Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit? Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které... Celý popis
Koupit za 59 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Inovace je rozhodnutí
Doprava:
49 Kč
59 Kč
Koupit za 59 Kč
Popis
Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace?
Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit?
Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa?
Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy?
Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí. Praktický a čtivý text doplňuje řada příkladů z praxe a případových studií. Poznáte také dvanáct podrobně zpracovaných nástrojů, které lze okamžitě aplikovat v praxi. Kniha je určena zejména manažerům středních a velkých firem a majitelům malých firem, ale i pracovníkům státní správy a neziskového sektoru. Řada firem zavádí také funkci inovačního lídra – manažera zodpovědného za inovace. Tato kniha otevře cestu k takové pozici i vám.
Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit?
Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa?
Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy?
Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí. Praktický a čtivý text doplňuje řada příkladů z praxe a případových studií. Poznáte také dvanáct podrobně zpracovaných nástrojů, které lze okamžitě aplikovat v praxi. Kniha je určena zejména manažerům středních a velkých firem a majitelům malých firem, ale i pracovníkům státní správy a neziskového sektoru. Řada firem zavádí také funkci inovačního lídra – manažera zodpovědného za inovace. Tato kniha otevře cestu k takové pozici i vám.
Parametry
Rok vydání | 2016 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Adam Novák |
Počet stran | 208 |
Výrobce | Grada |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
ISBN | 978-80-271-0333-1 |