Do schodů nebo tramvaje? S Dualtron Mini Special bez potíží Pokud si kupujete svou první elektrokoloběžku pro jízdy do města, uděláte dobře, když sáhnete zrovna po Dualtron Mini Special. Je lehká, kompaktní, skvěle vypadá a poskytne vám velmi dobrý výkon i pohodlí – opravdový klenot mezi novinkami z roku 2023. Díky delší a bezpečnější nášlapné ploše je oproti svému předchůdci Dualtron Mini také stabilnější. Do metra, tramvaje, do schodů, přes patník… Dualtron Mini Special vynesete kamkoliv bez... Celý popis
Koupit za 35 190 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Do schodů nebo tramvaje? S Dualtron Mini Special bez potíží
Pokud si kupujete svou první elektrokoloběžku pro jízdy do města, uděláte dobře, když sáhnete zrovna po Dualtron Mini Special. Je lehká, kompaktní, skvěle vypadá a poskytne vám velmi dobrý výkon i pohodlí – opravdový klenot mezi novinkami z roku 2023. Díky delší a bezpečnější nášlapné ploše je oproti svému předchůdci Dualtron Mini také stabilnější.
Do metra, tramvaje, do schodů, přes patník… Dualtron Mini Special vynesete kamkoliv bez velkých potíží. Váží totiž jen 21 kilogramů, patří tak k těm lehčím elektrokoloběžkám značky Dualtron. To je mimochodem stejně jako u Dualtron Mini.
(Je-li pro vás váha klíčová, mrkněte na Dualtron Spider Limited, aktuálně nejlehčí elektrokoloběžku z celé dualtroňácké nabídky.)
Duatron Mini Special má jeden motor v zadním kole o výkonu 1450 W od ověřené značky Minimotors. To je u koloběžek v podobné cenové hladině fantastické číslo – vytáhne vás do kopce, aniž byste si museli pomáhat nohou. Po odblokování z elektrokoloběžky dostanete krásných 25 km/h (po odblokování až 45 km/h), vždy samozřejmě s ohledem na váhu jezdce a terén, po jakém zrovna jedete.
Stroj doporučujeme osobám lehčím než 100 kg. V opačném případě sáhněte po výkonnější elektrokoloběžce.
Konstrukce, co vás nezklame
Rám vyrobený z kované slitiny leteckého hliníku s označením 6082-T6 je sázka na jistotu u městských i dravějších koloběžek jako třeba Dualtron Eagle Pro nebo Dualtron Thunder II.
Hřídele kol pak jsou z chrom-molybdenové legované oceli s příměsí uhlíku, označuje se SCM440.
Dualtron Mini Special zblízka: konstrukce a výbava
Kola a brzdění
Dualtron Mini Special vybavili skvěle přilnavými 8,5palcovými nafukovacími koly, na které se můžete spolehnout i při mokré vozovce.
Stejně spolehlivé jsou i brzdy. Konstruktéři do Mini Special umístili efektivní bubnové brzdy, díky kterým zastavíte, i když vám do cesty vběhne nerozvážný běžec.
Pojistkou pak bude druhá elektrická brzda s ABS, jejíž sílu dokážete nastavit na displeji koloběžky. Ta stroj zastaví, když by v extrémní situaci došlo k předčasnému zablokování bubnovek.
Odpružení
Zapomeňte na šílené drncání a nárazy na kočičích hlavách nebo nerovném povrchu. Hladkou jízdu zajistí 4 pružinové tlumiče – 2 vpředu a 2 vzadu (tzv. Quadruple Suspension System).
Pohodlí znásobí i protiskluzová nášlapná plocha a pogumované ergonomické gripy na řídítkách (mimochodem, velmi snadno se myjí). S takovým vybavením budete mít koloběžku pevně ve svých rukou (a nohou).
Světla
Tmy se za jízdy nebojte. V přední části najdete dva silné LEDkové světlomety. S nimi uvidíte dostatečně dopředu i do stran.
Vzadu pak elektrokoloběžka má dvě červené LED brzdovky, dobře viditelné pro ostatní jezdce, chodce i řidiče automobilů.
Abyste se mezi kamarády nebo lidmi ve městě pořádně vyšvihli a ukázali, jaký peckovní stoj máte, zapněte si hravé RGB osvětlení po stranách vozítka. Spolu s elektrokoloběžkou vám dáme dálkový ovladač, pomocí kterého můžete měnit barvu osvětlení.
Skládání
Mini Special má asi ten nejrobustnější a nejspolehlivější systém skládání, co na trhu můžete sehnat.
Koloběžku během pár sekund složíte nebo rozložíte pomocí pevnější páky v přední části konstrukce, než tomu bylo u Dualtron Mini. Žádné složité operování, tohle je fakt rychlovka, díky které stihnete dojet třeba tramvaj ve stanici a v pár sekundách nastoupit.
Poskládat můžete i řídítka, elektrokoloběžku tak snadno převezete v autě nebo umístíte do úzkého místa v komoře.
Baterie
Do Dualtron Mini Special si u nás můžete vybrat baterii:
- LG Li-ion 52 V 21 Ah,
- nebo 52 V 13 Ah.
První varianta za ideálních podmínek slibuje na jedno nabití dojezd až 55 km, druhá varianta pak krásných 35 km. Nezapomeňte, že čím výkonnější baterie, tím těžší baterie.
V obou případech vozítko nabízí pohodlné ježdění po městě, aniž byste ho museli v průběhu dne nabít. Stačí, když Mini Special do nabíječky připojíte až doma večer – do plného nabití elektrokoloběžka potřebuje asi 10 hodin.
Jak se koloběžka nabíjí?
Napájecím portem LP–16 umístěným v přední části boku koloběžky. Chrání ho krytky, nemusíte se proto bát, že by se do něj dostaly nečistoty nebo voda.
Jak se koloběžka ovládá?
Podobně jako u předchozích modelů koloběžku rozjedete pomocí prstové páčky na řídítkách. Koloběžka nabízí dva jízdní režimy: EKO, třeba na pohodovou jízdu do práce, a TURBO. Ten se hodí, když potřebujete vyzvednout balík a zavírají za 10 minut, nebo máte chuť na adrenalinovější jízdu.
Další funkce nastavíte na podsvíceném displeji, například:
- tempomat, když zrovna pojedete pořád rovně,
- způsob rozjezdu – zda z místa, nebo odrazem,
- stupně rychlosti a brzdění.
Dobře viditelný displej samozřejmě ukazuje:
- aktuální rychlost,
- zařazený rychlostní mód,
- zbývající kapacitu baterie v procentech,
- aktuální voltáž baterie,
- celkovou ujetou vzdálenost,
- čas od zapnutí elektrokoloběžky
- a ODO, tedy celkovou vzdálenost, kterou jste s koloběžkou od jejího pořízení najeli.
Bez helmy na koloběžku nelez
Helmu na elektrokoloběžku? VŽDYCKY. Mrkněte, jaké helmy máme zrovna skladem.
Pro jízdu na elektrokoloběžce doporučujeme mít helmu integrální, tedy tu s ochranou brady. Když totiž spadnete z cyklistického kola, většinou padáte na bok, zatímco na elektrokoloběžce padáte dopředu – nejhůř to proto odnesou vaše ruce a brada. Může za to výše položené těžiště těla během jízdy. Myslete na sebe a helmu na hlavu berte i v případě, že jedete jen do večerky pro rohlíky.
Koloběžky dodáváme zablokované na rychlost 25 km/h, tedy maximální povolenou rychlost pro provoz na veřejných komunikacích v naší zemi.
Pokud si kupujete svou první elektrokoloběžku pro jízdy do města, uděláte dobře, když sáhnete zrovna po Dualtron Mini Special. Je lehká, kompaktní, skvěle vypadá a poskytne vám velmi dobrý výkon i pohodlí – opravdový klenot mezi novinkami z roku 2023. Díky delší a bezpečnější nášlapné ploše je oproti svému předchůdci Dualtron Mini také stabilnější.
Do metra, tramvaje, do schodů, přes patník… Dualtron Mini Special vynesete kamkoliv bez velkých potíží. Váží totiž jen 21 kilogramů, patří tak k těm lehčím elektrokoloběžkám značky Dualtron. To je mimochodem stejně jako u Dualtron Mini.
(Je-li pro vás váha klíčová, mrkněte na Dualtron Spider Limited, aktuálně nejlehčí elektrokoloběžku z celé dualtroňácké nabídky.)
Duatron Mini Special má jeden motor v zadním kole o výkonu 1450 W od ověřené značky Minimotors. To je u koloběžek v podobné cenové hladině fantastické číslo – vytáhne vás do kopce, aniž byste si museli pomáhat nohou. Po odblokování z elektrokoloběžky dostanete krásných 25 km/h (po odblokování až 45 km/h), vždy samozřejmě s ohledem na váhu jezdce a terén, po jakém zrovna jedete.
Stroj doporučujeme osobám lehčím než 100 kg. V opačném případě sáhněte po výkonnější elektrokoloběžce.
Konstrukce, co vás nezklame
Rám vyrobený z kované slitiny leteckého hliníku s označením 6082-T6 je sázka na jistotu u městských i dravějších koloběžek jako třeba Dualtron Eagle Pro nebo Dualtron Thunder II.
Hřídele kol pak jsou z chrom-molybdenové legované oceli s příměsí uhlíku, označuje se SCM440.
Dualtron Mini Special zblízka: konstrukce a výbava
Kola a brzdění
Dualtron Mini Special vybavili skvěle přilnavými 8,5palcovými nafukovacími koly, na které se můžete spolehnout i při mokré vozovce.
Stejně spolehlivé jsou i brzdy. Konstruktéři do Mini Special umístili efektivní bubnové brzdy, díky kterým zastavíte, i když vám do cesty vběhne nerozvážný běžec.
Pojistkou pak bude druhá elektrická brzda s ABS, jejíž sílu dokážete nastavit na displeji koloběžky. Ta stroj zastaví, když by v extrémní situaci došlo k předčasnému zablokování bubnovek.
Odpružení
Zapomeňte na šílené drncání a nárazy na kočičích hlavách nebo nerovném povrchu. Hladkou jízdu zajistí 4 pružinové tlumiče – 2 vpředu a 2 vzadu (tzv. Quadruple Suspension System).
Pohodlí znásobí i protiskluzová nášlapná plocha a pogumované ergonomické gripy na řídítkách (mimochodem, velmi snadno se myjí). S takovým vybavením budete mít koloběžku pevně ve svých rukou (a nohou).
Světla
Tmy se za jízdy nebojte. V přední části najdete dva silné LEDkové světlomety. S nimi uvidíte dostatečně dopředu i do stran.
Vzadu pak elektrokoloběžka má dvě červené LED brzdovky, dobře viditelné pro ostatní jezdce, chodce i řidiče automobilů.
Abyste se mezi kamarády nebo lidmi ve městě pořádně vyšvihli a ukázali, jaký peckovní stoj máte, zapněte si hravé RGB osvětlení po stranách vozítka. Spolu s elektrokoloběžkou vám dáme dálkový ovladač, pomocí kterého můžete měnit barvu osvětlení.
Skládání
Mini Special má asi ten nejrobustnější a nejspolehlivější systém skládání, co na trhu můžete sehnat.
Koloběžku během pár sekund složíte nebo rozložíte pomocí pevnější páky v přední části konstrukce, než tomu bylo u Dualtron Mini. Žádné složité operování, tohle je fakt rychlovka, díky které stihnete dojet třeba tramvaj ve stanici a v pár sekundách nastoupit.
Poskládat můžete i řídítka, elektrokoloběžku tak snadno převezete v autě nebo umístíte do úzkého místa v komoře.
Baterie
Do Dualtron Mini Special si u nás můžete vybrat baterii:
- LG Li-ion 52 V 21 Ah,
- nebo 52 V 13 Ah.
První varianta za ideálních podmínek slibuje na jedno nabití dojezd až 55 km, druhá varianta pak krásných 35 km. Nezapomeňte, že čím výkonnější baterie, tím těžší baterie.
V obou případech vozítko nabízí pohodlné ježdění po městě, aniž byste ho museli v průběhu dne nabít. Stačí, když Mini Special do nabíječky připojíte až doma večer – do plného nabití elektrokoloběžka potřebuje asi 10 hodin.
Jak se koloběžka nabíjí?
Napájecím portem LP–16 umístěným v přední části boku koloběžky. Chrání ho krytky, nemusíte se proto bát, že by se do něj dostaly nečistoty nebo voda.
Jak se koloběžka ovládá?
Podobně jako u předchozích modelů koloběžku rozjedete pomocí prstové páčky na řídítkách. Koloběžka nabízí dva jízdní režimy: EKO, třeba na pohodovou jízdu do práce, a TURBO. Ten se hodí, když potřebujete vyzvednout balík a zavírají za 10 minut, nebo máte chuť na adrenalinovější jízdu.
Další funkce nastavíte na podsvíceném displeji, například:
- tempomat, když zrovna pojedete pořád rovně,
- způsob rozjezdu – zda z místa, nebo odrazem,
- stupně rychlosti a brzdění.
Dobře viditelný displej samozřejmě ukazuje:
- aktuální rychlost,
- zařazený rychlostní mód,
- zbývající kapacitu baterie v procentech,
- aktuální voltáž baterie,
- celkovou ujetou vzdálenost,
- čas od zapnutí elektrokoloběžky
- a ODO, tedy celkovou vzdálenost, kterou jste s koloběžkou od jejího pořízení najeli.
Bez helmy na koloběžku nelez
Helmu na elektrokoloběžku? VŽDYCKY. Mrkněte, jaké helmy máme zrovna skladem.
Pro jízdu na elektrokoloběžce doporučujeme mít helmu integrální, tedy tu s ochranou brady. Když totiž spadnete z cyklistického kola, většinou padáte na bok, zatímco na elektrokoloběžce padáte dopředu – nejhůř to proto odnesou vaše ruce a brada. Může za to výše položené těžiště těla během jízdy. Myslete na sebe a helmu na hlavu berte i v případě, že jedete jen do večerky pro rohlíky.
Koloběžky dodáváme zablokované na rychlost 25 km/h, tedy maximální povolenou rychlost pro provoz na veřejných komunikacích v naší zemi.
Parametry
Výrobce | Dualtron |
Výkon | 1450 W |
Hmotnost | 21 kg |
Nosnost | 100 kg |
Dojezd | 60 km |
Omezovač rychlosti | ano |
Rozměry | 111x41x20,5 cm |