MTB \
Nová série 202 / Novinka 2021 listopad Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou provozovány na území ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz Blm (010) v podobném designu. Model má poháněné... Celý popis
Popis
Nová série 202 / Novinka 2021 listopad
Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou provozovány na území ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz Blm (010) v podobném designu.
Model má poháněné obě nápravy, výkyvné uloženi převodovek, kulisu krátkého spřáhla a rozhraní Next18. Přibaleny doplňky.
Úsporné balení, menší krabička! / DKC 199,9 EUR = cca 5200 Kč
Vzhledem k nižší ceně na našem e-shopu již není možná navíc věrnostní sleva, nebo jen minimální.
- pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou
Služby navíc:
- možnost montáže lokomotivního dekodéru za příplatek 295Kč + cena dekodéru, obě položky přidejte do košíku. Doporučujeme dekodér MX618N18 od ZIMO, v přpadě KUEHN dekodéru je model o něco hlučnější.
- nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku.
Při objednání kontroly lokomotiv MTB testujeme jen funkčnost modelu, jízdu a osvětlení. Nehodnotíme kvalitu vzhledu.
Kvalita potisku a nástřiku není u žádného modelu MTB provedena na 100% a nelze je srovnávat se sériovou výrobou z Německa.
Firma MTB vyrábí mnoho atraktivních typů lokomotiv a vozů z Československa, Česka a Slovenska, které často nikdo v lepší kvalitě nenabízí.
Proto jsou modely značky MTB v ČR nejžádanějšími mezi modeláři.
ODKAZ NA POPIS A FOTO SKUTEČNÉHO VOZU
Délka
117 mm
Hmotnost
100 g
Min. poloměr oblouku
280 mm
Osvětlení
bílá/červená, interiér
Digital
ne /konektor Next18
Zvuk
ne, příprava / možnost dokoupení/
Počet hnaných náprav
2
Počet bandáž. náprav
0
Spřáhlo
šachta dle NEM (standardně krátké spřáhlo)
Cena ozvučení svépomocí lze spočítat takto:
1/ cena modelu
2/ zvukového dekodéru MX658N18
3/ reproduktoru, pokud již není součástí modelu
4/ zvuk JACEK CZ
Montáž dekodéru a repro, testování, nastavení a synchronizace si provedete sami, nebo zvolte komplet ozvučení od nás.
Pokud chcete dodat model od nás již komplet ozvučený, vložte si do košíku položku ,,Ozvučení modelu,, která již výše uvedené položky obsahuje.
Dodání pak trvá cca o 10-20 dní déle, dle vytížení technika. Jedině u nás získáte zvuk JACEK i s odbornou montáží a odladěním přímo od autora projektu!
Ukázka zvukových projektů, které vám nahrajeme: http://www.jacek-modely.cz/zvukove-projekty-810/
Die Motorwagen der Baureihe 810 (ex M152.0) sind für einen leichten Personenverkehr auf Nebenstrecken bestimmt. Außerdem sind sie manchmal auf Hauptstrecken wie Os zu sehen. Zwischen 1975 und 1982 wurden 680 Stücke hergestellt. Sie haben eine einfache Konstruktion für eine einfache Bedienung und Wartung. Diese Motorwagen werden auf dem Gebiet der Tschechischen Republik und der Slowakischen Republik betrieben. Um die Kapazität zu stärken, werden ab und zu 1-2 Personenwagen Blm (010) in ähnlicher Ausführung in Betrieb angeschlossen.
Das Modell verfügt über angetriebenen Achsen, die KKK-Verbindung und die Next18-Schnittstelle. Einschließlich Zubehör.
Epoche
IV.
Länge
117 mm
Gewicht
100 g
Min. Bogenradius
280 mm
Beleuchtung
weiß/rot,interior
Digital
Konnektor Next18S
Laut
ready
Anzahl Antriebsach
2
Anzahl Bandagenachse
0
Kupplung
Schacht gemäß NEM
Diesel motor unit 810 (ex M152) was produced in 1975-82 with qty over 680 pcs for Czechoslovak railways and other export into Hungary. They are designed for sevices in local routes in whole country lines. Powered by engine 150kW, designed for easy maintenace. They where used alone, or with vagon Blm (now type 010). Model has driven both axis with one axis alloved inclination to improve current pickup.
Epoch
IV.
Lenght
117 mm
Weight
100 g
Min. radius arch
280 mm
Lighting
white, red, interior
Digital
connector Next18S
Sound
ready
Count driving axles
2
Count banding axles
0
Coupling
coupler NEM
Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou provozovány na území ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz Blm (010) v podobném designu.
Model má poháněné obě nápravy, výkyvné uloženi převodovek, kulisu krátkého spřáhla a rozhraní Next18. Přibaleny doplňky.
Úsporné balení, menší krabička! / DKC 199,9 EUR = cca 5200 Kč
Vzhledem k nižší ceně na našem e-shopu již není možná navíc věrnostní sleva, nebo jen minimální.
- pokud chcete mít informace o změně ceny nebo o naskladnění, aktivujte si tlačítko SLEDOVAT pod cenou
Služby navíc:
- možnost montáže lokomotivního dekodéru za příplatek 295Kč + cena dekodéru, obě položky přidejte do košíku. Doporučujeme dekodér MX618N18 od ZIMO, v přpadě KUEHN dekodéru je model o něco hlučnější.
- nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku.
Při objednání kontroly lokomotiv MTB testujeme jen funkčnost modelu, jízdu a osvětlení. Nehodnotíme kvalitu vzhledu.
Kvalita potisku a nástřiku není u žádného modelu MTB provedena na 100% a nelze je srovnávat se sériovou výrobou z Německa.
Firma MTB vyrábí mnoho atraktivních typů lokomotiv a vozů z Československa, Česka a Slovenska, které často nikdo v lepší kvalitě nenabízí.
Proto jsou modely značky MTB v ČR nejžádanějšími mezi modeláři.
ODKAZ NA POPIS A FOTO SKUTEČNÉHO VOZU
Délka
117 mm
Hmotnost
100 g
Min. poloměr oblouku
280 mm
Osvětlení
bílá/červená, interiér
Digital
ne /konektor Next18
Zvuk
ne, příprava / možnost dokoupení/
Počet hnaných náprav
2
Počet bandáž. náprav
0
Spřáhlo
šachta dle NEM (standardně krátké spřáhlo)
Cena ozvučení svépomocí lze spočítat takto:
1/ cena modelu
2/ zvukového dekodéru MX658N18
3/ reproduktoru, pokud již není součástí modelu
4/ zvuk JACEK CZ
Montáž dekodéru a repro, testování, nastavení a synchronizace si provedete sami, nebo zvolte komplet ozvučení od nás.
Pokud chcete dodat model od nás již komplet ozvučený, vložte si do košíku položku ,,Ozvučení modelu,, která již výše uvedené položky obsahuje.
Dodání pak trvá cca o 10-20 dní déle, dle vytížení technika. Jedině u nás získáte zvuk JACEK i s odbornou montáží a odladěním přímo od autora projektu!
Ukázka zvukových projektů, které vám nahrajeme: http://www.jacek-modely.cz/zvukove-projekty-810/
Die Motorwagen der Baureihe 810 (ex M152.0) sind für einen leichten Personenverkehr auf Nebenstrecken bestimmt. Außerdem sind sie manchmal auf Hauptstrecken wie Os zu sehen. Zwischen 1975 und 1982 wurden 680 Stücke hergestellt. Sie haben eine einfache Konstruktion für eine einfache Bedienung und Wartung. Diese Motorwagen werden auf dem Gebiet der Tschechischen Republik und der Slowakischen Republik betrieben. Um die Kapazität zu stärken, werden ab und zu 1-2 Personenwagen Blm (010) in ähnlicher Ausführung in Betrieb angeschlossen.
Das Modell verfügt über angetriebenen Achsen, die KKK-Verbindung und die Next18-Schnittstelle. Einschließlich Zubehör.
Epoche
IV.
Länge
117 mm
Gewicht
100 g
Min. Bogenradius
280 mm
Beleuchtung
weiß/rot,interior
Digital
Konnektor Next18S
Laut
ready
Anzahl Antriebsach
2
Anzahl Bandagenachse
0
Kupplung
Schacht gemäß NEM
Diesel motor unit 810 (ex M152) was produced in 1975-82 with qty over 680 pcs for Czechoslovak railways and other export into Hungary. They are designed for sevices in local routes in whole country lines. Powered by engine 150kW, designed for easy maintenace. They where used alone, or with vagon Blm (now type 010). Model has driven both axis with one axis alloved inclination to improve current pickup.
Epoch
IV.
Lenght
117 mm
Weight
100 g
Min. radius arch
280 mm
Lighting
white, red, interior
Digital
connector Next18S
Sound
ready
Count driving axles
2
Count banding axles
0
Coupling
coupler NEM