Binterová Helena, Fuchs Eduard, Tlustý Pavel Počet stránek: 86 Vazba: brožovaná Formát: 210 x 280 Učebnice matematiky pro ZŠ a VG podávají učivo způsobem, který maximálně vychází vstříc dětské potřebě objevovat a experimentovat. Učebnice geometrie pro 6. ročník/primu obsahuje následující tematické celky: * Geometrické útvary (body, úsečky, přímky, polopřímky, kruh, kružnice, úhel, trojúhelník) * Shodnost * Osová souměrnost * Středová souměrnost * Mnohoúhelníky a hranoly Do učebnice je... Celý popis
Koupit za 180 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Matematika 6 s nadhledem pro ZŠ a VG - Geometrie - Učebnice - kolektiv autorů
Doprava:
45 Kč
Skladem
180 Kč
Koupit za 180 Kč
Matematika 6 s nadhledem pro ZŠ a VG - Geometrie - Učebnice
Doprava:
72 Kč
164 Kč
Koupit za 164 Kč
Matematika 6 Geometrie - učebnice - Binterová H.,Fuchs E.,Tlustý P. - A4, brožovaná
Doprava:
69 Kč
Skladem
189 Kč
Koupit za 189 Kč
Matematika 6 s nadhledem pro ZŠ a VG - Geometrie - Učebnice - autorů kolektiv
Doprava:
29 Kč
Skladem
192 Kč
Koupit za 192 Kč
Matematika Geomatrie 6
Doprava:
59 Kč
Skladem
234 Kč
Koupit za 234 Kč
Popis
Binterová Helena, Fuchs Eduard, Tlustý Pavel Počet stránek: 86
Vazba: brožovaná
Formát: 210 x 280
Učebnice matematiky pro ZŠ a VG podávají učivo způsobem, který maximálně vychází vstříc dětské potřebě objevovat a experimentovat.
Učebnice geometrie pro 6. ročník/primu obsahuje následující tematické celky:
* Geometrické útvary (body, úsečky, přímky, polopřímky, kruh, kružnice, úhel, trojúhelník)
* Shodnost
* Osová souměrnost
* Středová souměrnost
* Mnohoúhelníky a hranoly
Do učebnice je zařazeno také úvodní shrnutí a zopakování učiva matematiky 1.–5. ročníku ZŠ.
Velkou pozornost autoři věnují mezipředmětovým vztahům, upozorňují na to, jak je matematika skryta ve zcela běžných životních situacích a jak nám její znalost pomáhá tyto situace zvládat. Pozornost věnují i historii matematiky, souvislostem matematiky a umění a systematicky se snaží v dětech budovat představu matematiky jako nezbytné součásti lidské kultury.
Všechny tematické celky v učebnici mají jednotnou strukturu. Po motivačním úvodunásledují jednoduchá cvičení, v nichž žáci objevují nové skutečnosti. Při řešení těchto úloh objevují nové zákonitosti a vztahy a pod vedením učitele samostatně formulují nové poznatky. V závěru kapitoly se „dohodnou" na slovníčku, který budou pro nové pojmy používat. Tematický celek je pak uzavřen shrnutím všeho důležitého, co se děti naučily, a dále zkouškou znalostí. Ta obsahuje další úlohy, které mohou děti řešit samostatně, např. jako domácí úlohy a mohou si na nich ověřit, jak probrané učivo zvládly. V učebnicích je vždy v závěru zařazena kapitola s názvem „A ještě něco navíc". V této kapitole najdete množství dalších úloh k procvičování učiva a také zajímavé nebo obtížnější úlohy pro nadané žáky.
Text učebnic je doprovázen řadou ilustrací, fotografií a graficky je zpracován tak, aby učebnice děti zaujala. Hlavní text je na okrajích doprovázen lištou, která má motivační charakter, je věnována mezipředmětovým vztahům a všem výše uvedeným souvislostem matematiky a okolního světa. Lišta může sloužit učiteli také ke zpestření učiva a žákům k samostatné práci.
Do učebnic a pracovních sešitů je vždy zařazeno také úvodní shrnutí a zopakování učiva matematiky předchozího ročníku.
Novinkou v učebnicích pro 7. ročník /sekundu je zařazení jedné dvoustrany s názvem „Angličtina v matematice". V první části této dvoustrany najdete anglické výrazy pro základní pojmy z aritmetiky a geometrie, které žáci znají z kapitol učebnic. Druhou část této dvoustrany tvoří jednoduchá cvičení, ve kterých si tyto pojmy žáci mohou procvičit a upevnit v kontextu matematických úloh.
V učebnicích jsou systematicky připravovány situace pro výuku i pro samostatnou práci žáků s počítačem. Texty jsou koncipovány tak, aby využití počítače nebylo nezbytné, pokud např. žáci nemají počítač běžně k dispozici. Přitom však nabízíme možné přednosti, které výuka s počítačem přináší.
Vycházíme z toho, že nestačí nakoupit učitelům a žákům nejmodernější technologie, ale musíme je naučit tyto technologie využívat, a to nejen jako prostředek k promítání prezentací. Snažíme se ukázat, jak využít interaktivní pro středky k tomu, aby se žáci učili pře mýš let, třídit a vybírat informace a aby je dokázali samostatně používat jak při výuce, tak v každodenním životě.
Vazba: brožovaná
Formát: 210 x 280
Učebnice matematiky pro ZŠ a VG podávají učivo způsobem, který maximálně vychází vstříc dětské potřebě objevovat a experimentovat.
Učebnice geometrie pro 6. ročník/primu obsahuje následující tematické celky:
* Geometrické útvary (body, úsečky, přímky, polopřímky, kruh, kružnice, úhel, trojúhelník)
* Shodnost
* Osová souměrnost
* Středová souměrnost
* Mnohoúhelníky a hranoly
Do učebnice je zařazeno také úvodní shrnutí a zopakování učiva matematiky 1.–5. ročníku ZŠ.
Velkou pozornost autoři věnují mezipředmětovým vztahům, upozorňují na to, jak je matematika skryta ve zcela běžných životních situacích a jak nám její znalost pomáhá tyto situace zvládat. Pozornost věnují i historii matematiky, souvislostem matematiky a umění a systematicky se snaží v dětech budovat představu matematiky jako nezbytné součásti lidské kultury.
Všechny tematické celky v učebnici mají jednotnou strukturu. Po motivačním úvodunásledují jednoduchá cvičení, v nichž žáci objevují nové skutečnosti. Při řešení těchto úloh objevují nové zákonitosti a vztahy a pod vedením učitele samostatně formulují nové poznatky. V závěru kapitoly se „dohodnou" na slovníčku, který budou pro nové pojmy používat. Tematický celek je pak uzavřen shrnutím všeho důležitého, co se děti naučily, a dále zkouškou znalostí. Ta obsahuje další úlohy, které mohou děti řešit samostatně, např. jako domácí úlohy a mohou si na nich ověřit, jak probrané učivo zvládly. V učebnicích je vždy v závěru zařazena kapitola s názvem „A ještě něco navíc". V této kapitole najdete množství dalších úloh k procvičování učiva a také zajímavé nebo obtížnější úlohy pro nadané žáky.
Text učebnic je doprovázen řadou ilustrací, fotografií a graficky je zpracován tak, aby učebnice děti zaujala. Hlavní text je na okrajích doprovázen lištou, která má motivační charakter, je věnována mezipředmětovým vztahům a všem výše uvedeným souvislostem matematiky a okolního světa. Lišta může sloužit učiteli také ke zpestření učiva a žákům k samostatné práci.
Do učebnic a pracovních sešitů je vždy zařazeno také úvodní shrnutí a zopakování učiva matematiky předchozího ročníku.
Novinkou v učebnicích pro 7. ročník /sekundu je zařazení jedné dvoustrany s názvem „Angličtina v matematice". V první části této dvoustrany najdete anglické výrazy pro základní pojmy z aritmetiky a geometrie, které žáci znají z kapitol učebnic. Druhou část této dvoustrany tvoří jednoduchá cvičení, ve kterých si tyto pojmy žáci mohou procvičit a upevnit v kontextu matematických úloh.
V učebnicích jsou systematicky připravovány situace pro výuku i pro samostatnou práci žáků s počítačem. Texty jsou koncipovány tak, aby využití počítače nebylo nezbytné, pokud např. žáci nemají počítač běžně k dispozici. Přitom však nabízíme možné přednosti, které výuka s počítačem přináší.
Vycházíme z toho, že nestačí nakoupit učitelům a žákům nejmodernější technologie, ale musíme je naučit tyto technologie využívat, a to nejen jako prostředek k promítání prezentací. Snažíme se ukázat, jak využít interaktivní pro středky k tomu, aby se žáci učili pře mýš let, třídit a vybírat informace a aby je dokázali samostatně používat jak při výuce, tak v každodenním životě.
Parametry
Druh | jazykové učebnice |
Autor | Helena Binterová |
Jazyk | české |
Nakladatelství | Fraus |
Rok vydání | 2012 |
Vydavatel | FRAUS |
Výrobce | Fraus |
Předmět | matematika |
Počet stran | 120 |