Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit? Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které... Celý popis

Koupit za 59 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace?

Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit?

Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa?

Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy?

Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí. Praktický a čtivý text doplňuje řada příkladů z praxe a případových studií. Poznáte také dvanáct podrobně zpracovaných nástrojů, které lze okamžitě aplikovat v praxi. Kniha je určena zejména manažerům středních a velkých firem a majitelům malých firem, ale i pracovníkům státní správy a neziskového sektoru. Řada firem zavádí také funkci inovačního lídra – manažera zodpovědného za inovace. Tato kniha otevře cestu k takové pozici i vám.
Zobrazit více

Parametry

Rok vydání 2016
Nakladatelství Grada
Autor Adam Novák
Počet stran 208
Výrobce Grada
Vazba brožovaná
Jazyk české
ISBN 978-80-271-0333-1
Zobrazit více parametrů