Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.   Nejvýkonnější LED náhrady xenonových výbojek pro přímé připojení za jednotku - kus za kus V místě kde je u D2S konektor je v případě LED chladič a konektory se zapojují samostatně, bokem. Ověřte že je ve světle dostatek místa i na tyto vyvedené konektory a zda konektor neslouží zároveň i pro uchycení vybojky do světla (u Superb I není... Celý popis

Koupit za 2 500 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.

 

Nejvýkonnější LED náhrady xenonových výbojek pro přímé připojení za jednotku - kus za kus

V místě kde je u D2S konektor je v případě LED chladič a konektory se zapojují samostatně, bokem. Ověřte že je ve světle dostatek místa i na tyto vyvedené konektory a zda konektor neslouží zároveň i pro uchycení vybojky do světla

(u Superb I není možné z důvodu nedostatku prostoru uzavřít původní krytkou světla. Řešení je použít krytku z 3D tisku - pro více info mě kontaktujte).

 

Nejsou vhodné pro

ŠKODA Octavii I

VW Golf 4

FORD Mondeo MK3, S-max / Galaxy

BMW e46, e60, X3 e83

Audi A3 8P, TT

U těchto modelů vozů je potřeba použít D2S G2 12V 

 

Reálné fotografie v galerii, videa níže pod popiskem

Vhodné i pro bi-xenonové světla

Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy

Jak objednat 1 kus? 

 

 

patice: D2S / D2R

model: G2

příkon: 2x 35W - maximální možný příkon u xenonových světel

světelný tok: 9.000lm

napájecí napětí: vysoké napětí (produkující řídící jednotkou)

chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)

typ použitých LED čipů: CSP

materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro

chlazení: aktivní - ventilátorem

rozměry: viz přiložený obrázek

 

 

- tyto modely jsou určeny použítí jako přímá náhrada výbojek u xenonových a bi-xenonových světel a není potřeba žádná další úprava světlometů, nebo kabeláže

- světelný tok 9.000lm,běžné xenonové výbojky mají okolo 3.200lm

- případné funkce světel jako např. natáčení do zatáček a přizvednutí v závislosti na rychlosti jízdy (ASF), vyřezávání protijedoucích vozidel (DLA - Dynamic Light Assist), automatická dálková světla (SLA - Smart Light Assist) a další asistenční systémy zůstávají funkční beze změny

- nehlásí chybu prasklé žárovky

- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP

- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ )

- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti xenonovým výbojkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 600°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol

- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě xenonových výbojek, které lze kdykoliv vrátit zpět

- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích

- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení

- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)

 

vysvětlení rozdílu mezi xenonovými a BI-xenonovými světly ZDE

 

Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s novou Osram Xenarc (najčastěj používaná u xenonových světel při výrobě):

- LED vybojky vs xenon

 

 

 

 

 

 G2 prezentace s logem

video OII 1

video OII 2

 

 

 
Zobrazit více