Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace. V tomto mistrovsky sestaveném praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti technického řešení můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte „slovníku“ marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani... Celý popis
Koupit za 299 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
Doprava:
zdarma
Skladem
299 Kč
Koupit za 299 Kč
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod (e-kniha)
Doprava:
zdarma
Skladem
299 Kč
Koupit za 299 Kč
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod - Petra Mikulášková, Mirek Sedlák - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
299 Kč
Koupit za 299 Kč
Popis
Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace.
V tomto mistrovsky sestaveném praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti technického řešení můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte „slovníku“ marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete odkazy na další zdroje informací a slovníček pojmů.
Mezi další konkrétní témata knihy patří:
– Výběr zboží a tvorba cen
– Dovoz zboží z EU i ostatních zemí
– Volba vhodného jména domény
– Tvorba obsahu webu – copywriting
– Uživatelské testování
– Zajištění návštěvnosti obchodu
– Zlepšení pozice e-shopu ve vyhledávačích – SEO
– Využití PPC reklamy a sociálních sítí
– Logistika a balení výrobků
(oficiální text nakladatelství)
V tomto mistrovsky sestaveném praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti technického řešení můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte „slovníku“ marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete odkazy na další zdroje informací a slovníček pojmů.
Mezi další konkrétní témata knihy patří:
– Výběr zboží a tvorba cen
– Dovoz zboží z EU i ostatních zemí
– Volba vhodného jména domény
– Tvorba obsahu webu – copywriting
– Uživatelské testování
– Zajištění návštěvnosti obchodu
– Zlepšení pozice e-shopu ve vyhledávačích – SEO
– Využití PPC reklamy a sociálních sítí
– Logistika a balení výrobků
(oficiální text nakladatelství)
Parametry
Autor | Mikulášková Petra, Sedlák Mirek |
Výrobce | Albatros Media a.s. |