Publikace: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání - Nový Ivan;Surynek Alois. Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci.... Celý popis

Koupit za 223 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Publikace: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání - Nový Ivan;Surynek Alois. Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům. Publikace: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání - Nový Ivan;Surynek Alois.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2006
Nakladatelství Grada
Autor Nový Ivan, Surynek Alois, kolektiv
Počet stran 288
Výrobce Grada
Vazba brožovaná
Jazyk české
Váha 487 gramů
ISBN 80-247-1705-0
Zobrazit více parametrů