Průmyslovou společnost postupně střídá společnost informační. Tento vývoj si vyžádá nová pravidla v realizaci prodeje, která bude určovat jedině zákazník. Zákazník se stane prubířským kamenem, na němž se budou ověřovat nové prodejní koncepce. Podniky by proto měly změnit způsob myšlení, chtějí-li dosáhnout úspěchů a chtějí-li v této „hře“ obstát. Vydat se novými cestami ale také znamená riskovat, neboť nové cesty skýtají, jak uvádí autor, nepřehlednou spoustu možností. Avšak až příliš často podniky... Celý popis
Koupit za 269 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Průmyslovou společnost postupně střídá společnost informační. Tento vývoj si vyžádá nová pravidla v realizaci prodeje, která bude určovat jedině zákazník. Zákazník se stane prubířským kamenem, na němž se budou ověřovat nové prodejní koncepce. Podniky by proto měly změnit způsob myšlení, chtějí-li dosáhnout úspěchů a chtějí-li v této „hře“ obstát. Vydat se novými cestami ale také znamená riskovat, neboť nové cesty skýtají, jak uvádí autor, nepřehlednou spoustu možností. Avšak až příliš často podniky nevidí tu, kterou mají „přímo před očima“ – orientaci na zákazníka, který je jedinou stálou veli Zákazník - náš protivník nebo partner - Edgar K. Geffroy od authora Edgar K. Geffroy a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2001 |
Nakladatelství | Management Press |
Autor | Edgar K. Geffroy |
Počet stran | 204 |
Výrobce | Management Press |
Jazyk | české |