Absolutní novinka na trhu - zesilovač VKV FM + DAB pro jednu autoanténu - dva separátní obvody zesilovačů "VKV FM" a "DAB" pro signál z antény oddělený a po zpracování zpět za selektivními filtry můstkem sloučen a zároveň rozbočen do dvou identických výstupů - jednoduché a neomylné připojení - pevné stabilní elektricky uzavřené pouzdro - spodní a vrchní (z obou stran tedy el. stíněný a prokovený) díl z vf materiálu + plášť stejně jako konektor z kvalitní nekorozivní bílé mosazi pro dokonalý kontakt... Celý popis

Koupit za 1 490 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Absolutní novinka na trhu - zesilovač VKV FM + DAB pro jednu autoanténu

- dva separátní obvody zesilovačů "VKV FM" a "DAB" pro signál z antény oddělený a po zpracování zpět za selektivními filtry můstkem sloučen a zároveň rozbočen do dvou identických výstupů - jednoduché a neomylné připojení

- pevné stabilní elektricky uzavřené pouzdro - spodní a vrchní (z obou stran tedy el. stíněný a prokovený) díl z vf materiálu + plášť stejně jako konektor z kvalitní nekorozivní bílé mosazi pro dokonalý kontakt a el. stínění proti rušení a vazbám

- zlepšené filtry a tím i odolnost proti rušení signály mimo VKV FM a DAB pásma

- možnost napájení bočním kabelem 12V a nebo "fantomovým napájením" (napájení po koaxiálním kabelu), které nabízí moderní autorádia a to z jakéhokoli nebo obou výstupů - naprosto univerzální a uživatelsky jednoduché - neomylné

- zisk je možno regulovat potenciometrem pro oba obvody zesilovače současně - v praxi plně vyhovuje

Je třeba uvést, jaké konektory na výstupy. Zatím jsou poměrně různé
požadavky a proto je osazujeme pro DAB verze na přání.
Vstupy jsou DIN samice dané konstrukcí a oba výstupy, dle objednávky

1. Zlepšená charakteristika vstupního a výstupního filtru.

2. Mechanická úprava pláště vstupního konektoru DIN - Malý bod / Velký význam!
DIN konektor pro VKV FM se používá již několik desítek let a různé kusy odlišných výrobců a roku výroby se mírně liší průměrem pláště a celkovým provedením.
Výsledkem je, že různé konektory mají rozdílný chod zasunutí a kontakt může být buď nedokonalý nebo může mít dokonce tendenci se rozpojit (vysunout).
Zvláště v prostředí s otřesy v automobilu byl tento stav pro nás výzvou k nápravě a vylepšení.
Pokud bychom však průměr pláště samice zmenšili, naopak by hrozilo, že se některý typ protikusu nemusí podařit vůbec zasunout nebo půjde velmi ztuha.
Poměrně dlouho jsme testovali různá provedení až jsme tento problém jako jediní vtipně vyřešili přesným prolisem / důlkem (viz obrázek).
Prolis a jeho velikost, umístění a tvar ...
Zobrazit více