve Dumbartonu ve Skotsku v roce 1869 pro linku Jock Willis Shipping Line. Byla jednou z posledních zastřihovačů čaje, která byla postavena. A jednou z nejrychlejších, která přišla na konci dlouhého období vývoje designu. Plachetnice ustoupily parnímu pohonu.
Otevření Suezského průplavu (také v roce 1869) znamenalo, že parníky si nyní užily mnohem kratší cestu do Číny. Cutty Sark strávila jen několik let obchodem s čajem, než se obrátila k obchodu s vlnou z Austrálie, kde držela rekordní čas do Británie na deset let. Zlepšení technologie páry znamenalo, že na delší plavební trase do Austrálie postupně začaly dominovat parníky a lodě. V roce 1895 byla prodána portugalská společnost Ferreira and Co a přejmenována na Ferreira. Pokračovala jako nákladní loď, dokud ji nekoupil v roce 1922 námořní kapitán ve výslužbě Wilfred Dowman. Používal ji jako cvičnou loď operující zFalmouth , Cornwall. Po jeho smrti byla Cutty Sark přeložena na námořní školu Temže v Greenhithe v roce 1938. Vedle HMS Worcester se stala pomocnou kadetskou cvičnou lodí. V roce 1954 přestala být užitečná jako kadetská loď a byla převezena do veřejného suchého doku v Greenwichi v Londýně
Parametry
Výrobce | Academy |
Druh | lodě |
Věk od | 14 let |
Měřítko | 1 : 350 |
Plastikové | ano |