Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení. V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ale rozhodnutí o internacionalizaci má významný vliv na celkovou strategii podniku, a to od úrovně korporátní až po funkcionální. Manažerské aspekty mezinárodního působení se dotýkají především... Celý popis
Koupit za 490 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Mezinárodní podnikání Vybrané strategické manažerské a finanční aspekty - Meixnerová Lucie Zapletalová Šárka Stefanovová Zuzana
Doprava:
69 Kč
Skladem
490 Kč
Koupit za 490 Kč
Mezinárodní podnikání - Lucie Meixnerová
Doprava:
49 Kč
Skladem
463 Kč
Koupit za 463 Kč
Mezinárodní podnikání. Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty - BEK74
Doprava:
59 Kč
Skladem
465 Kč
Koupit za 465 Kč
Mezinárodní podnikání: Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty
Doprava:
59 Kč
Skladem
483 Kč
Koupit za 483 Kč
Mezinárodní podnikání - Vybrané strategické, manažerské a finanční aspekty - Lucie Meixnerová, Zuzana Stefanovová, Šárka Zapletalová
Doprava:
59 Kč
Skladem
463 Kč
Koupit za 463 Kč
Popis
Kniha přináší komplexní pohled na mezinárodní podnikatelské aktivity českých podniků. Jejím cílem je ukázat, jaký vliv má rozhodnutí podniku vstoupit na mezinárodní trh na jeho strategii, management a finanční řízení. V případě strategického řízení se nejedná pouze o volbu konkrétní mezinárodní strategie, ale rozhodnutí o internacionalizaci má významný vliv na celkovou strategii podniku, a to od úrovně korporátní až po funkcionální. Manažerské aspekty mezinárodního působení se dotýkají především problematiky načasování internacionalizace podnikatelských aktivit, volby rozsahu geografického působení podniku a metody vstupu na mezinárodní trhy. Důležité je rovněž organizační a personální zajištění mezinárodních podnikatelských aktivit. Pokud jde o finanční řízení, nejčastější problémy podniků, které vznikají při jejich vstupu na mezinárodní trhy, se vyskytují zejména při rozhodování a plánování. Důležitou roli hraje také dostupnost finančních zdrojů a investičních příležitostí, vliv domácích a zahraničních...
Parametry
Rok vydání | 2017 |
Nakladatelství | C.H.Beck |
Autor | Lucie Meixnerová |
Počet stran | 224 |
Výrobce | C.H.BECK |
Jazyk | české |