Vedené vibrační válce řady VVV jsou vhodné pro hutnění živičných povrchů i zemin. Používají se při výstavbě chodníků, parkovišť, dokončovacích pracích, opravách silnic, apod. Systém pohonu je hydrostatický, s plynulým ovládáním rychlosti od nuly do 5 km/h při jízdě vpřed a do 2 km/h při jízdě vzad (rychlost směrem vzad je omezená z bezpečnostních důvodů). k ovládání slouží madlo na ovládacím oji, které svým tvarem zároveň plní funkci "mrtvého muže" - tj. chrání obsluhu před přimáčknutím na překážku... Celý popis
Koupit za 198 940 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Vibrační válec vedený NTC VVV 600/12 G
Doprava:
zdarma
198 940 Kč
Koupit za 198 940 Kč
Popis
Vedené vibrační válce řady VVV jsou vhodné pro hutnění živičných povrchů i zemin. Používají se při výstavbě chodníků, parkovišť, dokončovacích pracích, opravách silnic, apod.
Systém pohonu je hydrostatický, s plynulým ovládáním rychlosti od nuly do 5 km/h při jízdě vpřed a do 2 km/h při jízdě vzad (rychlost směrem vzad je omezená z bezpečnostních důvodů). k ovládání slouží madlo na ovládacím oji, které svým tvarem zároveň plní funkci "mrtvého muže" - tj. chrání obsluhu před přimáčknutím na překážku při jízdě vzad nebo před přejetím strojem v případě pádu.
Vibrace působí na oba běhouny zároveň, centrální vibrátor je poháněn mechanicky přes elektromagnetickou spojku. Zapínání vibrace se ovládá vypínačem na ovládacím ojeti.
Stroj je vybaven skrápěním na oba běhouny s velkou nádrží na vodu a závěsným okem pro manipulaci pomocí jeřábu.
Vedené válce VVV se dodávají s benzínovými nebo naftovými motory.
Všechny stroje s dieselovým motorem mají elektrické startování, benzínové motory mají manuální startování pomocí startovacího lanka.
Volitelně lze tyto válce vybavit počitadlem motohodin.
Hmotnost [kg]:
570
Frekvence [Hz]:
60
Odstředivá síla [kN]:
12
Rychlost pojezdu [m/min]:
0-4,7/0-2
Motor:
Honda GX 270
Palivo:
benzín
Výkon motoru [kW]:
6,3
Šířka běhounu [mm]:
600
Systém pohonu je hydrostatický, s plynulým ovládáním rychlosti od nuly do 5 km/h při jízdě vpřed a do 2 km/h při jízdě vzad (rychlost směrem vzad je omezená z bezpečnostních důvodů). k ovládání slouží madlo na ovládacím oji, které svým tvarem zároveň plní funkci "mrtvého muže" - tj. chrání obsluhu před přimáčknutím na překážku při jízdě vzad nebo před přejetím strojem v případě pádu.
Vibrace působí na oba běhouny zároveň, centrální vibrátor je poháněn mechanicky přes elektromagnetickou spojku. Zapínání vibrace se ovládá vypínačem na ovládacím ojeti.
Stroj je vybaven skrápěním na oba běhouny s velkou nádrží na vodu a závěsným okem pro manipulaci pomocí jeřábu.
Vedené válce VVV se dodávají s benzínovými nebo naftovými motory.
Všechny stroje s dieselovým motorem mají elektrické startování, benzínové motory mají manuální startování pomocí startovacího lanka.
Volitelně lze tyto válce vybavit počitadlem motohodin.
Hmotnost [kg]:
570
Frekvence [Hz]:
60
Odstředivá síla [kN]:
12
Rychlost pojezdu [m/min]:
0-4,7/0-2
Motor:
Honda GX 270
Palivo:
benzín
Výkon motoru [kW]:
6,3
Šířka běhounu [mm]:
600
Parametry
Výrobce | NTC |